Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Nou ben ik er potdikkeme wel ingetrapt! Hoe zit dit nou weer?!! Jullie zeggen dat ik met mijn tmobile klant voordeel doordat ik 2 abonnementen op het zelfde adres heb voor een stap hogere internet snelheid kan kiezen zonder dat mijn kosten omhoog gaan. Nu ga ik toch €6,- meer betalen?!

Het lijkt me een goed idee dat jullie even contact op nemen met mij.. ASAP.
@Venix Ik zie dat mijn collega het pakket inmiddels voor je aan heeft gepast, top! Voor een mooi aanbod voor een verlenging kan je contact opnemen met ons via 0800 0419, dan kijkt één van mijn collega's graag met je naar de mogelijkheden!



@wlhooge Excuses voor de late reactie, mooi dat het telefonisch toch gelukt is!



@Erik en Silvie Voor jou zijn de pakketten ook aangepast, voor de volledigheid wil ik nog wel even vermelden dat je Ziggo Sport Totaal wel terug kan kijken via de 'On Demand' functie. 😉



@Marc7812 Waar kan ik je mee helpen? ☺️



@nmbadoux Geen zorgen, je betaalt nog gewoon exact hetzelfde maandbedrag! Het klopt dat je € 36,- per maand voor Internet 100 ziet staan in het overzicht op M T-Mobile Thuis, dit is namelijk het bedrag wat dit pakket normaal gesproken kost. Als je echter iets naar beneden scrollt dan zie je daar ook de Klantvoordeel korting staan waarmee je weer op hetzelfde maandbedrag uit komt.
Er is alleen gereageerd op mijn 2e vraag over het verhogen van de internet snelheid maar er is niet gereageerd op mij 1e vraag over het wijzigen van mijn 3-1 abonnement. GRAAG REACTIE.
Hallo, wij hebben ons abonnement gewijzigd door vaste telefoon en TV uit te zetten na de aanbieding. Nu hebben we een factuur ontvangen voor de TV Box, maar wij hebben niets ontvangen qua doos of iets dergelijks om deze te retournern. Graag zouden we deze retour sturen, want wij gaan niet betalen voor de TV box/modem. We zien die dan ook graag van onze factuur afgehaald.



P.S. jammer dat jullie telefonisch slecht bereikbaar zijn en de chat niet werkzaam is.
Ik zou graag een interactieve box omruilen voor een variant met opname functie. Ik weet alleen niet hoe dat zit met eventuele pakket korting en/of actieperiode. Dat kan ik zo snel ook niet vinden in de My T-Mobile omgeving.



Wat is de eenvoudigste manier om dit te regelen en wat zijn de meerkosten per maand?
3e keer dat ik deze vraag op dit forum zet:



Hallo,



Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van het 3-1 abonnement voor 6 maanden. Nu wil ik alleen internet houden en tv en vaste telefonie niet. Deze twee heb ik nooit gebruikt en zijn door de monteur ook nooit geinstaleerd.

Kunnen jullie dit zsm voor mij doen?



Bedankt,



Nina
Hoi @nmbadoux, ik heb je abonnement aangepast per 16-11. Dan loopt namelijk je eerste half jaar af. ZO heb je de maximale korting. Als ik hem per direct had stopgezet, had je ook korting misgelopen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! De bevestiging zit in je inbox!



Hoi @Jeffrey88Gro, het klopt dat je geen retourpakket van ons hebt ontvangen. We sturen een brief met uitleg hoe je de TV Box het beste kunt retourneren. De informatie hebben we ook in dit topic geplaatst: Hoe stuur je je apparatuur terug? Als de boete al op je factuur staat, dan is het het beste om het verzendbewijs vai de klantenservice op te sturen: contact met de klantenservice. Hoe dan ook: geen zorgen! We maken het helemaal in orde, zodra de hardware retour is!



Hi @Zahne, hier help ik je graag bij! Het makkelijkste is om dit te regelen in My T-Mobile Thuis: wijzigen TV Box. Je kunt hier een TV Box met harddiskrecorder bestellen en een andere verwijderen. De kortingen op de TV Box blijven hetzelfde. De opnamefunctie kost je per maand € 5,- extra, dat is het enige verschil.
Hoi t-Mobile, ik wil graag het onderdeel Vast Bellen stopzetten in mijn pakket per eerst mogelijke datum. Hartelijk dank!🙋🏼
Goedemiddag,



Ik zie dat mijn contract over 3 dagen afloopt. Is er een mogelijkheid voor een aantrekkelijk aanbod voor een verlenging?
Hoi @Mirjam1217, ik heb vast Bellen per 4-11 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!



Hoi @dvankemenade, wat leuk om te horen! Dat regelen we graag voor je. Dat kan het beste via telefoon: 0800-0092. Dan bespreken ze meteen het meest actuele aanbod en hetgeen het beste bij jouw abonnement past. Daar komt vast iets moois uit!
Goedemorgen,



Zou ik via dit topic ons televisie abonnement stop kunnen zetten?



We hebben op dit moment een alles-in-1 pakket, maar gebruiken de televisie eigenlijk nooit. Ons internet en vast bellen willen we wel graag behouden.



Alvast bedankt,

Marieke
Ik heb 5,5e maand geleden een thuis abonnement genomen met internet+TV+telefonie. Ik gebruik de digitale TV te weinig om de toekomstige hogere abbo kosten te verantwoorden (€67,50 i.p.v. €50,-).

Kan TV+telefonie uit mijn abonnement worden gehaald of moet ik dit telefonisch regelen? Alvast bedankt!

Hoi,

 

Als ik een Tmobile Alles in 1 neem, die nu in de aanbieding is.

Na hoeveel maanden zou ik Telefoon en eventueel Tv kunnen uitschakelen?

Want ik zal de telefoon niet gebruiken en tv moet nog blijken.

maarja de aanbieding alles in 1 is nu wel erg voordeling.

Ik hoor graag van u


Beste T-Mobile,

 

Is het mogelijk om mijn abonnement op 25-11 (als het goed is loopt dan de korting van het eerste halfjaar af) om te zetten naar alleen internet?

 

Alvast bedankt,

Jeroen


Hoi,

Vandaag is mijn mobiele abonnement van T-Mobile ingegaan. Nu heb ik ookal T-Mobile thuis. In de winkel is mij verteld dat ik klantenvoordeel aan kan vragen. Nu wil ik dit dus doen maar op een of andere manier zie ik geen adres gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. In mijn contract staat mijn adres overigens wel goed.

Nu wil ik dus mijn adres aanpassen, maar dan krijg ik de volgende melding:

“Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”

Ik heb dit via mijn telefoon en via de computer geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn gegevens aangepast (ook niet mijn emailadres).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?


Hoi,

 

Ik heb sinds 08-05-2019 een abonnement bij jullie. Ik zou de telefoon na 6 maanden kunnen beeindigen, zouden jullie dit voor me kunnen regelen?

 

Dankjewel.


@Exavere Dat kan zeker, ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn per 11-11-2019.
 

@HilleG Ik heb TV + Bellen voor je stopgezet per 13-11-2019 (de datum waarop de korting afloopt).
 

@Moad87 Goed om te horen dat je T-Mobile Thuis overweegt, alvast van harte welkom! 🙂 Je kan TV en Bellen stopzetten wanneer je wil, we houden een maand opzegtermijn voor aan. Je ontvangt de eerste 6 maanden een extra korting met Alles-in-één, als je er geen gebruik van maakt dan kan je dus het beste in maand 5 even contact met ons opnemen om het in maand 6 stop te laten zetten.
 

@HikariMisako Done :)
 

@Niicky Zo te zien is het de 15de uiteindelijk wel gelukt, top!
 

@Glassertje Uiteraard! Voor jou loopt de korting op 08-11-2019 af dus ik heb dit aangehouden als datum.

 


@Brian, Dankjewel.


Goedenavond! 

Ik heb een vraag over het op pauze zetten van mijn tmobile home abonnement. Ik ga verhuizen, maar kan pas april 2020 in de nieuwe woning. Nu ga ik binnenkort (dec) tijdelijk op een ander adres huren (waar al internet e.d. is). Ik wil dus eigenlijk een pauze nemen in mijn abonnement, en het dan in mijn nieuwe woning in laten gaan vanaf half april. 

Wat is er mogelijk? In mijn huidige woning komen dus andere bewoners, dus ik kan het niet “stil” door laten lopen. 

Als een pauze niet mogelijk is, zou ik het abonnement stop moeten zetten en vanaf april weer een nieuw abonnement moeten nemen. Maar als ik het tijdelijk op pauze zou kunnen zetten, zou het helemaal top zijn! 

Hoor het graag! 

 


Hoi @Carmen_AM,

 

Wat een spannende tijden! Twee keer in korte tijd verhuizen, dan heb je vast genoeg te regelen. Ik geef graag uitleg over de opties.

 

Je kunt je abonnement alleen meenemen (verhuizen) als je direct het abonnement op een ander adres laat ingaan. In jouw geval is het dus de beste optie om het abonnement op je huidige adres stop te zetten en een nieuw abonnement aan te vragen op het nieuwe adres. Je zult dan je huidige apparatuur terug moeten sturen. Dit is in de meeste gevallen ook zo bij een verhuizing. Je zult dan ook een nieuw e-mailadres van T-Mobile Thuis krijgen en een nieuw klantnummer. 

 

Mocht je nog binnen je jaarcontract zitten, dan vragen we nog een verhuisbewijs: Uitleg rondom verhuizen

 

Heel veel succes met de verhuizingen. Mocht ik iets voor je in gang moeten zetten, laat het mij weten!


Ik wil graag mijn abbonement wijzigen zodat ik programma's kan terugkijken of vanaf het begin kan kijken.

Hoe doe ik dat?

Groetjes!!


Goedemorgen,

 

Graag wil ik mijn vast Bellen-pakket per 9-11-2019 uitzetten. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

 

Alvast bedankt.


Vriendelijke groet, 

Marianne


Hoi@Carmen_AM,

 

Wat een spannende tijden! Twee keer in korte tijd verhuizen, dan heb je vast genoeg te regelen. Ik geef graag uitleg over de opties.

 

Je kunt je abonnement alleen meenemen (verhuizen) als je direct het abonnement op een ander adres laat ingaan. In jouw geval is het dus de beste optie om het abonnement op je huidige adres stop te zetten en een nieuw abonnement aan te vragen op het nieuwe adres. Je zult dan je huidige apparatuur terug moeten sturen. Dit is in de meeste gevallen ook zo bij een verhuizing. Je zult dan ook een nieuw e-mailadres van T-Mobile Thuis krijgen en een nieuw klantnummer. 

 

Mocht je nog binnen je jaarcontract zitten, dan vragen we nog een verhuisbewijs: Uitleg rondom verhuizen

 

Heel veel succes met de verhuizingen. Mocht ik iets voor je in gang moeten zetten, laat het mij weten!

 

Dan wil ik mijn abonnement graag per 1-12-2019 stopzetten. Ik zie de retourbox graag tegemoet. 

 

Dank! 

 

Groetjes,

Carmen


Hallo,

Per 2 november a.s wil ik mijn Vast Bellen opzeggen. Mijn alles-in-1 abo loopt dan 6 maanden.

met vriendelijke groet, Kees


Hey @bwnd.0809,

Je kunt je TV Box omruilen voor een TV Box met opnamefunctie. Je betaalt dan € 5,- euro extra per maand en kan dan probleemloos al je favoriete programma's opnemen. :smile:  Laat me weten of ik dit voor je kan regelen!

Hoi ​​​​@mariannecraats,

Stuur mij een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dam regel ik dit graag voor je. 

​​​​Hey @Carmen_AM,

Ik heb zojuist je verzoek verwerkt. Later op de dag ontvang je van mij een bevestiging van de opzegging. Ik wil je bedanken voor het aantal jaren dat je bij ons hebt gezeten! Succes met de verhuizing en tot ziens! :smile:

​​​​Hey @kees88,

Geregeld! Je ontvangt van mij nog een bevestiging van de wijziging. :relaxed: