Skip to main content

Account staat nog op oud adres na verhuizing.

  • 27 december 2022
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik zit met het volgend probleem:

Ik ben verhuisd en mijn t-mobile account is mee gegaan. Echter als ik inlog staat er nog steeds mijn oud adres en abbonnement. Ik kan de facturen dus niet inzien en niks wijzigen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en dit zou gefixt worden. Helaas is dit niet gelukt.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 28 december 2022

Hoi @Koos Internetloos, heb jij de verhuizing doorgegeven via de verhuistool in het abonnement op je oude adres of ben je een nieuw abonnement gestart op het nieuwe adres via een nieuwe aanvraag?

Voor elk nieuw abonnement geldt: je dient een nieuw My T-Mobile Thuis account aan te maken. Indien je dit graag via hetzelfde e-mailadres wilt doen, dan zal ik je e-mailadres bij het oude abonnement moeten verwijderen. Laat me weten of ik dit in orde kan maken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen