Activeren mislukt veilig thuis online.
Wat kan ik doen om via de app veilig thuis online in te zien en te activeren.
Alvast Bedankt
Activeren mislukt veilig thuis online.
Wat kan ik doen om via de app veilig thuis online in te zien en te activeren.
Alvast Bedankt
Hallo
Veilig Thuis Online kun je bestellen in je My T-Mobile account, Veilig Thuis Online is alleen beschikbaar op de Zyxel modems van T-Mobile.
Krijg je een foutmelding te zien?
Ik heb het besteld en is al eerder geactiveerd geweest.
Gebruik je wel de Zyxel-T50 of Zyxel-T54 en heen eigen router?
De Zykel-t54 gebruik ik. Ik heb net wel mijn wifi punten offline gehaald want die hebben dezelfde naam en wachtwoord als mijn router. Maar dat helpt nog niet.
Ik heb nu ook contact met klantenservice de vraag wordt doorgezet naar backoffice.
Hoi
Hoe dan ook staat het onderzoek naar onze technische dienst nog open en daarom zal dit sowieso voor je opgelost worden!
Tot nu toe nog niks gehoort. Ik kan het ook uitzetten via de t-mobile site en later weer activeren. Misschien wordt de software op de router dan weer geactiveerd.
Nee geen VPN. Tot nu toe nog geen s6.
Ook niks meer gehoort van klantenservice.
Hoi
Ze zeggen dat Thuis Veilig & Overal Online nu actief is op het modem. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden? Krijg je nu nog een foutmelding, dan hoor ik het graag. Ook kan je het proberen om via een desktop te downloaden. Ik hoor graag of het nu wel gelukt is om het te activeren!
Als het goed is kun je het softwarepakket installeren via de e-mail die je hebt ontvangen, dit zal werken op Windows en MacOS. De app zal nu ook moeten werken volgens onze techneuten, dus als je de app nog een keer opnieuw zou willen installeren en proberen komen we er achter!
Hey
Heb je ook de juiste app geïnstallerd: Overal Veilig Online en niet Thuis Veilig Online? Lukt het nu nog steeds niet? Dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan!
Ik vraag volgens mij de hele de tijd om " thuis veilig online " app. Deze wil ik in kunnen zien. Om bijvoorbeeld te kijken welke apparaten veilig verbonden zijn. Dat hij op de modem draait en geactiveerd is geloof ik wel maar ik kom niet in de gebruikersinterface van de app "thuis veilig online"
Ik vraag volgens mij de hele de tijd om " thuis veilig online " app. Deze wil ik in kunnen zien. Om bijvoorbeeld te kijken welke apparaten veilig verbonden zijn. Dat hij op de modem draait en geactiveerd is geloof ik wel maar ik kom niet in de gebruikersinterface van de app "thuis veilig online"
Kan je nogmaals proberen te activeren met de Thuis Veilig Online app.
Heb een aanpassing gedaan, nu zou het moeten werken. De activatie op het modem was niet helemaal volledig.
Nee lukt nog niet geeft nogsteeds aan activeren mislukt. Wel verschijnt er heel kort een pagina zie screenshot.
Heb het idee dat de app nog iets in de Cache heeft zitten
Hij doet het bedankt. App had ik al vaker verwijderd maar cache en opslag niet handmatig verwijderd. Nu alles maar gedaan.
Bedankt voor jullie hulp.
Mooi om te zien dat het opgelost kon worden. Bedankt voor je hulp
Het lukt mij niet om hem aan te zetten is vanzelf uitgegaan.
Het lukt mij niet om hem aan te zetten is vanzelf uitgegaan.
Heb je al geprobeerd je modem te herstarten?
Nee niet gedaan maar Na heel vaak proberen aan te zetten is hij nu toch weer actief. Ik hou het even in de gaten . Volgens mij was het op de modem wel actief maar kom de app even geen contact krijgen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.