Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo, aangezien we vast bellen bijna niet meer gebruiken willen we dit veranderen. Is er, gezien dat ik al ruim drie jaar abonnee ben, een nieuwe aanbieding mogelijk?
Geachte,



Vandaag heb ik T-Mobile thuis gekregen. (had al een mobiele abbo en zeer tevreden).



Internet, vast bellen en TV. Je raadt het al, ik ga vast bellen niet gebruiken :-)



Kan deze (alvast) uit mijn abonnement gehaald worden?



Mvgr.

Alex
Hoi @Christienfey, jazeker! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw extra TV Box stopgezet wordt!
Hi @Nickjasp,



Wat leuk dat jij zit te kijken bij jouw My T-Mobile Thuis account! Hier kun je inderdaad veel zaken zelf regelen wat betreft je abonnement. Het Vast Bellen kun je inderdaad via mij uitzetten. Kun je mij hiervoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik dat voor je regelen!
Hi @BBo,



Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!
Welkom, @AlexHoekstra ! We gaan een leuke tijd tegemoet en daar kijk ik erg naar uit. Hoogstwaarschijnlijk ontvang jij nu korting omdat je Internet, TV én Vast Bellen van ons hebt. Als ik nu Vast Bellen uitzet, verlies je de korting. Dan kom je duurder uit per maand. Ik kan wel alvast instellen dat over zes maanden, wanneer jouw korting afloopt, Vast Bellen stopt. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de kosten hiervoor wanneer jouw kortingsperiode afloopt. Zal ik dit voor je regelen? Zo ja, kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?



PS Maak je ook al gebruik van Klantvoordeel? 🙂
Goedemorgen T-mobile thuis.



Graag wil ik vast bellen uitzetten, jullie kunnen mij daar vast bij helpen.

Ik maak hier geen gebruik van.



met vriendelijke groet,
Hoi Dennis,



Dat kan ik zeker, en dat wil ik ook graag. 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zal ik het Vast Bellen zo snel mogelijk voor je uitzetten!
Kan ik nog een extra tv box bij bestellen ik heb niet via mijn tmobile thuis bestellen
Hoi ferdinandkoet,



Dat wil ik voor je regelen! Welke TV Box wens je te ontvangen? Een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi,



Sinds een half jaar heb ik t-mobile thuis. Deze genomen omdat er een korting op zat voor het eerste half jaar. Op 15 september heb ik vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement laten halen omdat de actieperiode voorbij was, alleen zie ik nu dat op mijn laatste factuur voor oktober (moet nog afgeschreven worden) ik nog gewoon betaal voor interactieve tv, terwijl ik die uit heb laten zetten.



Kunnen jullie me helpen?



Groet Emile
Ook ik heb een jaar geleden een abonnement afgesloten met korting, nu verloopt die bijna en zou ik graag horen wat de opties zijn om te verlengen. Ik gebruik de tv-box en telefonie nooit, dus die zou ik graag uit het abonnement halen. TV kijk ik alleen soms via de App(op chromecast) en sinds kort op de website op een computer(werkt goed :-)).
Hoi @emilehopmans,



Yes! Ik wil je helpen! Ik check graag voor je wat er is gebeurd. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kijk ik met je mee in jouw abonnement!
Hoi @me2001,



Wat tof dat jij wilt verlengen bij ons! Ik heb een mooie aanbieding voor je liggen. We kunnen jou hiervoor bellen, maar jij kunt ook ons bellen. Als je wilt dat wij jou bellen, kun je dan mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Als je meteen jouw 06-nnummer meestuurt, weten we je te bereiken. Mocht je liever zelf een tijdstip uitkiezen om ons te bellen, kan dat op telefoonnummer 0800-0092. Ik kijk ernaaruit om jou als klant te mogen blijven helpen!
Ik wil graag van mijn tv abonnement af op mijn tmobile thuis abonnement. We kijken eigenlijk helemaal geen TV meer (en dat is een beetje zonde van ons geld). Ik kan het niet zelf in het dashboard regelen, dus ik denk dat ik jullie hulp daar bij nodig heb. Kan een van jullie mij daarmee helpen?
Oh en ik gebruik bellen eigenlijk ook niet. Die mag/moet er ook af 🙂
Hi,



Ik zou graag mijn abonnement willen opzeggen. Ik ga verhuizen en wil even rustig orienteren op mijn nieuwe adres (glasvezel).



Klantnummer: (aangepast door moderator).



