Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Momenteel heb ik alleen internet. Ik zou graag TV willen toevoegen aan mijn abonnement. Kan dit geregeld worden?
Hoi,





Ik heb in september T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv afgesloten. Met jullie actie destijds voor de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen hier ook bij afgesloten. Nu is mij toen aanbevolen dat ik deze na 6 maanden weer uit kon zetten als de actie voorbij was, omdat dat weer wat geld scheelt en ik het niet gebruik. In maart is dit dus het geval maar ik kan op het moment vast bellen totaal niet uitzetten, alleen verhogen. Moet ik nog een maandje afwachten of kan dit pas nadat mijn jaar abonnement is afgelopen? Alvast bedankt 🙂
Graag zouden wij vast bellen willen uitzetten. Dit was tijdens de actieperiode goedkoper maar we gebruiken het niet.
Hallo,



Ik zou graag mijn TV-abonnement en vast bellen op willen zeggen, internet wel behouden graag.



Alvast bedankt voor de moeite!
Hoi @May0302, ik zie dat mijn collega het al in orde heeft gemaakt voor je!



Hi @laraenrich, stuur mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en dan maak ik het voor je in orde met een maand opzegtermijn!



Hoi @duivoltje, ik heb per 23-3 vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!



Hoi @Poldert, ik heb per direct één TV Box uit je pakket gehaald. Zodra we deze ontvangen hebben via de retourdoos zal de facturatie stoppen.



Hi @Lomwel92, dat maak ik graag voor je in orde! Zou je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen? Geef ook aan hoeveel TV Boxen je graag ontvangt en of deze uitgebreid moeten worden met de opnamefunctie. Zie alle informatie hierover: interactieve TV.



Hoi @Michellemol, ik heb per 23-3 vast Bellen stopgezet. Je hebt de bevestiging zojuist ontvangen via e-mail.



Hoi @M.ruesink, per 23-3 is vast Bellen uit je pakket, zie inbox!
Hoi @LisaVerstege,



Ik heb jouw topic in dit wijzigen-topic geplaatst. Op deze manier blijft de Community overzichtelijk. Ik heb je vaste telefonie per 21-3 stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!
Hoi @JoStAn,



Ik heb jouw verzoek in dit topic geplaatst om het overzicht te behouden. Je vroeg om TV en vast Bellen per direct uit je pakket te halen. Ik kan dit doen met één maand opzegtermijn. Je verliest dan ook je korting die je de eerste zes maanden van je abonnement ontvangt. Effectief wordt je maandprijs daarmee € 2,50 duurder. Ik kan TV en vast Bellen ook uit je pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt (precies zes maanden nadat je abonnement inging).



Wat wil je dat ik voor je doe?
Een zelfde vraag die ik al eerder op dit forum voorbij heb zien komen:



Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?



Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.



Ik hoor graag van jullie
hi! ik wil graag tv aanzetten. en klopt het dat ik dan daarna tv-abonnement aan en uit kan zetten iedere maand?
Hoi @JoStAn,



Ik heb jouw verzoek in dit topic geplaatst om het overzicht te behouden. Je vroeg om TV en vast Bellen per direct uit je pakket te halen. Ik kan dit doen met één maand opzegtermijn. Je verliest dan ook je korting die je de eerste zes maanden van je abonnement ontvangt. Effectief wordt je maandprijs daarmee € 2,50 duurder. Ik kan TV en vast Bellen ook uit je pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt (precies zes maanden nadat je abonnement inging).



Wat wil je dat ik voor je doe?


Hoi Sander,

Dank voor jouw reactie. Ik kies dan voor je 2e optie. Svp TV en vast Bellen uit mijn pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt(precies zes maanden nadat mijn abonnement inging).

Mvg

JoStAn
Vandaag gaat mijn verlenging in maar heb nog geen 2de TV-box mogen ontvangen. Overigens staat deze verlenging icl.aanbod nog steeds op "in behandeling". Graag even duidelijkheid.

Mvg Rene
Hi, I got a call from T-mobile last week and have been in an agreement for the renewal. I was told that the new contract would be sent shortly after the call (the box would be sent separately for returning the cable box). Up to now, I have not received any respond on this.



Can someone help to follow up on this please? Thanks you.
Hoi Sander,

Dank voor jouw reactie. Ik kies dan voor je 2e optie. Svp TV en vast Bellen uit mijn pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt(precies zes maanden nadat mijn abonnement inging).

Mvg

JoStAn
Ik zou graag per 30-03-2019 Vast Bellen, Interactieve TV, en Interactieve TV Box stop willen zetten.
Ben benieuwd naar het verlenginsaanbod



Hoi!



Ik heb een 3-in-1 actie gehad van 6 maanden voor internet, TV en bellen (omdat dit goedkoper is dan alleen internet??). De 6 maanden zijn inmiddels bijna voorbij en ik heb TV en bellen nooit gebruikt. Zouden jullie de TV en belbundels kunnen opzeggen op de datum dat de 6 maanden aflopen? Volgens mij is dat 9 februari.




Hoi,



Inmiddels de factuur gekregen van deze nieuwe maand. Ik moet voor december 2018 en januari 2019 ineens 10 euro extra betalen vanwege de interactieve TV box? Waarom? Is er iets fout verwerkt in het systeem?
Hallo,



Ik wil graag mijn TV stopzetten. Ik gebruik het niet meer.

Per wanneer kan dit?
Hi!



Currently I have a 3-in-1 package but the 6 months promo period is already over. I barely use the TV and never use the phone line. Thus I would like to keep only the internet service and cancel the TV and call bundles.

Could you help me to change my subscription please?



Cheers,

Zulfan
Hi, I got a call from T-mobile last week and have been in an agreement for the renewal. I was told that the new contract would be sent shortly after the call (the box would be sent separately for returning the cable box). Up to now, I have not received any respond on this.



Can someone help to follow up on this please? Thanks you.




Any updates on this???
Hoi,



ik wil graag mijn abonnement aanpassen, het onderdeel Bellen mag eruit.

Dankjewel!



Groet Anke
Momenteel heb ik alleen internet. Ik zou graag TV willen toevoegen aan mijn abonnement. Kan dit geregeld worden?
Hi,



Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. De stenen vloer heeft hem helaas het leven gekost.



Thanks!
Hallo T-Mobile,



Op dit moment heb ik T-mobile Thuis internet, tv en vast bellen (ook ivm de korting tijdens het eerste half jaar). Graag wil ik nu tv en vast bellen opzeggen, zodat enkel het internet overblijft. Alvast bedankt voor de hulp en reactie!