Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hai,

Ik wil graag Vast Bellen stopzetten in mijn abonnement. Ik gebruik het niet en het scheelt toch weer €2,50.

Zag dat ik wel iets kan wijzigen, maar het Bellen uitzetten.. Die functie kom ik niet tegen.

Alvast bedankt.
Hallo, ik wilde graag interactieve tv uitzetten. En dan mijn tv kastje terugsturen. Aangezien ik weer terug ben op digitale tv met opneem functie..



Groeten
Ik wil graag mijn TV en telefonie stopzetten want ik gebruik het niet. Kunnen jullie me verder helpen?
Hallo 't. Mobile ik wil graag mijn vast Bellen stopzetten waarom kan ik dit niet zelf aanpassen.. Scheelt 2,50 in de maand..
Hoi,



Is het al mogelijk om vast bellen op te zeggen per eind datum van de actie periode? Ik maak geen gebruik van vaste telefonie. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er bijgenomen. Ik hoor het graag of dit mogelijk is of dat ik aan het eind van de actie periode contact met jullie moet opnemen.



Alvast bedankt!
Hoi hoi,



Ik wil graag mijn T-mobile Thuis alles-in-1 abonnement wijzigen. Kunnen jullie me daarbij helpen?

Ik wil graag geen TV en geen Vaste telefoon meer. Dus alleen internet van de hoogste snelheid.



Alvast bedankt voor de hulp,



groetjes Linda
Hallo,



Ik heb bij jullie TV + Internet.



Willen jullie vast bellen ook aanzetten?



Met vriendelijke groet,



Dennis
Hi,



Ik wil graag per direct mijn t-mobile thuis abonnement opzeggen wegens verhuizen.

Ik ben al bijna twee maanden aan het bellen naar klantenservice en elke keer wordt er niet beantwoord. Ik was net bijna twee uur aan de telefoon met alleen 'een ogenblikje geduld aub'.

Ik ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd.


Waar kan ik mijn TV pincode wijzigen?
Goede morgen,



ik wil graag mijn vast bellen in mijn abonnement stopzetten.

Jullie kunnen mij vast helpen hiermee.



groet,

Arjan
Hi @Cherish1986, @Steffi1986, @wesleyk12 en @Mauritiob, excuus voor de trage reactie. Ik zie dat het inmiddels al geregeld is. Helemaal top!



Hoi @renyek en @theom4, ik heb per 30 augustus (maand opzegtermijn) vast bellen stopgezet. E-mail ter bevestiging zit in jullie inbox!



Hi @SannyMestreech, ik regel het graag voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?



Hoi @Berjan1986, per 31-8 heb ik TV uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. Lees hier alles over het retoursturen van de TV Box: Retourpakket.



Hoi @Edwin A, per 2 september is vast Bellen uit je pakket. De bevestiging zit in je inbox!
Dankje sander had hier ook al even over gebeld, ik wil wel maximaal van de korting van 6 maanden gebruik maken hé... Deze loop ik nu niet. Mis neem ik aan, want je collega had het over stopzetten in november??
Hi @zschuschen! Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je sinds 24 juni 2019 profiteert van de Alles-in-1 korting. Ik raad je aan in november opnieuw contact met ons op te zoeken. We hanteren een maand opzegtermijn. Als ik deze wijziging nu alvast in je abonnement zet, kan je geen andere wijzigingen doorvoeren tot die tijd. Je kunt dan bijvoorbeeld ook geen zenderpakket wijzigen. Je kunt dus het beste een maand vooraf de actie voorbij is weer contact met ons opnemen. Wij zijn er voor je! 😄



Ik wil je graag helpen om Interactieve TV en vast Bellen stop te zetten, @Lvhooijdonk. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Hiermee kan ik de wijziging voor je doorvoeren!



Hey @dennisegb, ik zie dat je inmiddels door één van mijn collega’s geholpen bent. Super! ✌️



Je merkt het vast al, we hebben te maken met een drukke periode. Sorry @nicoles1! Is het inmiddels gelukt met de opzegging? Ik zie je niet graag vertrekken, maar ik help je graag hierbij. Mag ik van jou je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN ontvangen in een privébericht? Let wel op: we hanteren een maand opzegtermijn. Ik kan niet beloven dat ik je opzegging per direct kan doorvoeren. Wel wil ik mijn best doen om voor jou te kijken naar de mogelijkheden. Ik zie je privébericht graag tegemoet!



Hoi @Ralf1313, de TV pincode kan niet gewijzigd worden. Je kunt de TV pincode terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Instellingen.



Voor jou Arjan (@akrijtenburg , heb ik de wijziging geregeld. Vast Bellen gaat eruit per 13 september 2019. Je ontvangt een bevestiging hiervan per e-mail. Ook kun je de wijziging terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis > Abonnementen. Wel zo handig! 😊



Hey @Edwin A, ik heb het gecheckt voor je en excuses! Ik heb de wijziging voor je geannuleerd.
Hoi, wij hebben sinds deze week gebruik gemaakt van onze TV pakket. Echter kwamen we er achter de TV box zonder harddiskrecorder is. We hadden vanavond al via My T-mobile thuis ons abonnement aangepast door een TV box met recorder toe te voegen.



