Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Goedemiddag,



Via deze weg wil ik graag een extra interactieve TV Box bestellen. Ik hoor graag welke informatie u daarvoor van mij nodig hebt.



Groet,

Bernd
Ik zou graag een 2e box opgestuurd krijgen.
Hoi!



ongeveer een half jaar geleden heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten voor Internet, TV en Bellen, zodat er de eerste 6 maanden korting kon worden gegeven. Nu maak ik geen gebruik van telefoon en TV en loopt de korting over een maand af. Zouden jullie mijn de TV en telefoonservice kunnen stopzetten?



Bedankt
Hi, ik heb momenteel een normaal interactief tv kastje maar ik zou deze graag omruilen voor een kastje mét HD recorder. Kan dit?
Hallo

wij willen graag de tv kunnen pauzeren moeten we dan onze tv box omwisselen??
Hoi,



ik heb internet en tv, maar zou graag mijn abonnement willen wijzigen zodat ik alleen nog maar internet heb. Ik kijk namelijk nooit meer tv. Kan dit opgezegd worden?
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!



@MNieboer Ik zie dat mijn collega je inmiddels al een extra TV Box toe heeft gestuurd, helemaal goed!



@Bernd_Evers Jouw TV Box is inmiddels ook onderweg! :)



@Mmmats Ook de opdracht voor jouw extra TV Box is vanochtend aangemaakt door een collega.



@ikmoesteenusernameverzinnen Ik heb zojuist je TV en Bellen bundels stopgezet met de standaard maand opzegtermijn, dus per 22-12-2018. :)



@Izjanvanpul Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Als je hiermee akkoord bent dan wissel ik de TV Box graag voor je om!



@jessicapisu Live pauzeren is mogelijk voor alle TV Boxen op NPO 1, 2 en 3. Wil je alle zenders kunnen pauzeren? Dan heb je inderdaad een TV Box met opnamefunctie nodig.



@Tomvhoof Dat is zeker mogelijk. Ik heb jouw klantgegevens niet kunnen vinden aan de hand van je e-mailadres die je voor de Community hebt gebruikt. Zou je mij daarom een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik de TV bundel voor je stop!
Hallo,



Please remove my subscription for TV and bellen, I need just an Internet.
Ik wil graag van mijn Tmobile thuis abonnement het vast bellen en het tv abonnement stopzetten. Alleen het internet abonnement wil ik doorzetten. Graag hoor ik hoe dit werkt en welke informatie jullie hiervoor nodig hebben.



Met vriendelijke groet,

Marleen Claas
Goedemiddag,



Ik wil graag: Vast Bellen wijzigen (uitzetten)

Per de eerste mogelijkheid dat het mogelijk is.



Alvast bedankt!



met vriendelijke groet,

Verona
Goedenmiddag,

Ik heb een tmobile thuis alles in 1 pakket. Graag wil ik 'vast bellen' uit laten zetten omdat ik hier geen gebruik van maak.

Alvast bedankt
@Sterre PM gestuurd, lekker laat maar kreeg geen notificatie van je reply dus dacht er bij toeval vandaag weer aan 🙂
Hoi,



Ik heb sinds kort met mijn huisgenoten samen besloten tmobile thuis te nemen.

Ze wilde eerst allemaal tv hebben dus heb ik 4 boxen genomen. Nu willen 2 van mijn huisgenootjes toch geen tv meer maar heb ik wel de boxen in huis. Kan dit omgezet worden en die boxen geretouneerd worden? 🙂
@Draker88 I can stop the TV subscription for you with a one month cancellation period. I see that you also wanted to stop the VOIP subscription earlier this month. Do you still want to stop that as well? Stopping TV will save you € 15,- per month, VOIP costs € 2,50 per month. Let me know what you want to do!



Yes ,i would definetely cancel the tv subscription forever and i would also like to cancel the VOIP costs because i'm not using any phone. What matters me is the internet connection, if you have suggestions on how to reduce it a bit, with the best compromise i'd appreciate. Thanks for your help
Hello,



I have an abonnement with Internet TV and phone. For the first 6 months I had a discount but now it's over and I would like to remove the TV and the phone since I don't use any of them. How can I do this ?



By the way, I don't speak dutch so if you could reply in english would be very appreciate. Thank you.



Best,



MC
Hoi

ik wil mijn tv ab. Opzeggen. Waarom kan dit niet via de website?
Goedemiddag,



Mijn abonnement van T-mobile Thuis loopt in januari af.

Nu heb ik internet+tv+bellen, echter ik gebruik geen tv en telefoon.

Kunnen jullie me een passend aanbod doen?



Jeroen
Hallo, ik wil mijn T-Mobile Thuis abonnement wijzigen, en wel zodanig dat ik alleen nog kan internetten. Vast bellen en de TV box kunnen dus definitief vervallen. Kunt u mij helpen?
Hoi,



9 januari loopt ons abonnement af en ik vroeg me af of er nog een goede verlenings aanbieding is. Ik wil graag Internet, TV (met opnemen) en het Kids pakket.

In het huidige abonnement zit ook bel;len en een tweede TV receiver maar dat heb ik niet meer nodig.
Ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. vanwege de korting in het eerste half jaar hebben vast bellen en tv abonementen. Ik doe echter niets met het vaste bellen kijk ik niet vaak naar tv De kortingsperiode binnenkort is verlopen, willen jullie TV en bellen abonemen uitzetten?
Hoi ,



kunnen jullie vast bellen en interactieve tv stopzetten?
Goede morgen.

Ik heb gister via chat vast bellen uit gezet dit wil ik graag annuleren, kunnen jullie mij helpen.
Een van de voordelen van T-Mobile Thuis is dat je altijd jouw abonnement kunt aanpassen. Dit kun je voor veel aanpassingen gemakkelijk zelf doen via jouw My T-Mobile Thuis account, in andere gevallen helpen wij je graag met jouw wijziging, laat dan gerust een berichtje achter in dit topic!

Ik maak al een tijd geen gebruik meer van mijn tv-abonnement, dus wil ik het uitzetten. Kan dat eenvoudig geregeld worden?
Hi @Valguri I removed TV and vast Bellen from your account. I used a one month notice, so on December 21 both services will end. You'll receive confirmation by e-mail in a minute! You'll alos receive a retourdoos in about three weeks so you can return the TV Box along with adapter and remote. If there's anything else, let me know!



Hoi @marleenclaas, voor jou hetzelfde verhaal als hierboven. Per 21-12 eindigen beide diensten. Retourdoos en bevestiging per e-mail volgen! :)



Hoi @veronafonken en @JimStavenuiter ik heb per de eerst mogelijke datum vast Bellen uitgezet. Per 21-12 zal het bij jullie allebei stoppen. Binnenkort ontvangen jullie nog een e-mail ter bevestiging!



Hoi @Myleneeee, dat is natuurlijk zonde van het geld. Ik heb dan direct twee TV Boxen uit het pakket gehaald. Je ontvangt komende week een retourdoos om de boxen te retourneren. Past het niet? Pak dan een ander doosje en bekijk de instructie in deze video. :)



Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?


Hi @Draker88 I just cancelled both TV and vast Bellen. Your first mention was 14-11, so with a monts notice I cancelled both on 14-12. As for you Internet, you can change to the speed of 50 Mbps for € 32,50 a month. Would you like me change that for you?


Now its 37.50 , right? Is good that way! Thanks for your help