Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hoi



Ik zie dat er op mijn rekening 5 euro staat voor een interactieve box, die gebruiken we niet dus die wil ik graag opzeggen.



MVG,



Martin Beukman
Goedemiddag,

Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?

Grtz




Dat kan zeker! Bij mij ben je dan bij het juiste adres!😉 Kun je mij je gegevens sturen middels een privébericht? Dan ga ik de wissel in orde maken.
Hey @Martin1978,



Als je 'm niet gebruikt dan is dat zeker zonde van 't geld! Stuur me je gegevens in een privébericht. Ik ga het dan regelen voor je!
Hello, I wish to change my T-Mobile Thuis subscription. I do not watch TV or use my phone, and I want to reduce my bill. So I want to cancel TV, TV Box and Dial, but upgrade my internet from Internet20 to Internet100. Please let me know how this is possible, confirm what my cost per month would be, and let me know when the changes to my account would take effect. Sorry, mijn Nederlands is erg slecht. Excuseer mij alstublieft. I hope that you can help me, bedankt.
@Robvdv Excuses, ik zie dat we je bericht per ongeluk over hebben geslagen! Ik heb het voor je nagekeken en jij ontvangt op beide TV Boxen al € 5,- korting per maand. Als je deze Tv Boxen met opnamefunctie zou wijzigen naar TV Boxen zonder opnamefunctie dan kom je op hetzelfde maandbedrag uit maar dan zonder opname mogelijkheid. In jouw geval zou ik het dus lekker zo laten! ;)



@EricaB I checked your subscription as well. It's certainly possible to change to 100 Mbit and change your TV and Call packages. You can also renew your contract which is even better because this means you will receive a new discount! I can't renew your contract myself as a simple moderator but you can call our free number 0800 0419 where one of my colleagues will take you through the possibilities! 🙂
Dag T-Mobile, ik zag er al meer voorbij komen met dezelfde vraag, maar ook ik zou graag van het vast bellen af willen, omdat ik hier niks mee doe en deze erbij heb genomen vanwege de halfjaarlijkse korting. Ik hoor het graag! Groeten Tom
De 2e tv-box kan worden verwijderd en wil ik graag terug sturen.
Hoi Tom_V_,



Geen probleem, zo flexibel is T-Mobile Thuis! Ik ga dit voor je regelen. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Hi Papabear,



Wanneer je toch op minder TV's kijkt dan je had gedacht, kun je natuurlijk jouw abonnement aanpassen. Daar help ik je graag bij! Wil je daarom mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken en aanpassen voor je!
Goedenavond,



Wij maken bijna nooit gebruik van televisie en vaste telefoon. Daarom willen we het abonnement graag aanpassen naar alleen internet. Kunnen jullie dit voor ons regelen?



Alvast bedankt! Groet David



Edit: ik heb het al online geprobeerd, maar dat heeft alleen geresulteerd in een opzegging van een zenderpakket. Dit heeft juist de maandkosten omhoog gewerkt. Vandaar dit verzoek.
Hallo de opname functie bevalt mij toch niet zo goed als verwacht en zou graag terug willen naar de tv box zonder opname functie, is het nog mogelijk om het terug te zetten naar de oude abonnement? (Actie: Gratis Interactieve TV Box -5,00)
Hoi Davidengeleberts,



Ik ga je helpen! Ik wil dat jij geniet van jouw T-Mobile Thuis abonnement zoals jij dat wenst. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat ik jouw Vast Bellen en TV zo snel mogelijk uit je abonnement verwijder.
Hoi Stickeric,



Dat kan natuurlijk gebeuren, ik pas het graag voor je aan. Ik heb jouw gegevens nog in mijn privéberichten staan, dus ik ga de TV Box meteen voor je omruilen naar die zonder opnamefunctie!
Hallo! Ik wil graag mijn vast bellen abonnement stopzetten aangezien ik hier geen gebruik van maak.