Dank,

Mvg,

Laurens Jan
@koekeroe Hi koekeroe, ik heb meteen even met je meegekeken en ik kan de pakketten voor je stopzetten, er geldt dan een maand opzegtermijn. Ik zie echter ook dat je weer kan verlengen, mocht je hier gebruik van willen maken laat het mij dan even weten, dan zorg ik dat één van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden door te nemen!



@ljdelussanet Ik kan jouw abonnement voor je stopzetten maar we zien natuurlijk graag dat je klant bij ons blijft! In dat geval kan je gebruik maken van onze verhuisservice en zetten we je oude abonnement stop op je huidige adres en sluit je een nieuw glasvezel abonnement af voor je nieuwe adres zodat je er verder geen omkijken naar hebt! Mocht je het huidige abonnement toch stop willen zetten dan geldt ook hier normaal gesproken een opzegtermijn van een maand voor. Met een bewijs van je verhuizing kan ik het abonnement eventueel al eerder stopzetten. Stuur mij hiervoor dan even een privébericht! 🙂
Hi @BBo,



Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!


Dag Sterre, er is nog helemaal niets gebeurd, mijn abo is zelfs duurder geworden... Dit gaat niet goed.
Hallo, ik wil graag 1 tv box minder. Deze word helaas nooit gebruikt. Groeten ruud
Hallo,



Ik heb bij jullie een alles in 1 pakket. Gezien mijn belverbruik zou ik graag 'vast bellen start' willen omzetten naar 'unlimited vast bellen'. Als ik het goed gezien heb betaal ik per maand dan 7,50 euro meer maar dat weegt ruimschoots op tegen mijn gemiddelde belkosten. Is het mogelijk om dit aan te passen? Alvast bedankt! Mvg, Henk
Hoi allen,



Wij hebben de afgelopen maanden gemerkt dat we via ons vaste nummer (veel) minder bellen dan de 15 euro, die we betalen om altijd gratis te kunnen bellen. Dus willen we deze optie (Unlimited Vast Bellen Plus) graag uitzetten. Deze is op dit moment voor ons niet rendabel en relatief duurder.
Hallo,

Ik heb iets meer dan een jaar geleden t-mobile thuis alles in een afgesloten. Ik gebruik geen vaste telefoon dus zou deze telefoonlijn graag laten afsluiten. En/of hebben jullie een nieuwe aanbieding als ik nog minimaal een jaar lid blijf?
Hi,



tot mijn grote verbazing zie ik op mijn factuur dat ik een tweede lijn voor vast bellen heb. Vreemd, want ik heb dit destijds niet aangevraagd en nooit gebruik van gemaakt. Daarnaast wil ik graag dat mijn vast bellen start uit wordt gezet. Maken jullie ook meteen een herberekening voor de 6 maanden tweede lijn die ik heb betaald? Ik zie de creditnota graag tegemoet.



Alvast bedankt,



Gr. Kimberley
Hoi @BBo



Ik help je graag verder, want we geven je graag de allerbeste deal die mogelijk is. Ik zie nog geen verlenging of wijziging in jouw abonnement terug. WIl je mij een privébericht (klik op mijn naam) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Geef ook aan wat je wensen zijn. Denk hierbij aan verlenging en wel of geen Vast Bellen. Dan ga ik voor je aan de slag!



Hoi @Rudikaffa83



Als je het niet gebruikt, is het zonde om in je pakket te houden. Ik haal deze graag eruit. Je ontvangt binnenkort een retourdoos waarin je één van de TV Boxen in kunt retourneren. Op de dag dat deze terug is verdwijnt deze uit je pakket.



Hoi @henkwvr



Mijn complimenten voor je scherpte. Wij willen niemand laten schrikken van zijn of haar rekening. Super dat je op deze manier je rekening zo laag mogelijk houdt! Ik zie dat je al gebeld hebt en de verandering al actief is. Goed geregeld. De volgende keer zullen we op de Community sneller zijn! :)



Hoi @ceelenblokker



Bij jou is het hetzelfde verhaal als hierboven! De aanpassing is al doorgevoerd en ook jouw rekening zal hierdoor lager uitvallen dan hiervoor. Super!



Hoi @anoukn



Welkom op de Community! Heel graag behouden we je natuurlijk als klant en hier belonen we je graag voor. Je kunt verlengen met of zonder Vast Bellen, die keuze is aan jou. Ik kan ervoor zorgen dat onze verlengafdeling contact met je opneemt. Houd je telefoon dus in de gaten. Ze bellen in ieder geval deze week, maar mogelijk al vandaag of morgen!



Hoi @Kras91



Ik ga hier graag voor je achteraan! Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Heeft er iets zes maanden geleden gespeeld rondom het Vast Bellen wat de (foutieve) wijziging kan verklaren? Ik help je hier graag bij!