Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Hi @MCargoet I removed TV and vast Bellen from your account. I used a one month notice, so on December 22nd both services will end. You'll receive confirmation by e-mail in a minute! You'll also receive a retourdoos in about three weeks so you can return the TV Box along with adapter and remote. If there's anything else, let me know!

Hoi @ekur1981, ik heb jouw TV abonnement met één maand opzegtermijn stopgezet. Een week voor 22 december zal je een retourdoos ontvangen op de TV Box terug te sturen. Een e-mail ter bevestiging is onderweg!

@JWSchouten en @MalouB Tof dat jullie willen verlengen! Daar zijn wij natuurlik ook erg blij mee en kunnen hier vast iets moois tegenover zetten. Dit kan echter niet via de Community, maar wél via Facebook, Twitter of telefoon. Heb je liever dat je gebeld wordt, stuur dan je telefoonnummer, postcode en huisnummer in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij. Dan zorg ik dat je gebeld wordt.

Hoi @GudeGroot, Ik heb TV en Bellen, met een maand opzegtermijn, stopgezet per 22-12. Je ontvangt nog een retourdoos (voor de TV Box, adapter en afstandsbediening) en een e-mail ter bevestiging!

Hoi @elturco, voor jou heb ik TV en vast Bellen stopgezet per 27-12. Op die datum liep de kortingsperiode af, vandaar! Je ontvangt nog een retourdoos en een e-mail ter bevestiging.

Hoi @donnap, voor jou heb ik TV en Bellen stopgezet per 22-12! :)

Hoi @PaulienBakker, ik kon het stopzetten niet meer annuleren. Daarom heb ik zojuist vast Bellen opnieuw aangezet bij jou. Hier ontvang je binnenkort een e-mail van (met een nieuw telefoonnummer). Ook heb ik de korting hersteld naar het oorspronkelijke niveau. Wel zo voordelig! Vragen? Laat mij weten!

Hoi @gerardslot, ik zie dat het al in gang is gezet: prima!
Hi,
welke internet paketten hebben jullie voor welke prijs? Alleen internet
Goedenavond,

Graag wil ik Interactieve TV (basis, 15 euro) toevoegen aan mijn abonnement. Ik vroeg mij af of korting (actiekorting van 10 euro eerste 6 maanden) nog mogelijk is, ik ben sinds een maand lid, met standaard 50 mbit internet.

Groet Jeffrey
Goedemorgen,

Ik heb nu nog 2 tv-kastjes en wil er graag 1 terug sturen aangezien ik deze niet meer gebruik.
Alvast bedankt voor jullie reactie

Groet Alex
Hoi,
ik wil graag van mijn abonnement het bellen opzeggen. Ik las dat dit via dit forum moet.
Dus bij deze.
Hallo, bij deze wil ik graag het vast bellen uitzetten. Waarom kan dat niet eenvoudig via MyTmobile thuis?
Graag ontvang ik zsm bevestiging dat het is uitgezet.
Beste, graag zou ik een extra interactieve tv box met opnamefunctie willen bestellen. Bvd!
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. Met Tv ook. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen en Tv dan uitgezet worden?
Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.
Hi,

I need to switch of my TV and phone subscription and only use the internet. Can you help me with this?

Regards, Brian
Reputatie 7
@ekur1981 Bij T-Mobile Thuis kun je inderdaad alleen internet afnemen. In jouw geval zal de prijs dan uitkomen op € 27.50 per maand, als je de 50 Mbit/s aan wil houden. Op jouw adres is ook 20 Mbit/s en 100 Mbit/s beschikbaar. De prijzen hiervoor zijn anders. Laat je mij weten wat ik voor je kan betekenen hierin? Dan ga ik graag voor je aan de slag!

@JeffreyH89 Leuk, Jeffrey! Ik regel dit graag voor je, zodat jij lekker TV kunt kijken. Welke TV Box wil je hierbij? Eentje mét, of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit van je weet, kan ik het TV-abonnement voor je toevoegen. Of de korting nog mogelijk is moet ik voor je navragen, maar ik ga mijn stinkende best doen om je deze nog te kunnen geven!

@lex333 Duidelijke vraag! Ik heb zojuist één TV Box uit jouw abonnement verwijderd. Kun je deze naar ons terugsturen? Je houdt dus nu nog één TV Box over. Veel kijkplezier daarmee!

@BiancaVogel Dat klopt helemaal! Dit kan ik voor jou regelen via deze manier. Ik heb dan ook meteen jouw vast Bellen uitgezet, dit zal zo snel mogelijk verwijderd worden uit jouw abonnement. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@Marlies.Online Via jouw My T-Mobile Thuis account kun je jouw abonnement inzien, jouw internetsnelheid aanpassen en TV-pakketten aan- en uitzetten. Met het uitzetten van jouw vast Bellen help ik je via deze weg graag! Ik heb zojuist het vast Bellen uitgezet, dit wordt zo snel mogelijk verwijderd uit jouw abonnement. Hier heb je ook via e-mail een bevestiging van gekregen. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@stefan_devries Daar help ik je graag aan! Ik heb zojuist een extra TV Box mét opnamefunctie voor je besteld. Deze komt binnen 5 dagen bij jou thuis aan. De kosten voor deze extra TV Box bedragen €10.- per maand. Veel extra kijkplezier alvast!