Daarbij wil ik ook graag mijn TV abonnement stopzetten, ik maak ook hier veel te weinig gebruik. Ik vroeg mij daarbij af of ik nog in aanmerking kom voor het voordeel wanneer je meerdere abonnementen hebt bij T-mobile (ik heb mobiel en Thuis)? Hoe werkt dit precies?
Wanneer word het mogelijk om / wellicht is het al mogelijk om over te stappen van een glasvezel lijn die jullie inkopen bij KPN aka WBA naar een ODF lijn.



Dan kan ik zonder bij jullie weggaan over gaan van een 50 Mbit/s naar 750 Mbit/s.
Hoi,



Kunnen jullie bellen op mijn thuis Abo uitzetten aub?



Gr,

Pepijn
Wij willen graag onze internetsnelheid aanpassen. We hebben nu een 200Mbits/s vanwege thuis voordeel maar met jullie Draytek modem hebben we hier niet veel aan. Halen amper 70Mb, vaak zelfs maar tussen 30-35Mb, dus we kunnen net zo goed weer terug naar een 100mb/s abo. Als ik dat zelf wil aanpassen krijg ik de melding dat ik dan mijn thuis voordeel verlies, klopt dat? We willen dus graag 100 Mb/s voor de prijs van 50Mb/s
Hallo @ppdiana,



Als ik het goed begrijp wil je dus in jouw T-Mobile Thuis abonnement alleen internet hebben, klopt dat? Dit ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat Vast Bellen en TV uit jouw abonnement verwijderd worden.



Met Internet Only kun jij ook gebruikmaken van Klantvoordeel! Je kunt dan een gratis speed upgrade doen, dus een stap sneller internet voor de prijs van de snelheid die ervoor komt. Stel dat jij nu 100 Mbps afneemt, kun jij dus voor dezelfde prijs 200 Mbps krijgen. Ook als je jouw Internet Only Thuis-abonnement combineert met T-Mobile Mobiel, ontvang je ook voor jouw mobiele abonnement korting. Want wie combineert, verdient meer!
Wat gaaf dat jij supersnel internet van 750 Mbit/s wilt, @Mdevries ! Op dit moment is het niet mogelijk om, als je nu WBA klant bent, over te stappen op ODF. We zijn wel bezig met het onderzoek hiernaar. Zodra we een uitslag weten, laten we je dat uiteraard weten!
Hi @peptalk ,



Allereerst wil ik je graag meegeven dat ik jouw forumnaam erg leuk en creatief vind, goed verzonnen! 😃



Ik help je graag bij het uitzetten van jouw Vast Bellen. Om een wijziging in jouw account te kunnen doen, heb ik jouw gegevens nodig. Kun je mij daarom in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!



hoi @Sterre, klopt, maar kreeg gisteren geen reactie via twitter en zag later pas dit topic. Ik heb jou inmiddels via Twitter een DM gestuurd ☺️
Ik heb een aantal dagen geleden ons abonnement aangepast via My T-Mobile. Alleen is de verandering, namelijk een extra zenderpakket Entertainment, nog steeds niet beschikbaar op de set top box. Ook is het pakket niet meer uit te zetten. Er blijft een melding staan: aanvraag in behandeling



Ik hoop niet dat hij nu toch gefactureerd gaat worden. Zo ja zo deze dan teruggeboekt kunnen worden? Of zsm geactiveerd kunnen worden?
Ik wil graag mijn extra tv box opzeggen, iemand enig idee hoe dit moet?

Mvg, Christine
Goedenavond ik ben net klant en zit wat functies te bekijken en veranderen via nu t mobile thuis.. Ik wil graag mijn vast bellen functie uitzetten omdat wij geen vaste telefoon (gaan) gebruiken maar ik moet hiervoor contact met jullie opnemen. Is het mogelijk dat dit voor mij geregeld wordt ?



Groetjes Nick Jaspers