Nu willen we de TV box zonder recorder uit ons abonnement halen. Kan dit via My T-Mobile thuis? We zien geen knop hiervoor. Moet de oude TV box teruggestuurd worden of wordt deze opgehaald?



Groetjes
Beste,



Wij hebben een T-mobile thuis abonnement met tv, internet en bellen een jaar geleden afgesloten. Echter gebruiken we het bellen en de interactieve tv (opnemen en pauze zetten) niet en hebben we dus voldoende aan internet en tv. Daarnaast zijn er twee telefoon abonnementen op ons adres!



Aangezien het eerste jaar erop zit kunnen we wellicht een aanbod krijgen waarbij rekening gehouden wordt met onze nieuwe wensen?



Groetjes Marco
Super bedankt!!!
Goedenavond,



Graag zou ik mijn “vast bellen” pakket uit willen laten zetten.



Graag hoor ik van jullie, bij voorbaat dank.



Met vriendelijke groet,

Ralph Koops
Bij deze wil ik mijn vast bellen abonnement stopzetten.
Kunnen jullie voor mij het vast bellen ook aanzetten?
Hey,

Ik heb bij mijn abonnement vast bellen aangevinkt, maar dit is niet goed gegaan.

Ik krijg nu €10 minder korting p/m.

Als ik nu nog vast bellen erbij aanvraag krijg ik dan wel nog de korting?

En ik heb een verkeerde tv box zonder opnemen en net de goede aangevraagd, maar ik kan de verkeerde tv box niet opzeggen. Er staan er nu 3 en ik heb er maar 2 nodig. Kunnen jullie 1 tv box zonder opnemen kunnen opzeggen voor mij?

Alvast bedankt!
Hoi,

Ik wil graag mijn tv en belbundel stopzetten, aangezien wij die niet gebruiken. Kan dit hier geregeld worden?



Groetjes, smail
Hallo ik zou graag mijn thuis abonnement omzetten naar een 4G thuis abonnement is dit mogelijk?
Ik zou graag een vast telefoonnummer willen aanvragen. Hoe doe ik dat?
HI @Serchant, allereerst, sorry dat mijn reactie op zich liet wachten. Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je inmiddels één van mijn collega’s telefonisch gesproken hebt en dat het is opgelost. Superrrr!



Wat spannend dat we voor jou een nieuwe aanbod mogen zoeken @schipperke! Ik kan dit zelf niet, maar gelukkig kunnen mijn collega’s je hierbij helpen. Ze zitten voor je klaar: 0800-0092. Op naar een nieuw jaar samen! ❤️



Voor jullie, @RalphK87 en @Thom12341234 heb ik vast Bellen stopgezet, met een maand opzegtermijn. Jullie krijgen per e-mail een bevestiging hiervan. Ook kun je de wijziging terugvinden in My T-Mobile Thuis > Abonnementen.



Hey @JorisBeun, voor jou kan ik vast Bellen aanzetten! Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat dit al geregeld is. Zodra je modem online is, mag je met iedereen bellen!



Ik zie dat ons ook gemaild hebt @A91. Geen zorgen, ik help je graag! Ik zie dat de ruil met de TV Box al in werking is. Je krijgt de TV Box met opnamefunctie toegestuurd. Je TV Box zonder opnamefunctie mag je retour sturen. Via dit topic over het retour sturen van onze apparatuur kun je alle informatie hierover terugvinden. Ik heb de wijziging voor het aanzetten van vast Bellen voor je doorgevoerd. Let op: omdat de wijziging van je TV Box nog in je abonnement staat, gaat vast Bellen pas van start wanneer de TV Box retour ontvangen is. Je mag vanaf dan genieten van de € 20,00 korting per maand voor de eerste zes maanden van je contract. Per e-mail ontvang je een bevestiging hiervan. Deze wijziging is ook terug te vinden in My T-Mobile Thuis > Abonnementen.
Hey @smail1973! 👋 Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega’s. Super dat het geregeld is! Mocht je alvast willen weten hoe je de TV Box retour moet sturen, bekijk dan snel dit topic over het retourneren van onze apparatuur.



Dat is een goeie vraag, @arlowiersma! Er is niet specifiek een "procedure" om een Thuis abonnement om te zetten naar een 4G voor Thuis abonnement. Het zijn twee compleet verschillende producten. Wel kan dit handmatig geregeld worden. Je kun je Thuis abonnement stopzetten en een 4G voor Thuis abonnement afsluiten. Bij het stopzetten van je Thuis abonnement kan ik je helpen. Stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN via een privébericht (klik op mijn foto) naar mij toe! 🙂



Ik ben meteen in je gegevens gedoken, @wbrooseboom! Ik zie dat mijn collega mij voor is en je inmiddels in bezit bent van een vast telefoonnummer. Fijn dat het geregeld is! 😊

Reageer