Skip to main content
Beantwoord

Activering T Mobile thuis glas

  • 25 oktober 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Goedemiddag,

 

Mijn glasvezelaansluiting is nog niet volledig geactiveerd, vast bellen staat nog in behandeling.

Guidion moet dit middels een lijnmeting afronden.

Dit is echter niet nodig omdat de monteur van Volker Wessels dit op 12 oktober al heeft gedaan en waarbij de garantie meteen van toepassing is.

De lijnmeting is gedaan na contact met T Mobile backoffice.

Guidion heeft hier geen enkele meerwaarde in ook vwb de garantie niet.

Omdat de afspraak met Guidion pas 4 november gepland staat vertraagt dit de oplevering onnodig.

Deze info heb ik via via en is geverifieerd bij Guidion zelf.

Dus mijn voorstel activeer mijn abbonnement zodat ik een bruikbaar product heb en blijf niet halsstarrig vasthouden dat Guidion de installatie moet afronden.

Het balletje ligt bii T Mobile om dit af te ronden met name vast bellen wat nog niet actief is.

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @FK8 

Ik zie dat je in dit onderwerp al antwoord hebt gekregen :

https://community.t-mobile.nl/vast-bellen-494/nummerportering-vast-bellen-346838

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 oktober 2022

ik merk ook dat het allemaal heel stroperig gaat bij T-Mobile. Mijn fysieke aansluiting glasvezel (via Glaspoort) is al sinds 29 juni actief en beschikbaar. Maar T-Mobile moet aan haar zijde nog een kleinigheidje verrichten. Dat duurt nu al bijna 4 maanden. Tot die tijd nog op ADSL. En het werkt wel goed, maar ja, er komt een moment dat mijn geduld op raakt. Dus ik begrijp precies wat je bedoelt. Sterkte, en ik hoop voor jou dat het snel geregeld wordt.

Gr,

Henk JP


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2022

Hallo @FK8 

Ik zie dat je in dit onderwerp al antwoord hebt gekregen :

https://community.t-mobile.nl/vast-bellen-494/nummerportering-vast-bellen-346838


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 25 oktober 2022
Waqqas schreef:

Hallo @FK8 

Ik zie dat je in dit onderwerp al antwoord hebt gekregen :

https://community.t-mobile.nl/vast-bellen-494/nummerportering-vast-bellen-346838

Hoi,

Dit verhelpt het probleem niet.

Gewoon van jullie kant de boel volledig activeren dat alles werkt en nogmaals Guidion heeft hier geen meerwaarde in.

Blijbaar is dit bij T Mobile nogal een issue en constant loop ik tegen een muur aan.

 

Mvg

 

Moderator edit: zoals eerder in een ander topic aangegeven is, is het niet toegestaan om dubbel te posten. Check onze Huisregels voor meer info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen