Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hello, I did an upgrade in my account using the T-Mobile Customer Advantage plan. I used to 50MB and now I pay for 100MB.







I did this upgrade one month ago and I still receive 50MB at home. Should I do anything else to receive the 100MB?
Ik wil graag 1 tv box afmelden
Hoe meld ik 1 tv box af ?
Hoi dannykruys,



Daar kan ik je bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV Box uit je abonnement wordt gehaald.
Hi leandrooriente,



Thank you for your question. I checked your account and I see that you're receiving 100 Mbit/s for €28,- per month (the price for 50 Mbit/s). I'm glad to see that the discount is applied well. Now we're going to fix your internet speed problem. How are you testing this? Via Wifi of cable? If via Wifi, can you follow these tips?
Goedemiddag,



Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik bij het afsluiten 'vast bellen' bij mijn abonnement genomen. Ik doe echter niets met 'vast bellen'. De kortingsperiode is inmiddels al een tijdje verlopen en ik ben erachter gekomen dat het mogelijk is om dit deel uit mijn abonnement te halen. Willen jullie 'vast bellen' voor mij uitzetten? Scheelt mij toch weer €2,50 per maand. Alvast bedankt!
Hoi francisvdl,



Begrijpelijk dat je dit vraagt! Het is inderdaad mogelijk om Vast Bellen uit je abonnement te halen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik ermee voor je aan de slag!
Hoe kan ik graag mijn My T-Mobile account verwijderen ?

Bedankt.
Hoi,



Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?



Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)



Groet,

Peter
Ggoedemiddag,



Na een week bellen en diverse monteurs zijn we eindelijk aangesloten.

Als jullie mijn gegevens erbij pakken zul je zien dat het nogal wat gedoe is geweest om eindelijk tv en internet te krijgen..

Nu het doet ben ik alle opties even aan het bekijken en kom ik tot de conclusie dat ik niet kan opnemen..

Terwijl dit toen toch echt bij de functies stond, dit was 1 van de redenen om dit pakket te kiezen.

Ook in het boekje dat er bij zit staat alles over opnemen uitgelegd.

Wordt er standaard interactieve tv boxen geleverd zonder opname functie?!



Ik hoor het graag.

Mvg

Anne
Hoi Anne



Welkom Thuis! Ik ben blij dat alles nu geregeld is en jij lekker kunt internetten, TV-kijken en bellen met T-Mobile Thuis. Ik help je dan ook graag met het opnemen van programma's. Ik heb meteen gekeken wat er in jouw abonnement zit. Het klopt dat jij twee TV Boxen zonder opnamefunctie hebt. Wil je hier een van omruilen naar mét opnamefunctie? Of wil je deze twee houden en een derde, extra TV Box met opnamefunctie hebben? Laat het me weten, dan regel ik het voor je. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Hoi,



Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?



Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)



Groet,

Peter




Iemand?
Goedemiddag,



Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.

Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?

En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?



Ik hoor het graag.



Met vriendelijke groet,



Angela Romijn
Hallo,



Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.



Mvg, Denise van Brummen
Hoi,



Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?



Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)



Groet,

Peter




@plindeman

Goedemiddag Peter,



Mijn reactie is wat later dan je zou willen, we hebben het wat drukker waardoor ik niet eerder aan jouw bericht toe kwam.



Ik zie dat je inmiddels geholpen bent en dat je nu een internet only abonnement hebt. Fijn. Ik hoop dat alles zo opgelost is, en dat alles goed werkt.



De retourdoos voor de TV Box is inmiddels onderweg. Stuur deze binnen 60 dagen terug, en vergeet het verzendbewijs niet! Dan komt het helemaal goed.





Goedemiddag,



Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.

Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?

En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?



Ik hoor het graag.



Met vriendelijke groet,



Angela Romijn




@alegna

Goedemiddag Alegna,



Ik zie dat je inmiddels geholpen bent via de telefoon door mijn collega, en dat het ook duidelijk zal zijn wat je nu moet betalen. Dit soort gegevens kan je ook altijd terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis https://thuismy.t-mobile.nl/ en als je daar niet in kan komen dan help ik je daar graag bij.





Hallo,



Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.



Mvg, Denise van Brummen




@Den85ise



Goedemiddag Denise,



Misschien ben jij inmiddels geholpen, maar als dat niet zo is: Stuur me dan even via een privébericht hier jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening en dan ga ik zorgen dat jij een extra TV Box gaat krijgen.



Groeten van Edwin
Hallo,

ik heb nu 3 tv boxen waarvan er 1 niet gebruikt wordt en 1 wil ik omruilen voor een tv box met opname functie



Thanks!
Hi Floatingfox, daar gaan we voor zorgen! Even voor de duidelijkheid, je wilt dus 1 TV-Box stopzetten én één TV-Box omruilen voor een exemplaar met opnamefunctie? Dan ga je dus van drie TV-Boxen naar twee TV-Boxen waarvan één met opnamefunctie, klopt dat? En maakt het nog uit welke TV-Boxen ik dan verwijder of omwissel voor je? Zo ja geef mij dan nog even de serienummers door van de TV-Boxen je om wil wisselen of verwijderen, dan zet ik het voor je in gang
Dat klopt helemaal (van 3 naar 2, waarvan 1 met opname)! En het maakt niet uit welke boxen worden verwijderd/omgewisseld
Hi!



Ik heb een aantal vragen:



Ik kreeg vanmiddag een SMS met daar in het volgende:Vanaf morgen ontvang je geen T-mobile mobiel+thuis voordeel meer de A 2,50 korting op thuis tv komt te vervallen. Voor je Fox sports compleet ga ja automatisch betalen. Wil je dit liever niet? geen probleem zet jouw pakket eenvouding uit bij thuis tmobile etc. etc.



Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.

Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?



Dan het volgende:



-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?



-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?







m.v.g. Wendy
Goedemiddag,

Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?

Grtz
Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kun je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!

werkt niks, zit nu voic mail op en gaat er NIETY AF , DOE ER WAT AAN
Beste,



Graag wil ik mijn abonnement aanpassen.

Ik gebruik mijn 2e tv ontvanger niet net als het thuisbellen.



Ik wil dus mijn abonnement aanpassen naar 1 tv ontvanger en internet.



mvg Martijn
Hey @marifee.martijn your wish is my command! 😉



Ik wil dit gelijk voor je regelen! Stuur mij even een privéberichtje met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan doe ik dit direct!
Beste,



ik wil graag mijn twee tv boxen met hdd omwisselen voor twee tv boxen zonder hdd.



ga er van uit dat de kosten dan ook omlaag gaan en dat dit verder geen invloed heeft op de duur van het contract.



Mvg

Rob van der Vleuten
Hi!



Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.

Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?



Dan het volgende:



-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?



-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?







m.v.g. Wendy






Hoi Wendy,



Kun je mij je gegevens sturen in een privébericht? Dan kijk ik voor de zekerheid of FOX Sports uitstaat bij je.



Ons goedkoopste TV-abonnement kun je krijgen voor €15,- per maand. Dit kun je dan maandelijks uitzetten (met 1 maand opzegtermijn). Dus stel je gebruikt je TV voor 2 maanden niet en na 2 maanden weer wel, dan kun je dat bij ons aangeven. En dan gaan we dat regelen voor je! 🙂



Voor het vast bellen geldt precies hetzelfde. Ook dit kun je maandelijks stopzetten. Let wel op dat als je dit in je eerste maanden doet, je Alles-in-1-korting dan ook vervalt. Na de 6 maanden welkomskorting kun je het wél zorgeloos aanpassen.