Skip to main content
Beantwoord

Activeren Frtizbox 5590

Hoi ​@Tommie van Odido , zou jij mijn Fritzbox willen activeren in het glasvezel netwerk. Ik ga hem morgenavond aansluiten. Gegevens staan in mijn profiel. Alvast dank. In de tussentijd heb ik ziggo voor mijn internet. Dus gebruik glasvezel niet nog, tot de Fritzbox geinstalleerd is. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@ritchwitharidgeback, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegegvens, hierdoor heb ik je abonnement omhoog kunnen halen en je Fritzbox direct geregistreerd voor je. Kan je het modem omzetten en kijken of je online komt met de juiste snelheid? Geef je mij dan hier een seintje? Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025

Hoi ​@ritchwitharidgeback, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegegvens, hierdoor heb ik je abonnement omhoog kunnen halen en je Fritzbox direct geregistreerd voor je. Kan je het modem omzetten en kijken of je online komt met de juiste snelheid? Geef je mij dan hier een seintje? Alvast bedankt! 

Yes alles werkt perfect jongens!!!

Alleen ik had er toch wat meer tijd voor nodig dan ik dacht. Ik had een nieuw profiel aan moeten maken met odido erin. Toen vlan 300. Vervolgens fritzbox herstarten. Zelf moest ik even de snelheden toevoegen die ik had. Alles is eigenlijk verder prima verlopen. Ofwel alles lijkt helemaal stabiel.

Snelheid bij speedtest is goed. Dat is mijn abbo ook. Ik laat de fritz paar nachten staan om de stabiliteit te checken in de logs. Maar ik denk dat het wel goed komt. De ont heb ik van het stroom gehaald en het andere router (Zyxel T-56) berg ik even op. De fritzbox heeft een 2,5GB out als je de wan poort instelt als LAN. Ik heb een tp-link 2,5gb switch en daar is de rest op aangesloten. De pc heeft ook een 2,5gb tp link kaartje. Ga op een gegeven moment denk ik over op 2/2gb over een jaartje.

Veel dank Tommie (en de rest die al het werk hebben gedaan inclusief hulp bij de bekabeling)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 24 april 2025

Hey ​@ritchwitharidgeback, superfijn om te horen dat alles goed werkt en met de juiste snelheid! Als er in de toekomst iets is wat ik voor je kan doen, laat het gerust weten. 

Veel dank daarvoor. Op dit moment draait de Fritzbox 1 dag 22 uur en 25 minuten stabiel. Ofwel alles prima sinds de installatie. Geen gekke meldingen of andere dingen. Versie 8.02 Fritzos.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen