Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

goedenavond. mijn eerste 6 maanden zitten er bijna op (05-05-2019 als het goed is), dus zou graag vast bellen willen opzeggen.



vriendelijke groeten,



A de Jong
@Brian Bedankt voor je bericht. Vervelend dat jullie de box niet ontvangen hebben. De track&trace code geeft aan dat deze op 1 april bezorgd is. Bijgevoegd de foto van het verzendbewijs. Alvast bedankt voor het verwerken!


@AndredeJong3 Dat pas ik graag voor je aan! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?



@Eline01 Bedankt voor het verzendbewijs, ik heb deze geregistreerd. Ik kan de boete niet tegen houden maar stuur weer even een bericht zodra je de factuur hebt ontvangen, dan vergoed ik de kosten voor je!
Beste T-Mobile,



Ik ben een aantal maanden op vakantie en zou graag mijn abonnement willen bevriezen/tijdelijk stopzetten. Hoe kan ik dit regelen?



Tevens wil ik graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement halen.



Groet,

Nihada

Klantnummer : GEC34377
Hey @Nina53 ik heb zojuist je vast Bellen pakket uitgezet per 1 juni. Je kunt jammer genoeg niet je abonnement tijdelijk bevriezen, wél kun je gedurende je vakantie je TV pakket probleemloos uitzetten. Je betaalt dan alleen voor je internet abonnement. Neem wel ruim één maand van tevoren contact met ons op zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Dit in verband met de één maand opzegtermijn.☺️
@Brian bedankt voor het registreren. Worden de kosten die voor de maand april in rekening zijn gebracht verrekend met de kosten van mei of komt hiervoor een credit nota? Ik betaal deze maand namelijk wel voor interactieve tv terwijl ik dit sinds eind maart niet meer heb. Ik hoor graag van je.
Hi @Eline01, graag gedaan hoor! Het te veel betaalde wordt inderdaad verrekend met je factuur van mei. Ik kan de factuur nog niet inzien maar ik zie het maandbedrag al wel staan en deze is een stuk lager dus zo te zien heeft de verrekening al plaats gevonden :)


Beste T-Mobile,



In verband met een langdurige vakantie in het buitenland wil ik graag z.s.m. mijn TV-pakket (tijdelijk) opzeggen (ik ben in oktober weer terug). Alvast bedankt!



Groet,

Nihada

Klantnummer : GEC34377
Beste T-Mobile,



Ik zou graag mijn vast bellen willen opzeggen. Kunnen jullie dit regelen?



Met vriendelijke groet,

Iwan Smit.
Ik zou graag mijn tv abonnement en vaste telefoon willen opzeggen per 3 juni as.

Ik maak hier namelijk geen gebruik van.

Danku danku
@Nina53 Dat kan ik zeker voor je doen, je moet de TV Box dan alleen wel naar ons terug sturen, gaat dat lukken? En per wanneer wil het het TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het voor je aan!



@ISmit1980 Ik heb het Vast bellen pakket voor je stopgezet per 04-06-2019!



@Eldert87 Voor jou heb ik de pakketten per 03-06-2019 stopgezet.
Kan je a.u.b. Vast Bellen Start voor mij aan te zetten?
@Brian vandaag heb ik wederom een brief ontvangen dat de tvbox nog niet ontvangen is en dat de €90,- boete op een volgende factuur toegevoegd gaat worden. Is dit wel te stoppen? Dan is het afgesloten, alvast bedankt!
@Andrey A Dat kan zeker, ik heb het Vast Bellen pakket voor je geactiveerd! :)



@Eline01 de boete zelf kan ik jammer genoeg niet stopzetten, hier komt dus een factuur voor. Maar geen zorgen, stuur mij weer even een bericht zodra de factuur klaar staat, dan zal ik deze meteen verrekenen!
Beste meneer/mevrouw,



Ik zou graag zo snel mogelijk mijn Tv- en vast bellen abonnement stop willen zetten, aangezien de zesmaandendeal er op zit en wij hier weinig tot geen gebruik van maken.



