Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo,



Graag zou ik mijn T-Mobile thuis abonnement willen wijzigen.

Ik zou graag het vast bellen gedeelte willen stoppen.

Klantnummer: VKZ92053

Hoor graag hoe dit in z'n werk gaat.



Alvast bedankt
Hi,



ik wil graag de optie bellen uitzetten, en dat moet blijkbaar via een forum 🥴

kunnen jullie deze voor mij uitzetten? Dank je wel!
Hoi @Piet Dor, ik zie dat je na jouw bericht met ons gebeld hebt en het over een andere boeg hebt gegooid. Hartstikke goed en bedankt voor je vertrouwen!



Hoi @Lotte89, ik heb per 11-3 het vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!



Hi @moxoo, ik heb TV en vast Bellen uit je pakket gehaald per 11 maart. Bevestiging is verstuurd. De retourdoos voor de TV Box wordt begin maart verstuurd.



Hoi @MartijnPat, jouw vast Bellen eindigt op 12-3. Bevestiging en nieuwe maandbedrag zit in je inbox!



Hoi @JadevanLaar, ik heb per 12-3 vast Bellen uit je pakket gehaald. Je contract loopt nog even door, maar bij het verlengen kun je mogelijk weer een mooie nieuwe korting krijgen! Ik zou een maand voor het einde van je contract even contact opnemen met ons.



Hi @Gijs81, ik heb je wijziging doorgevoerd. De bevestiging zit in je inbox!



Hi @Chantalu, Ik maak het graag voor je in orde! Wil je voor mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?
Hoi,

Willen jullie TV uit mijn pakket halen?

Dank!
Hallo, willen jullie aub mijn TV en vaste telefoon uit mijn pakket halen? Alvast dank
Hallo,



ik zou graag tv willen aanvragen! Ik heb al internet, maar er is iets verkeerd gegaan met aanvragen. Ik dacht dat ik het al aangevraagd had namelijk. Nu wil ik dit graag alsnog doen!
Op advies van de klantenservice wil ik vandaag mijn vast bellen opzeggen, omdat ik het toch niet gebruik. Heb het alleen opgenomen in mijn abbo voor een hogere korting de eerste maanden.




@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!







Vandaag mijn factuur gekregen voor de aankomende maand, maar hier zie ik bellen a 2,50 nog gewoon opstaan.

In mijn account is deze wel gedeactiveerd. Kunnen jullie dit nazien en een credit verzorgen?
Hi, my current contact is expiring this month. For the renewal, I would like to keep the internet (bumped it to 100mb) and turn off TV and Fixed Call. Can this be done? What is the monthly cost for the internet alone? Thanks.
Hi, I would like to include TV in my subscription. Please can help?



Thanks



Jess
Hallo,



Zou graag de volgende 2 producten opzeggen Interactieve TV & Vast Bellen Start

Ik maak er nauwelijks gebruik van.

Internet is verder perfect.
Hallo,



ik wil mijn abonnement voor de vaste telefoon opzeggen. Hoe moet ik dat doen?



vriendeljke groet, Eric
Hallo,



Ik zou graag de Interactieve TV willen opzeggen per 17 maart (6 maanden na het ingaan van mijn contract). Internet + Vast Bellen blijven behouden. Ik hoor graag hoe ik de Tv-box moet retourneren. Alvast bedankt.
@Hageman Ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn, je TV pakket stopt per 16-03-2019!



@Kambales Voor jou heb ik het TV en Bellen pakket ook stopgezet met een maand opzegtermijn.



@dorieke Het aanzetten van het TV pakket is inmiddels al gelukt zie ik, top! :)



@Nielsmeneer Done :)



@mwd1985 Geen zorgen, het kan gebeuren dat het stopzetten je factuur kruist. In dat geval wordt het te veel betaalde de volgende maand automatisch verrekend!



@PokPok Of course, one of my colleagues can contact you for the options for your renewal! Internet only 100 Mbps is € 31,- per month without any discount. Let me know what you want to do, then I'll make sure one of my colleague's contacts you.



@JessV Your TV Box is on it's way! ;)



@Viveutvivas Goed om te horen dat je tevreden bent over je internet abonnement! Ik kan TV en Bellen voor je uitzetten. Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan pas ik het graag voor je aan.



@Mijninka Ik heb het Bellen abonnement per 16-03-2019 voor je stopgezet.



@mvdk82 Ik kan het TV pakket niet stopzetten op 17-03-2019 omdat dit een zondag is. Om er voor te zorgen dat je in geval volledig gebruik maakt van je korting zet ik het pakket stop per 18-03-2019!
Zou ons vast bellen abonnement beëindigd kunnen worden?



Bedankt alvast! ☺️
Hi Brian, please have your colleague contact me for a renewal option. Thanks.
Hallo,

Ik wil graag per 'zo spoedig mogelijk' het TV en bel pakket uit mijn abonnement. Ik heb voldoende aan alleen de internetverbinding.



Alvast bedankt!
Hoi,



Ik wil graag mijn vast bellen en TV (+zenders) uit zetten.

Zouden jullie dat voor mij kunnen doen? Dus enkel internet houden.



Dank!

Joris
Hi,



I would like to remove the TV and landline phone from my subscription.



Thank you
Hallo,



Ik zou graag vast bellen en TV uit willen zetten, kunnen jullie dat voor me doen?



Groeten,

Lody
Graag tv en vast bellen stopzetten als de eerste 6 maanden voorbij zijn. Alleen internet houden. Dat wordt maart volgens mij. Bedankt.
Hoi, kunnen jullie mijn TV abbonement stopzetten? Het internet mag wel blijven,



Groet,

Simonas Urbaitis
Goedenavond ik wil mijn abbo wijzigen naar enkel internet
Goedenavond ik ben jullie klant geworden per 1/10/2018 .

En geniet zodoende van het alles in 1 pakket ,dat wil ik per 1april opgezegd (gewijzigd) hebben naar alleen internet . Met in acht genomen van een maand termijn voor een wijziging door voeren.



Mijn klantnummer is ESZ36046

Ik gebruik het niet amper dus bij deze verwacht ik graag uw hulp
Any responds to my thread above would be appreciated. Thanks.

Reageer