@josche.h Tof om te lezen dat T-Mobile Thuis jou net zo bevalt, als jij ons als klant bevalt. We zijn blij met je! Ik help je graag met de wijziging in jouw abonnement. Aangezien je aangeeft bijna te kunnen verlengen, raad ik je aan eerst ons speciale verleningsaanbod voor jou te ontdekken. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Ikzelf kan hier jammergenoeg niets over zeggen. Mocht ik je toch kunnen helpen met een wijziging, laat het me gerust weten!

@briansusilo I sure can, Brian, and I'm happy to help you! I've deleted your TV and vast Bellen. Your TV subscription has a month cancellation period, vast Bellen will be out of service as soon as possible. So until the 26th of December, you can enjoy watching TV! Don't forget to send the TV Box back to us. Thanks in advance.


@JeffreyH89 Leuk, Jeffrey! Ik regel dit graag voor je, zodat jij lekker TV kunt kijken. Welke TV Box wil je hierbij? Eentje mét, of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit van je weet, kan ik het TV-abonnement voor je toevoegen. Of de korting nog mogelijk is moet ik voor je navragen, maar ik ga mijn stinkende best doen om je deze nog te kunnen geven!

Goedenavond, graag ik wil 1 tv box zonder opnamefunctie. Alvast bedankt en hoop dat de korting nog geldig is

Groet Jeffrey
Hoi,
Ik heb op dit moment 2 tv boxen en ik zou graag 1 daarvan willen opzeggen. Ook is mijn thuis abonnement bijna verlopen. Is het mogelijk om een bepaalde korting te krijgen als ik die wil verlengen?

bij voorbaat dank.
Heb een abonnement sinds 2015, maar betaal voor actieve tv 15 euro en voor (1)actieve tv box 10 euro, hier krijg ik dan weer 5 euro korting bij. Maar huidige abonnementen betalen in totaal 15 euro. Dat wil ik ook. Daarnaast graag het bellen uit zetten. Scheelt weer 2,50
Groeten Cindy
Beste,
ik wil graag mijn vaste lijn opzeggen. Ik maak hier geen gebruik van.

groeten
Hoi,
ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten?
Mvg

P.S. ik vind het maar wat belachelijk dat dit verzoek via een publiek forum gemeld dient te worden....
Hi T-Mobile,

Van mij mag Vast Bellen uitgezet worden. Ik kan dit niet zelf doen zie ik, dus dan maar even hier. Alvast bedankt!
Hoi T-Mobile,

Graag zouden wij ons TV en Bellen abonnement uit willen schakelen als de kortingsperiode afloopt. We gebruiken bellen en TV te weinig.

Met vriendelijke groet,
Martijn

P.S. ik vind het maar wat belachelijk dat dit verzoek via een publiek forum gemeld dient te worden....

idem
Hoi,

Mijn alles-in-een kortingsperiode van 6 maanden zit er de aankomende maand op. Destijds telefonie er bij genomen vanwege de hogere korting, maar ik gebruik telefonie in zijn geheel niet.

Graag wil ik dus bij deze telefonie uit mijn abonnement laten verwijderen.

Groet
Hallo,

Ook hier graag de vraag of jullie de Vaste Telefonie willen uitschakelen. Onzin om er €2,50 voor te betalen als de telefoon niet eens aangesloten is.

Ik snap sowieso niet dat dit nog standaard in het pakket zit (ik heb niet eens een vaste telefoon, als mensen in mijn omgeving). Lijkt mij handig om dit als keus te geven bij het afsluiten van je pakket (i.p.v. klakkeloos aanzetten en mensen op de kosten jagen).

MvG.
Hoi,

ik heb momenteel 2 tv boxen en één daar van wordt bijna nooit gebruikt. Ik zou de 2e box graag willen verwijderen uit mijn abonnement. Kunnen jullie dit regelen en waar kan ik de box naar toe sturen?

Thanks!
Goedemorgen,

Is er een mogelijkheid dat mijn tv abonnement wordt opgezegd en ik alleen verder ga met mijn huidige internet abonnement van 100mb?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Manuel G
Hoi,

Binnenkort loopt mijn 6 maanden kortingsperiode voor T-Mobile thuis af. Ik zou na de kortingsperiode de diensten vast bellen en TV willen stopzetten zodat alleen Internet overblijft. Graag verneem ik per wanneer de TV en bellen worden stopgezet.

Alvast bedankt.

Groet Dennis.
Goedemiddag,

Wil graag twee tv ontvangers retour sturen.
De ontvanger met opname functie wil ik graag houden.

Wat en hoe moet ik ze retourneren?
Gr,
Bram
Goedemiddag,

Binnenkort loopt mijn 6 maanden kortingsperiode voor T-Mobile thuis af. Ik zou na de kortingsperiode de diensten vast bellen en TV willen stopzetten zodat alleen Internet overblijft. Graag verneem ik per wanneer de TV en bellen worden stopgezet.

Met vriendelijke groet,

01Osman
Hallo,

Wij hebben op het moment een abbo tv/telefoon/internet en ik zou graag TV willen stopzetten, omdat we echt nooit tv kijken.

Alvast bedankt,
Charles & Rachelle

Reageer