Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Klantnr: LJD58170



Ik zou graag een verlengingsvoorstel ontvangen van mijn huidige T-Mobile Thuis abonnement, maar dan met alleen internet. Zonder bellen en TV.



Ik hoor het graag!
Hi @HuubH, ik heb per 16-3 vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!



Hi @PokPok, I contacted our renewals department and they'll contact you shortly.



Hoi @tmobilethuisaq4u, ik heb met de eerste mogelijke datum (16-3) TV en Bellen stopgezet. De bevestiging zit in de inbox en de retourdoos voor de TV Box zal over 3 weken verstuurd worden.



Hoi @JorisT, ik heb per 16-3 vast Bellen en TV stopgezet. De bevestiging zit in je inbox! Retourdoos volgt in maart.



Hi @Sofia.ab, I cancelled TV and your landline per 18-3. Confirmation was sent to your inbox.



Hoi @Lodybo, ik heb TV en Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. Vergeet niet de TV Box rond die tijd terug te sturen met de retourdoos.
3e maal dat ik dit verzoek plaats, en telkens wordt ik weer verwezen naar een andere topic en afgesloten. Is er iemand bij T mobile die me gewoon kan helpen ?



gr. May
Ik had altijd mobiel abo, bijna 6 maand geleden dat aangevuld met een TV + internet + vast bellen van T mobile thuis. Vast bellen wil ik nu zo snel mogelijk opzeggen omdat de korting afloopt, ik gebruik het niet eens. Blijkbaar kan opzeggen alleen hier, bij deze dus verzoek aan jullie om dat te regelen.
Maart is de laatste maand dat ik korting heb op TV + internet + bellen.

Ik wil daarom TV en Bellen opzeggen. Kunnen jullie dat aub regelen.
graag zou ik de vaste telefoon in mijn T-mobile thuis abonnement stoppen aan het einde van de huidige kortingsperiode. Willen jullie dit op de juiste tijd voor mij inplannen. Dank.

Overigens zeer tevreden met T-mobile thuis👌🏻
Hi @emmaleeann, ik heb TV en vast Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. De bevestiging is per e-mail verzonden en de retourdoos volgt half maart.



Hoi @SUrbaitis, ik heb TV uit je pakket gehaald per 18-3. E-mail ter bevestiging is verstuurd en de retourdoos voor de TV Box zal half maart aankomen.



Hoi @dchild113, per 1-4 heb ik een "internet-only" van jouw abonnement gemaakt. De bevestiging zit in je inbox en de retourdoos komt eind maart jouw kant op.



Hi @Binnus, dat vind ik een positief signaal! En dat moet beloond worden natuurlijk. Ik zal ervoor zorgen dat je binnenkort een telefoontje van ons mag verwachten.



Hoi @mjet, per 19-3 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald. In je inbox zit een bevestiging als het goed is!



Hoi @Snater83, op 25-3 verloopt die korting, daarom heb ik op die datum je TV en vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox en half maart komt de retourdoos jouw kant op.



Hi @mejm.mengelberg-schimmel, ik het vast Bellen per 19-4 uit je pakket gehaald. Op die datum zijn de eerste zes maanden verstreken. Mooi om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor! 🙂
Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen, echter nooit gebruikt. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Is er ook een nieuwe aanbieding?
Ik heb een T-Mobile Thuis internet, tv en vast bellen. Ik doe echter niets met vast bellen, kan dit na het half jaar uitgezet worden? Na de kortingsperiode? Alvast bedankt.
Goedenavond!

Ik heb al een T-mobile Thuis Internet abonnement, en ik zou hier graag Interactieve TV aan willen toevoegen. Kunnen jullie me daar mee helpen?

Dank!
Goedenavond. Graag wil ik vast bellen uitzetten. Bedankt!
Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen, echter nooit gebruikt. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Is er ook een nieuwe aanbieding?
Hallo,



Ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar, werd mij in de winkel geadviseerd vast bellen erbij te nemen. Ik gebruik de vaste lijn echter niet. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, dus ik wil het vast bellen graag uitzetten!
Goedenavond,



Op dit moment heb ik T-Mobile Thuis internet, tv en vast bellen. Voor de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er bij het afsluiten van het contract bijgenomen, maar ik maak hier geen gebruik. Inmiddels is de kortingsperiode verlopen. Daarom wil ik graag vragen of jullie mijn vast bellen uit kunnen zetten?



