Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.
Hallo, hoe zorg ik er voor dat ik niet steeds een email melding krijg als iemand een nieuwe vraag stelt op dit forum? Die optie hebben jullie weer vakkundig verstopt.
Goedemiddag @wbrooseboom Dat kan je zelf aanpassen in je account van het forum.



Succes!

hier op het forum.
Dear T-Mobile Team,



I am here with a std. case: we've got an Interactive TV and Landline Calls for free when subscribed to a package, but never used it. So, as the 6 month period passed, we would like to ask you to remove both from our package.



Looking forward for your response on this, many thanks in advance.



/ Alex
Hello,



I have had subscribed to 3 in 1 package. And now I'm only interested in internet. So I would like to turn of subscription of telefone and TV.



With regards
@TMBakker Ik heb je Bellen pakket uitgezet met de maand opzegtermijn per 27-09-2019!



@udalovas I've stopped your Call and TV packages with the one month notice per 28-09-2019.



@Roman85 I see my colleague already modified the subscription for you, if there is anything else I can do for you do let me know!
Hello,

My contract for internet and tv is ending this month and I'm curious if the better option for me is to terminate this contract and start a new one with discount for half year.

Can you give me this discount without terminating contract?



What happens if I renew my contract? Am I then again on one year definitive contract?



What happens when I move to another location? Can I terminate my new contract if there is no possibility to connect t-mobile internet there?



And finally can I remove landline calls from my contract. Does it saves some money in my case?



Thanks in advance for reply
Meer dan 1,5 uur geleden, rond 14:22 een extra zenderpakket besteld, nog steeds geen extra zenders gekregen! Aanvraag nog in behandeling. De activatie moet binnen een uur gebeuren staat er bij het afsluiten. Ook al een email binnen dat het abo is aangepast.

Ik wil betere service dan dit! NU betaal ik voor iets wat ik niet krijg.
Hi, ik heb ongeveer 3 maandem geleden een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per einde van de 6 maanden (kortingsperiode) bedankt
Hallo 'tmobile ik heb een thuis abbo. Met extra tv kastje dus 2 totaal ik wil er 1 opzeggen want ik kijk haast geen tv meer in de slaapkamer, hoe gaat dat in zijn werk met dat tv kastje moet ik die weer terugsturen??
Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.

Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn
Hello t. Mobile???


Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn




Nog steeds niets gehoord

Nog even en zeg alles op bij deze
Hi ik wil graag mijn vaste bellen per 1/10/2019 stopzetten. Ik had het genomen i.v.m. de kortingsactie de 1e 6 maanden. Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
Hoi, ik wel graag per einde van de actieperiode (13-09-2019) de vast bellen bundel stopzetten. Tevens wil ik voor dit bedrag graag mijn internetbundel wijzigen naar Internet 100. Ik zie echter dat als ik dit zelf via de site wil doen dat dit dan 3,50 eur extra per maand kost, dit terwijl jullie op de overzichtspagina via My T-mobile thuis zeggen dat dit al vanaf 2,50 eur extra per maand kan. Ik zie graag jullie reactie tegemoet.
Hallo, Ik wil graag dat tv en vast bellen wordt stop gezet omdat de kortingsperiode verlopen is. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per direct. Dank.
Apologies for the late reply all!



@Lukaszm I already answered your question in your own topic in the meantime. If you have any questions let me know!



@jbrooi Een simpele restart van de TV zorgt er voor dat de nieuwe TV zenders zichtbaar worden :)



@Ziya Je bent er wel erg vroeg bij! 🙂 Ik kan het nu nog niet voor je aanpassen maar neem in november zeker weer even contact op, dan zet ik de pakketten voor je stop!



@Edwin A Dit kan je gemakkelijk zelf aanpassen via My Thuis. De TV Box kan je daarna inderdaad weer naar ons terugsturen in bijvoorbeeld een oude schoenendoos.



@Jacoss Excuses voor de late reactie, ik heb je Bellen pakket stopgezet met de maand opzegtermijn vanaf je eerste melding (11-09), dus het Bellen pakket stopt per 10-10-2019!



@Pascalle01 Ik heb het Bellen pakket voor je stopgezet!



@gervend Ik kan pakketten niet met terugwerkende kracht voor je stopzetten maar ik heb hem bij wijze van uitzondering wel direct voor je stopgezet. Het bedrag dat je ziet staan op My T-Mobile Thuis voor het verhogen van je snelheid is het juiste bedrag. De € 2,50 is, zoals je zelf al aangeeft een 'vanaf' bedrag. Het daadwerkelijke bedrag verschilt per snelheid en of je gebruik maakt van DSL of Glasvezel.



@Limburgs Ik heb Bellen en TV stopgezet met de maand opzegtermijn per 17-10-2019. Je ontvangt bericht hoe je de TV Box terug kan sturen!
@Brian , bedankt voor het doorvoeren van de wijziging en de aanvullende info.
Goedemorgen,



Ik zou graag mijn Tmobile Thuis abonnement aanpassen naar enkel internet; TV en bellen mag er af, dat gebruik ik niet.



Kan dat? Zo ja, wat is dan het (verlengings-)aanbod?



Hoor graag, bvd!
Hallo,

Ik wil vast bellen uitzetten. Telefonisch stond ik meer dan 40 minuten in de wacht en heb ik het uiteindelijk opgegeven. Kan ik op deze manier verder worden geholpen?
Hallo

Ik wil vast bellen uitzetten. Kunnen jullie mij verder helpen?
Oonderstaande 2 vragen zijn niet meer van toepassing. Om 7 uur in de ochtend was het telefonisch snel geregeld.
Ik wil jullie graag vragen om mijn tv abonnement weer uit te zetten. Het voldoet niet aan onze verwachtingen. Met name de mogelijkheden voor het terugkijken van programma's valt ons tegen. Dit gaat al niet via de gids, het aantal zenders waarbij het kan is beperkt. Zo dacht ik dat het ook voor het Ziggo sport pakket zou gelden. Maar helaas bleek dit niet het geval. Dus heel graag weer uitzetten alstublieft. Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,



Erik
1
Hallo,



Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van het 3-1 abonnement voor 6 maanden. Nu wil ik alleen internet houden en tv en vaste telefonie niet. Deze twee heb ik nooit gebruikt en zijn door de monteur ook nooit geinstaleerd.

Kunnen jullie dit zsm voor mij doen?



Bedankt,



Nina