Skip to main content

Hoi,

Kan ik ook een abonnement op Viaplay nemen via Odido.

Fishermann.

Ja, als je Odido vast internet plus TV hebt kun je Viaplay als add on kiezen. Viaplay is alleen niet meer via een kanaal te bekijken,  alleen via de Viaplay apps of www.

Dank je wel.

@Fishermann Meer uitleg! 
fijn weekend

Hoe zeg je viaplay op via mijn odido

De spp is xo gebouwd dat je in een eindeloze lus van verwijzingen komt 

Activeren is simpel  .... uitzetten is een wetenschap   Maar dat zal van in het verdienmodel zo zijn gedefenieerd

Hoi ​@Stumper1178, ik help je graag verder! Via deze link kun je kiezen voor ‘TV pakketten aanpassen': Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Vervolgens kun je kiezen voor 'Viaplay uitzetten'. Mocht het niet lukken, zou je voor mij dan je geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Bedankt voor de info . De link leidt echter niet naar wat ik zoek.  Het blijft een puinhoop van verwijzingen en nieuwe aanbiedingen om nog meer abonnementen te nemen  Facturen vind ik ook niet.  Helaas : score 2-0 voor odido mbt rookgordijn leggen.

Hey ​@Stumper1178, kan je de gegevens die Ishana je gevraagd heeft toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het voor je opzeggen. 

Reageer