Met vriendelijke groet,



Bram
Hi T-Mobile,



Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis (en een T-Mobile Up mobiel abonnement). Aangezien ik liever niet nog een extra TV kastje wilde, ben ik een tijd geleden overgestapt van de TV van T-Mobile Thuis naar NLZiet op de Apple TV, maar NLZiet bevalt toch niet zo goed en ik zag dat T-Mobile nu ook een Apple TV app heeft.



Aangezien mijn T-Mobile Thuis contract-termijn ook allang voorbij is (27-5-2017), ben ik benieuwd of ik een aantrekkelijk verlengaanbod kan krijgen met Internet en de TV service.

Ik hoef nog steeds dat IPTV kastje niet, omdat ik begrepen heb ik ook gewoon TV moet kunnen kijken via m'n Apple TV.



Groeten,

Jorik
Beste dames/heren,



Ik wil graag mijn vaste telefonie opzeggen. Omdat het (vreemd genoeg) goedkoper was om dit de eerste 6 maanden toe te voegen aan mijn abonnement heb ik hiervoor gekozen. Mij is toen verteld dat het na 6 maanden opgezegd kan worden.

Via Mijn T-Mobile Thuis kan ik het helaas niet zelf doen. Daarom het verzoek om dit op deze manier op te zeggen. TV en Internet wil ik uiteraard wel graag houden.
Hi @BramenMariko, ik heb TV en vast Bellen per 11-6 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox. De TV Box kun je retoursturen op de volgende manier: Retourinstructie.



Hoi @JorikC, ik heb gevraagd of er binnenkort even contact opgenomen kan worden met jou. Dan bespreken we meteen een verlenging en de toevoeging van TV. Bedankt voor je berichtje!



Dag @WillemVlasbloem, ik heb vast Bellen per 13-6 uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit inmiddels in je inbox!
Hoi.

Uit pure ellende ga ik hier mijn vraag maar eens stellen.



Vanaf 16 maart ben ik klant bij t-mobile. Gedurende die tijd heeft het product (alles in 1) niet goed gewerkt. Inmiddels is het modem, de router, de kabeltjes, etc, etc al drie keer vervangen. Nog steeds valt internet meerdere keren per dag uit (en dat is niet handig met puberende kinderen en thuiswerken). Daarbij komt dat op mijn klachten/vragen slechts na 1 a 2 weken wordt gereageerd door t-mobile en vervolgens duurt het weer zo 2 weken voordat Guidion langs komt. Service uit het steenkolen tijdperk! Dat kan echt niet meer. Klanten van het kastje naar de muur sturen lukt dan weer wel, en ook met een kluitje het riet in gaat prima :-(



Kortom. Ik ben er klaar mee. Ik wil alleen nog maar weg bij T mobile Thuis. En dan wel graag kostenloos (en niet na betalen van de resterende 10 maanden zoals werd voorgesteld). Ik heb hiervoor een uitgebreide klachtenbrief geschreven, met een nette (zelfs humoristische...) chronologische toelichting op de gang van zaken én met het verzoek het abonnement te beëindigen. Die brief ligt vervolgens 10 dagen bij t-mobile. Vandaag maar weer eens gebeld. Uiterst vriendelijke mevrouw aan de lijn, en die ging wel eens even 'een notitie maken en het uitzoeken'.



Het resultaat: Guidion wil weer langskomen. Aarghhh.



Kortom; ik wil weg. Zo snel mogelijk. Zonder kosten (want de ellende heeft wel lang genoeg geduurd). Gaat er nu eindelijk iemand bij T-Mobile iets doen?
Beste T-Mobile,



Graag zou ik mijn tv- en vaste telefonie abonnement willen opzeggen per 30/06 of 01/07/2019. Ik heb een prive bericht gestuurd naar Sander.
Hallo,

Begin van het jaar heb ik een T-Mobile Thuis abonnement afgesloten (Glasvezel, TV + bellen). Vanwege de kortingen heb ik TV en bellen toegevoegd. Maar ik te weinig gebruik van TV en vast bellen, daarnaast verloopt de kortingsperiode ook binnenkort, kunnen jullie voor mij TV en vast bellen stopzetten?

