Beantwoord

afstandsbediening

  • 3 May 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Goedendag, Ik ben sinds kort lid van odido tv en heb alles geïnstalleerd zoals het moest en alles werkt naar behoren. Alleen kan ik mijn tv niet uitzetten met de afstandsbediening die erbij zit en ik kan ook het geluid niet harder of zachter zetten, dit moet allemaal met de originele afstandsbediening van de tv, dit is een Philips smart tv. Als ik hem wil koppelen dan wordt er gezegd dat mijn tv niet herkend wordt ???.

En het geluid is soms ook niet synchroon bij espn, het geluid loopt via mijn sonos beam.

Ik heb de box aangesloten met een kabel.

icon

Beste antwoord door Reneev43 3 May 2024, 18:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Reneev43, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons en op de Community! 😄 Ik wil je hier graag mee verder helpen om ervoor te zorgen dat je zorgeloos tv kan kijken. 

Ik wil je allereerst vragen om de afstandsbediening te ontkoppelen en weer opnieuw te koppelen aan de tv. De kans is groot dat het nu gelijk goed gaat en je ook de tv kan bedienen! Je kan de instructie hiervoor vinden op onze website. Wat het geluid dat niet synchroon loopt betreft, gaat het hierbij alleen om ESPN? En heb je het toevallig ook al getest of het geluid wel synchroon loopt zonder de Sonos Beam? Dan kan ik hiermee verder aan de slag voor je! 

Goedendag,  Ik heb het gedaan en nu werkt het goed. Ik ben alle zenders langs gegaan en zoals ik nu kan zien  en horen is het geluid nu goed.

Bedankt.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Reneev43, wat super om te zien dat alles nu helemaal goed werkt! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd voor op de Community terecht kan. Ik wil je een hele fijne dag en veel kijkplezier wensen! 😄

Reageer