Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Kunnen jullie vaste telefonie uitzetten voor ons T-mobile Thuis abbonement? (TV doen we ook niks mee aangezien jullie geen Kabel / Android TV app / CI+ kaart leveren, dus die kan ook uit).
Hallo,



Ik wil graag vast bellen helemaal uitzetten van mijn packet. Helaas kan ik dat niet zelf doen, kan iemand dat voor mij regelen?
Hallo,

Het valt ons op dat wij zo goed als geen tv meer kijken. Ook maken we geen gebruik van vast bellen maar ik zie wel dat dit erbij zit. Kan ik deze opzeggen?



Mvg

Eldert
Ik wil graag het vast bellen uit mijn T-Mobile Thuis abonnement stopzetten. Alvast bedankt.
Hoi @Suzanne1234! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen en dat je door één van mijn collega's geassisteerd bent. Wel zo fijn! Ik wens je een fijne dag toe! 😀



Hallo @Chiman, @SdB87 en @M i c h e l, ik heb vast Bellen voor jullie stopgezet! ☺️ Hierbij geldt een maand opzegtermijn. Per e-mail ontvang je een bevestiging, waar je tevens je nieuwe maandbedrag terug kunt zien. Je kunt dit ook terugvinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Voor jou geldt hetzelfde, @lisapn! Máár heb ik ook Interactieve TV voor je stopgezet! 😉



Ik wilde ook voor jou het abonnement aanpassen @lucjager, maar ik zag dat de Alles-in-1 actie nog loopt! Met deze actie mag je namelijk de eerste 6 maanden genieten van € 20,- korting! 😄 Deze aanbieding loopt tot 14 september 2019. Als je nog even van deze korting wilt genieten, kun je mij opnieuw een bericht sturen rondom het eerste week van augustus (in verband met een maand opzegtermijn).



Ook bij jou loopt de Alles-in-1 actie, @Eldert87! Tot 3 juni 2019 mag je nog genieten van de € 20,- korting. Heerlijk toch? 😄 Je kunt mij opnieuw een bericht sturen als je geen gebruik meer wilt maken wanneer de actie afloopt. Let wel op dat er een maand opzegtermijn geldt.
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, graag bij deze onze vaste telefonie uizetten.



Overigens maken jullie het expres verdomd lastig om dat via dit forum te doen ipv via de instellingen zelf...
Ik zou ook graag vast bellen willen opzeggen. En ik ben het eens met de post hierboven. Het was iets makkelijker geweest als je het zelf kon doen. 🙂
Kunnen jullie vast bellen stopzetten? Met dank.
@RGoos Ik heb je Bellen pakket per 20-04-2019 voor je stopgezet! Het is overigens niet bewust dat je dit niet zelf kan via My T-Mobile Thuis. We zijn steeds meer mogelijkheden aan de My omgeving toe aan het voegen maar het stopzetten van Telefonie is inderdaad nog niet mogelijk op dit moment.



@BBryan, @ps_anon Voor jullie heb ik ook allebei het Bellen pakket stopgezet! 🙂
Hoi, wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.

Groet
Goede morgen

wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden? Scheelt toch eur2,50pm.
Hallo,



Wij hebben een half jaar geleden een T-mobile Thuis abonnement afgesloten met internet, vast bellen en tv. Wij maken geen gebruik van vast bellen, kunnen jullie dit onderdeel stopzetten? Alvast bedankt!
Beste mods,

Mijn alles-in-1 actie is verlopen en het blijkt dat ik de tv maar 2 keer gebruikt heb in de laatste 6 maanden, dit vind ik het dus niet waard. Internet wel zeker tevreden mee, zouden jullie het bellen en tv pakket uit kunnen schakelen ? B.v.d Ronald.
Goedemiddag,



Wij willen graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.

Vriendelijke groet,



Evelien
Goedemiddag,



Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement



kunnen jullie dit regelen



dank



David Visser
Ik wil graag het TV Abo stopzetten. En alleen internet Abo behouden. Hoe regel ik dit?

Met vriendelijke groet, Bas
Goedemorgen @nihed en @RonHe, ik heb voor jullie vast Bellen stopgezet! ☺️ Per e-mail zul je een bevestiging hiervan ontvangen. Als je inlogt op My T-Mobile Thuis, kun je de nieuwe maandbedrag terugzien. Fijne dag! 😄



Voor jou wil ik hetzelfde regelen, @Chimbasie, máár ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Je verzoek is namelijk al in behandeling. Super! 😄



Zowel vast Bellen en Interactieve TV heb ik voor je stopgezet, @ronaldvanderhorst! ☺️ Ook jij zal een bevestiging hiervan ontvangen per e-mail. Mocht je willen weten hoe je de TV Box kunt retourneren, kun je alvast een kijkje nemen in deze topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug? Handig he!



Hey @Basmmm! Ik heb ook Interactieve TV voor je stopgezet. Ik zie ook dat je twee zenderpakketten hebt, deze worden dan natuurlijk ook stopgezet. Je kunt ook alvast een kijkje nemen in de genoemde topic hierboven! 😉



Ik wil vast Bellen ook voor jou stopzetten, @EKoelman. Wil je mij via een privébericht (klik op mijn foto) voorzien van je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!



Ik zie inderdaad dat de actie op de genoemde datum zal verlopen, @davidvisser! Omdat dit nog wel ruim 2 maanden in de toekomst is, wil ik je graag vragen of je ons in de laatste week van april een bericht sturen. Want je kunt namelijk geen wijzigingen meer door binnen deze 2 maanden, als ik dit nu voor je zal doorvoeren. Ik zie je bericht over een maand graag weer tegemoet! Alvast bedankt voor je begrip! ☺️
Ik wil het abonnement op mijn vaste telefoon stopzetten. Hoe doe ik dat?
Ik wil graag ons Vast Bellen stopzetten, wij maken hier geen gebruik meer van.
Hey,



Ik zou graag mijn vaste telefoon en interactieve TV willen laten stoppen. Ik wil alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt.



Mustafa
Goede dag,



Graag zou ik interactieve tv willen voegen in mijn abonnement. Heb ik hier ook recht op eventuele kortingen?



Ik hoor het graag



Mvg
Hoi @Nerre, ik heb telefonie uit je pakket gehaald per 26-4. De bevestiging zit in je inbox!



Hi @possm, ook bij jou is telefonie (per 27-4) uit je pakket. Zie inbox!



Hi @Mustafa S, per 27-4 zijn TV en vast Bellen uit je pakket.
Aangezien ik geen gebruik meer maak van vast bellen zou ik deze graag opzeggen, waarvoor mijn hartelijke dank
Ik wil een extra tv box aanvragen zonde hard disk ivm onze internet snelheid moet het op deze manier dus bij deze .

Gr Anna
Beste T-Mobile,



Ik heb van jullie een alles in 1 pakket waarvan ik de vaste telefoonaansluiting helemaal niet gebruik.

Kan ik deze via deze weg opzeggen?