Bvd!

Groet
@haroldmaasen Ik kan mij je frustratie goed voorstellen. Ondanks dat het wat langer heeft geduurd zouden we toch nog één poging willen wagen met onze monteur zoals mijn collega op de 14de voorstelde. Mocht het hierna nog niet werken dan hebben we alles geprobeerd en kunnen we kijken naar een andere oplossing. Ik heb daarnaast ook je verbinding nog bekeken en ik zie een flink aantal verbonden apparaten. Heb je de verbinding al getest zonder dat al deze apparaten verbonden zijn? Ik vermoed dat hier een mogelijk oorzaak kan zitten. Je kan dit testen door modem een fabrieksreset te geven en eerst maar 1 apparaat aan te sluiten. Als dit goed gaat de volgende enzovoort totdat het weer mis gaat. Verwijder dan de verbinding van het laatst aangesloten apparaat net zo lang tot de verbinding wél stabiel blijft. Ik hoor graag wat het resultaat is!



@Michael1970 Ik heb Sander even een seintje gegeven en je ontvangt bericht van hem. Om te voorkomen dat je langer moet wachten kan je beter openbaar een bericht plaatsen, privéberichten worden niet altijd direct gelezen wanneer we bijvoorbeeld vrij zijn ;)



@rfc Ik kan de pakketten zeker voor je stopzetten, ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat je abonnement op 18-01 is gestart. Dit betekent dat je korting op 18-07 verloopt, je hebt dus nog twee maanden te gaan. Stuur mij ergens in juni nog even een bericht, dan zet ik de pakketten dan voor je uit!
@haroldmaasen Ik kan mij je frustratie goed voorstellen. Ondanks dat het wat langer heeft geduurd zouden we toch nog één poging willen wagen met onze monteur zoals mijn collega op de 14de voorstelde. Mocht het hierna nog niet werken dan hebben we alles geprobeerd en kunnen we kijken naar een andere oplossing. Ik heb daarnaast ook je verbinding nog bekeken en ik zie een flink aantal verbonden apparaten. Heb je de verbinding al getest zonder dat al deze apparaten verbonden zijn? Ik vermoed dat hier een mogelijk oorzaak kan zitten. Je kan dit testen door modem een fabrieksreset te geven en eerst maar 1 apparaat aan te sluiten. Als dit goed gaat de volgende enzovoort totdat het weer mis gaat. Verwijder dan de verbinding van het laatst aangesloten apparaat net zo lang tot de verbinding wél stabiel blijft. Ik hoor graag wat het resultaat is!



Hi Brian, ik heb idd inmiddels een afspraak met Guidion gemaakt. 31 mei zijn ze er... Jouw suggestie is een goede. Heb ik gedaan. Sterker nog, ik heb behoorlijk wat geld uitgegeven om apparatuur te vervangen om uit te sluiten dat mijn apparatuur niet de oorzaak is. Ook nog veel kabels vervangen, want ook dat moet ik uitsluiten. En ja, het zijn veel apparaten. Maar dat hoort bij deze tijd (iot enzo). Naast een schacky internetverbinding denk ik ook dat de Huawei modem onvoldoende stabiel is/power heeft om met veel apparaten om te kunnen gaan. Ik merk bv vaak dat apparaten in het netwerk gedurende een bepaalde tijd geen IP toegewezen krijgt. DHCP van de Huawei kan het niet aan lijkt wel. (en waarom denk ik dat; voordat ik naar T-Mobile overstapte werkte het wel goed). Daar ligt eigenlijk ook wel mijn frustratie. Een échte oplossing komt er maar niet. Vandaar ook het verloren vertrouwen. Maar goed. We gaan het meemaken op 31 mei. Daarna hebben we weer contact.
Hi @Michael1970,



Ik heb per 1 juli TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!
Beste T-Mobile,



Graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement halen.

Ik maak hier geen gebruik van.



Groet,

Olaf

Klantnummer : AXN45054