Skip to main content

Afgesproken prijs verlenging anders dan besproken

  • 4 januari 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zojuist telefonisch contact gehad met Odido voor een aanbod om ons contract te verlengen en de snelheid te verhogen naar 1000 mbit.

Telefonisch besproken en akkoord gegeven dat de prijs de eerste 8 maanden 25 euro is en daarna 16 maanden 50 euro is. Als een van ons nog een mobiel abonnement zou nemen, wat degene die we gesproken hebben ook bevestigde, op hetzelfde adres, zou er nog 5 euro klantkorting afgaan. Wij hebben op dit moment geen enkel mobiel abonnement van Odido of Ben op dit adres.

Nu krijgen we ineens een mail dat de prijs 30 euro wordt en na 8 maanden 55 euro, terwijl dit niet is afgesproken.

 

Is dit normaal dat de prijs niet klopt in de mail? En zo niet, via welke weg moeten we dit aanvechten?

Ik had nog telefonisch contact op willen nemen, maar gezien de gemiddelde wachttijd 30 minuten is, heb ik daar nu geen tijd voor.

 

Uitgelichte reactie

4 januari 2025

Een prijs van 25 euro - 5 euro voor klantvoordeel voor 1 gbit is niet mogelijk. 

De prijs in mail is dus zonder klantvoordeel,  om op de 25 euro te komen zal je dus nog wel een mobiel abonnement erbij moeten afsluiten.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • 4 januari 2025
Uitgelichte reactie

Een prijs van 25 euro - 5 euro voor klantvoordeel voor 1 gbit is niet mogelijk. 

De prijs in mail is dus zonder klantvoordeel,  om op de 25 euro te komen zal je dus nog wel een mobiel abonnement erbij moeten afsluiten.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 januari 2025
eric schreef:

Een prijs van 25 euro - 5 euro voor klantvoordeel voor 1 gbit is niet mogelijk. 

De prijs in mail is dus zonder klantvoordeel,  om op de 25 euro te komen zal je dus nog wel een mobiel abonnement erbij moeten afsluiten.

Maar dat is dus niet wat er telefonisch besproken is en akkoord voor is gegeven. 

Diegene heeft onze informatie opgezocht, duidelijk te zien gekregen dat we geen klantvoordeel hebben, maar toch aangegeven dat onze prijs uit komt op 25 euro voor de eerste 8 maanden en daarna 16 maanden voor 50 euro. Daarna hebben we gevraagd of er nog 5 euro korting af gaat als we een mobiel abonnement nemen wat diegene ook weer bevestigde.

Dus het kan wel niet mogelijk zijn, dit is wat ons is toegezegd. Wij hebben geen inzicht in de prijzen die Odido mag aanbieden voor verlenging, dus raar als dat onze fout is.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8576 reacties
  • 4 januari 2025

Dan is het verstandig om nog eens terug te bellen, want dat is nu niet wat er in de mail staat. Je zou anders de verlenging kunnen aanuleren.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen