Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo,

Ook ik wil graag de optie Vast Bellen in ons pakket uitzetten. Ik neem aan dat er verder niks veranderd dan? behalve dan dat ik 2,50 minder betaal per maand?
Hallo, ik heb een abonnement afgesloten maar wil graag 2 tv ontvangers hebben ipv 1 . Hoe kan ik de bestelling aanpassen en 2 ontvangers selecteren waarvan 1 met opname functie ?

Mvgr Rene
Goedemorgen,



Ik wil ook graag Vast Bellen uit schakelen.



Groetjes!
Hi there, British customer here, just signed up for what I thought would be 50 euros per month after the initial 6 month offer runs out, but according to this screen my bill will be 55 euros due to an extra interactive TV box which came bundled I believe with the 20 euros off for 6 months option. Am I right in assuming that after the 6 months are up the extra TV box will then cost me 5 euros per month? if so that is pretty much false...or rather misleading advertising, and I cant seem to find an option on the website to remove this extra TV box that I do not actually need, I only chose the option for 20 euros off for 6 months. any and all help will be appreciated.



Best Regards,

Shahid Amar.


Dag. Ik ben net klant geworden van 'tmobile thuis. Omdat ik het bellen niet ga gebruiken wil ik deze graag uit zetten.

Kunnen jullie dit voor mij regelen. Klantnummer bpz48887
Ik heb mijn aanvraag inmiddels geregeld via de chat, eerdere berichtgeving kun je dus als niet verzonden beschouwen.
Hallo,



Ik wil graag mij TV aansluiting tijdelijk uitzetten. Ik kijk nauwelijks TV,



Mijn t-mobile thuis klantnummer is [privégegevens verwijderd door moderator]
Goedemorgen,

Ik wil mijn vaste telefoonabonnement opzeggen want ik gebruik het niet.

Kunt u dit voor mij regelen?
Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.



Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.



Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.



Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.



Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.



Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.
@JeffreyH89 Ik zie dat je gister het via de chat hebt kunnen regelen, inclusief de korting! Woohoo! :D



@snoesje_alia Als je aan het einde van je jaarcontract zit, dan loont het zeker om deze weer te verlengen! Je kunt dan ook direct wijzigingen zoals een TV Box meer of minder, doorgeven. Met verlengingen zijn wij erg blij en kunnen hier vast iets moois tegenover zetten. Dit kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij, dan zorg ik dat je gebeld wordt.



Hoi @Cindyxl, ik denk graag met je mee! Als jouw TV Box € 10,- kost (met € 5,- korting) dan heb je een TV Box met opnamefunctie. Die kost voor iedere klant, oud of nieuw, hetzelfde. Je loopt dus niets mis! Wel raad ik je aan om je abonnement bij ons te verlengen, op die manier ontvang je direct een nieuwe korting en kun je eventueel ook direct je telefonie uitzetten. Verlengen kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij, dan zorg ik dat je gebeld wordt.



Hi @Deesjjee, ik heb vaste telefonie, met een maand opzegtermijn, per 27-12 uit je pakket gehaald. Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging.



Hoi @T-User, ik heb vaste telefonie met een maand opzegtermijn per 27-12 opgezegd. Je ontvangt hier nog een e-mail over. Je kunt wijzigingen via al onze kanalen van de klantenservice doorgeven. Je kunt dus jouw favoriete kanaal hiervoor gebruiken! :)



Hoi @dennisk82, ik heb vaste telefonie, met een maand opzegtermijn, per 27-12 uit je pakket gehaald. Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging.



Hoi @martijn-online, zonde om iets te behouden wat je niet gebruikt! Ik heb TV en vast Bellen stopgezet per 4-3-2019. Op die dag loopt je korting van de eerste zes maanden af. Let op: je kunt nu geen wijzigingen meer doorvoeren voor bijvoorbeeld een TV-pakket, aangezien de opzegging voor TV nu loopt. Ik hoop dat dit geen probleem is?



Hoi @ndemie ik heb vaste telefonie, met een maand opzegtermijn, per 28-12 uit je pakket gehaald. Dit is net nadat je kortingsperiode is afgelopen. Je ontvangt hier nog een e-mail over ter bevestiging.



Hoi @FlexZa, ik help je graag met aanpassingen, maar ook met achtergrondinformatie. Bij de aanvraag via de website, winkel of telefoon, kun je altijd precies aangeven wat jij wel en niet in je abonnement wilt hebben. Ik adviseer vaak om het alles-in-één pakket te nemen, omdat je dan recht hebt op € 20,- korting voor de eerste zes maanden van je abonnement. Jij ontvangt deze korting ook. Ik kan uiteraard je vaste telefonie uit het abonnement halen, maar dan verlies je ook je korting: je bent dan duurder uit. Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft?



Hi @Robjee, ik heb één TV Box uit je pakket gehaald. Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!
Ik heb een TMobile thuis abonnement en ben erg tevreden. Vooral TV Anywhere in combinatie met mijn Apple TV is een uitkomst enwil ik graag zo houden.



Het vreemde is dat ik in jullie een abonnement ben aangegaan en de goedkoopste manier was met TV box en vast bellen. De TV Box staat onuitgepakt in de doos op zolder en ik heb nog nooit een vaste telefoon aangesloten. Ik heb duidelijk verteld aan uw medewerker rond 25 juli 2018 dat ik alleen internet wil en geen tv box omdat ik tv wil kijken via het internet. Toch adviseerde hij om het volledige pakket te nemen om de volledige korting te kunnen krijgen. Geen probleem zo gedaan.



Kortom ik wil voor 25 januari dit gaan wijzigen en alleen het snelle internet nemen. Tot mijn stomme verbazing gaat mijn pincode van TV dan vervallen en kan ik via mijn Apple TV niet meer TV Anywhere kijken. Nu voel ik mij toch wel een beetje in de maling genomen.



Ik wil alleen internet en wordt nu gedwongen een duur tv abonnement erbij te nemen. Ik kan dan beter NL Ziet erbij nemen of toch weer terug gaan naar Ziggo.



Ik had jullie manier net aanbevolen aan mijn vriendin en broer maar zal ze gauw bellen dat het toch allemaal niet zo gunstig is dat het lijkt. Wanneer worden providers nu moderner? Ik wil alleen internet voor een goede prijs.



Ik hoor graag van jullie of er nog een oplossing is rond 25 januari 2019.




Ik begrijp uit jouw verhaal dat je graag internet en TV Anywhere wil. TV Anywhere is een service bij het TV product. Je hebt hiervoor internet en een TV pakket nodig. Zo staat het ook op de website.



TV Anywhere is dus geen 'gratis' dienst bij alleen internet. Dat zou ook niet logisch zijn gezien het een tv product is en in dat pakket alles geregeld wordt voor bijvoorbeeld licenties.



Ik vind het echter wel een mooie wens voor diegene die decoderloos willen kijken. Wellicht tegen gereduceerd tarief. Iers voor de community wishlist?



Overigens kun je T-Mobile thuis actief verlengen, waardoor je korting kunt krijgen.
Hoi @Manuel G, dat is zeer zeker mogelijk! Laat maar weten per welke datum je TV wilt stoppen. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn. Dan maak ik het in orde voor je!



Hi @bolio, Ik heb TV en vast bellen voor je stopgezet per 27-12. Dus die "All you need is love kerstspecial" kun je nog kijken! 😉 Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!



Hoi @Bram08121975, ik heb de twee TV Boxen zonder opnamefunctie uit je pakket gehaald. Binnenkort ontvang je de retourdoos. De e-mail zit al in je inbox!



Hi @01osman, ook bij jou heb ik TV en vast bellen stopgezet per 27-12, vanwege de maand opzegtermijn. Je korting loopt af op 19-12. Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!



Hoi @CharlesenRachelle, per 28-12 heb ik TV uit jullie abonnement gehaald. De kerstspecials hoef je dus niet te missen! Binnenkort ontvang je een retourdoos om de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!
Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!



Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!



Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!



Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!



Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!



Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!



Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.



Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.
Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!



Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!



Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!



Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!



Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!



Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!



Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.



Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.




Hoi Sander,



Dan blijft wel de vraag wat slimmer is. Als ik de TV box terugstuur dan betaal ik nog steeds 15 euro voor televisie. Dan is het misschien slimmer om alleen internet bij jullie te houden en NL Ziet te nemen dat scheelt de helft van het geld.



Ik heb nog even tot half januari dus ik ga erover nadenken maar 15 euro alleen voor de licenties is misschien wel iets teveel. Het probleem is dat ik bijna nooit meer tv kijk.
Hoi! Ik wil graag een 2e mediabox bestellen. Waar kan ik dit doen? Groetjes


Hoi @hillieluuk, het vast bellen heb ik per 18-12 uit je pakket gehaald. Dit heeft geen invloed op eventuele kortingen. Het scheelt natuurlijk wel € 2,50 per maand in jouw voordeel!



Hoi @Renéke home, graag maak ik dit voor jou in orde. Ik kan echter geen abonnement vinden op jouw gegevens. Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik voor je aan de slag en zorg ik dat er twee TV Boxen naar je toe komen, waarvan één met opnamefunctie!



Hoi @maui1911, bij jou heb ik vast Bellen per 29-12 uit het pakket gehaald. E-mail zit in je inbox!



Hi @kingamarV2 aka Shahid, I can reassure you that after the six month period your monthly fee will stay € 50,-. The total discount of € 25,- consists of a temporary discount of € 20,- (for six months), but the € 5,- for the TV Box is a permanent discount. Woohoo! 🙂 Welcome Thuis!



Hoi @laurensjansen_ , bedankt voor je aanvraag! Ik kan het vast Bellen uit je pakket halen, dat scheelt dat € 2,50 per maand. Je verliest hierdoor ook je alles-in-één korting van € 20,- per maand. Ik raad aan om vast Bellen (als je het niet gebruikt) pas na zes maanden uit je pakket te halen. Mocht je dit toch uit je pakket willen, laat het mij dan weten!



Hoi @benmezian, dat maak ik graag voor je in orde. Je zegt 'tijdelijk uitzetten'. Dat is zeker mogelijk, dat betekent dat de TV Box bij jou in bezit blijft en je heel snel je TV pakket weer aan kunt zetten. Ik wil alleen nog van je weten per wanneer je TV wilt pauzeren. Wellicht kun je ook direct aangeven per wanneer je TV weer wilt activeren? Dan zet ik dat er direct bij!



Hoi @Howie_nl, ik heb jouw reactie in dit topic gevoegd om het overzichtelijk te houden. Door de tag vind je deze reactie ongetwijfeld terug! Per 29-12 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. De e-mail ter bevestiging is onderweg.



Hoi @Edward01, mooi om te horen dat je tevreden bent over onze prijsvoering en het internet! Het TV gedeelte behoeft nog wel wat extra uitleg, lees ik. Het TV pakket en Bellen voor de eerste zes maanden is zeker een goede tip van de verkoper: je krijgt meer voor minder geld! Na deze periode zou ik alsnog aanraden om TV in je pakket te behouden voor de TV Anywhere app. Ook al komt het signaal binnen via jouw internetverbinding, je betaalt het TV abonnement voor de licenties. In Nederland zie ik steeds meer een verschuiving van een decoder naar decoderloos TV-kijken. Dit betekent echter niet dat dit daarmee gratis is. Je betaalt niet voor de TV Box, maar voor de zenders en licenties. Wil je TV blijven kijken via de app, dan behoort TV in jouw pakket. Uiteraard kan ik wel vast Bellen uit jouw pakket halen per 25-1-2019. Zal ik dat doen? Ook wil ik je bedanken voor jouw signaal. Ik zal zeker aan ons TV team en marketing mensen laten weten dat er behoefte is aan een pakket waarin je enkel de TV app kunt afnemen, wellicht tegen een andere prijs dan voor het totaalpakket.
Hoi Sander,



Dan blijft wel de vraag wat slimmer is. Als ik de TV box terugstuur dan betaal ik nog steeds 15 euro voor televisie. Dan is het misschien slimmer om alleen internet bij jullie te houden en NL Ziet te nemen dat scheelt de helft van het geld.



Ik heb nog even tot half januari dus ik ga erover nadenken maar 15 euro alleen voor de licenties is misschien wel iets teveel. Het probleem is dat ik bijna nooit meer tv kijk.


Dan kan dat de oplossing zijn. Het aanbod bij NLziet is wel beperkter, maar als dat aan jouw wensen voldoet is dat een prima oplossing.



Heb je jouw abonnement al verlengd? Je komt dan in aanmerking voor korting. Daarmee is het wellicht een interessante optie. Eventueel in combinatie met tv. Hier kan @Sander bij assisteren.
Goede avond

Zouden jullie mijn vast bellen uit kunnen zetten



Mvg mdekker
ons tv deel mag in zijn geheel stop gezet worden.



en verneem graag hoe het in zijn werking gaat om tv module terug te sturen.
Hoi Sterre



ik zou graag een extra TV box zonder opnemen willen bestellen.

En ben er van bewust dat het €5 per maand meer te betalen.



Grtjs Eric
Hallo,

Zouden jullie mijn tv en telefonie abonnement stop kunnen zetten?

Bij voorbaat dank,

Brian
Beste Tmobile,



Ik zou graag mijn vaste telefoonlijn willen opzeggen aangezien ik deze nooit gebruikt heb.



Daarnaast wil ik voortaan maar van 1 interactieve box gebruik willen maken ipv 2. Dus 1tje mag er ook af.



Ik heb in het verleden vaker gebeld met het feit dat ik mijn rekeningen niet kloppen, dat deze toch hoger waren dan afgesproken ondanks de 20eu korting de 1e 6maanden. Hier kwamen we er telefonisch niet samen uit.



Momenteel klopt mijn rekening ook nog steeds niet, ditmaal doordat er 2x een interactieve box a 5euro word berekend terwijl de 1e box al berekend is met de 15euro van de interactieve tv die in je abonnement zit. Ik zal hiervan een print screen posten zoals jullie hem zelf aanbieden



Groetjes


Bij deze zou ik jullie graag willen vragen zowel Interactieve als Vast bellen stop te zetten per 25-12-2018. Ik heb beide nu bijna 6 maanden in gebruik en nauwelijks gebruik van gemaakt, dus zonde om ervoor te gaan betalen in de toekomst.



Mvg,
Goedemiddag,



Graag wijzig ik mijn abonnement van T-Mobile thuis. A.u.b. mijn vaste telefoon uitzetten. Dank



Met vriendelijke groet,

Jakob
Hallo,



hierbij zou ik graag een extra TV box willen bestellen.



Grtjs Eric
Goedendag allen,



Ik wil graag vast bellen aanvragen.



Hoe kan ik dat het beste doen?



Alvast bedankt!



Gr.

Roelof