Beste,
Op 7 december kreeg ik een mail met de boodschap dat mijn thuis contract beëindigd zou worden i.v.m. een openstaand bedrag.
Ik had op dat moment geen blokkade oid, ook geen incasso bericht gehad.
Ik heb direct het bedrag overgemaakt en contact gezocht op 7-12 met de klantenservice. Ik heb het verhaal uitgelegd en ook verteld dat er betaald is. Ik gaf aan helemaal niet weg te willen. Ik heb juist mijn partner ook naar tmobile laten komen ivm de tevredenheid. We hebben beide nu ook mobiele abonnementen bij jullie.
De heer die ik sprak gaf aan dat het contract niet beëindigd zou worden en ik me geen zorgen hoefde te maken. Datzelfde weekend heb ik opnieuw ingelogd op my tmobile thuis en zag inderdaad dat de betalingen op verwerkt stonden.
Nu ontvang ik net een mail met de definitieve beëindiging en een 5 tal minuten later viel de tv verbinding weg en wifi weg.
Wat kan ik nu nog doen?
Vanaf a.s. maandag krijgt onze zoon online cito toetsen en ik werk vanuit huis en moet straks om 07.30 beginnen.
Ik hoop dat u het contact van 7 december kan terug zien en me kan adviseren in hoe nu verder want ik ben echt even ten einde raad.
Mvg
Mandy.