In het overzicht van actuele storingen geven jullie het volgende advies:
“Advies: geen modem reset uitvoeren.”
Maar wat verstaan jullie onder een reset? Is dat het modem opnieuw opstarten of terugzetten naar fabrieksinstellingen? Een groot verschil waar nu geen duidelijkheid over is.
Beste antwoord door rvk01
Ik 'durf' mijn router toch niet uit en aan te zetten 🤡 want dan zal die toch door de opstartprocedure moeten (plus dat het dan ook kan zijn dat die iets van een update probeert binnen te halen) 😉
En aangezien ze nog niet eens weten wat het probleem is... 🫣
Ik 'durf' mijn router toch niet uit en aan te zetten 🤡 want dan zal die toch door de opstartprocedure moeten (plus dat het dan ook kan zijn dat die iets van een update probeert binnen te halen) 😉
En aangezien ze nog niet eens weten wat het probleem is... 🫣
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.