Alvast bedankt!
Hoi,



Willen jullie bellen voor mij aanzetten a.u.b.?
Goededag,



Ik wens per direct geen gebruik meer te maken van TV en Vast Bellen en verzoek u derhalve deze modules uit te zetten.

Bvd

Mvg

JoStAn
graag wil ik het vastbellen uitzetten
Hallo,

Ik zou graag mijn Vast Bellen en Interactieve TV abonnement stopzetten. Het Internet 200 abonnement wil ik behouden.

Groet,

Milou
Hey @Debbyvd75, ik heb je telefonie pakket per 20 maart stopgezet. Wanneer je weer een jaartje bij ons verlengt (doeeeeen😁), kom je in aanmerking voor een nieuwe mooie kortingsactie. Daarvoor kun je contact opnemen met mijn collega's op het nummer: 0800-0092 of via Facebook of Twitter.



Hoi @lvdk1987, dat kan zeker! Neem tegen die tijd contact met ons op en we regelen het gelijk voor je!



Hey @snezana wat voor TV Box wil je erbij hebben? Met of zonder opnamefunctie? Zodra ik dit weet, maak ik het direct voor je in orde. 😄



@Ecdama Het is geregeld! Per 21 maart stopt je bellen abonnement. Je krijgt van mij nog een mooie bevestiging hiervan.



@boeijend Ook bij jou stopt het bellen abonnement per 21 maart. Mocht je interesse hebben in een verlenging? Wij vertellen jou deze graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.



@Nance91 Jij vraagt, wij zetten stop! 😄 Per 22 maart stopt je bellen abonnement.



@noforever Dat wil ik zeker! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. En daarnaast kun je mij gelijk ook doorgeven welk bellen abonnement je graag wenst.



@Mcovers Your wish is my command! Per 22 maart stopt zowel je TV als Bellen abonnement. Tegen die tijd ontvang je van mij nog een retourdoos waarmee je je TV Box kosteloos mee retour kunt sturen.
@Piotr Graag zonder opnamefunctie. Bedankt!
Ik neem al internet bij jullie af en wil nu misschien ook een tv-abonnement afsluiten. Wat kunnen jullie me bieden?
Hallo



Op dit moment heb ik T-Mobile Thuis internet, tv en vast bellen. Voor de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen en tv er bij het afsluiten van het contract bijgenomen, maar ik maak hier geen gebruik. Inmiddels is de kortingsperiode verlopen.



Daarom wil ik graag vragen of jullie mijn vast bellen én tv uit kunnen zetten?
Geen probleem @snezana! Ik heb Interactieve TV én een TV Box zonder opnamefunctie toegevoegd aan jouw abonnement. Je ontvangt gelijk een bevestiging per e-mail van mij, hierin staat ook jouw nieuwe maandbedrag. De TV Box ontvang je binnen een aantal werkdagen! 😃



@waarommoetditviaeenforum Gaaf dat je interesse hebt in een Interactief TV abonnement! Ik geef je graag meer informatie. Dit abonnement kost € 15,00 extra per maand. Als je kiest voor een TV Box zonder opnamefunctie, krijg je deze gratis van ons. Wil je kunnen opnemen? Deze TV Box met opnamefunctie kost € 5,00 extra per maand. Vergeet niet dat jouw Klantvoordeel groter wordt wanneer TV in jouw abonnement zit. Je krijgt bijvoorbeeld een TV Voucher ter waarde van € 7,50 helemaal gratis! Hiermee kan je thema óf premium TV pakketten activeren!



Natuurlijk kan ik dat voor je regelen @abc88! Sterker nog, ik heb er meteen werk van gemaakt. Interactieve TV en Vast Bellen zijn met een maand opzegtermijn (23-03-19) uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt hiervan nog een bevestiging per e-mail. Voor het terug sturen van de TV Box sturen wij een retourdoos op. Fijn weekend!
Ik zou graag het "vast bellen" uit willen zetten van mijn t-mobile thuis pakket. Kan dat zo, of hebben jullie nog gegevens nodig?



M.v.g. Wendy Boot
@Brian Kan je alsjeblieft me tv box uitzetten?