Beantwoord

Abonnementen koppelen in Mijn Odidio

  • 8 November 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

ik kan niet meer inloggen op mijn internet account bij T-Mobile, ik word doorgeschakeld naar mobiel account odido bij toevoegen abonnement volgt foutmelding. de klanten service  zegt dat dit een storing is die al maannden duurt en kan geen datum geven wanneer dit opgelost is. Ik vind dat zowiezo een bizar antwoord voor de helpdesk van een groot internationaal bedrijf, en twijfel er aan of dit ook echt zo is. weet iemand een oplossing

 

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 9 November 2023, 15:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@willemasd1, klopt het dat je na het invullen van de 2FA sms-code de volgende melding krijgt? "Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw". Mocht dit het geval zijn, dan klopt het dat dit te maken heeft met de storing. Achter de schermen zijn wij hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar voor nu is het dus nog even afwachten. Zodra het probleem is opgelost zul je hier telefonisch of per SMS van op de hoogte worden gesteld. Ik begrijp natuurlijk dat dit absoluut niet handig is. Weet in ieder geval dat als je iets zou willen wijzigen of inzien in je abonnement, je altijd bij mij terecht kan! 

toch apart dat zo'n storing maanden kan duren en zeker dat odido daar zo laconiek op reageert

Reputatie 6
Badge +2

@willemasd1, ik snap je frustratie, echt! Weet in ieder geval dat dit een hoge prioriteit heeft en mijn collega’s hier druk mee bezig zijn.

Reageer