Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


  • Vast Bellen wijzigen naar onbeperkt bellen

@Melisje1992 Dat doe ik graag voor je! Ik heb het Bellen pakket uitgezet met de standaard maand opzegtermijn. Je Bellen pakket stopt per 07-02-2019 :)



@kaaaa Je kan Uitzending Gemist ook zonder opnamefunctie gebruiken dus dat gaat helemaal lukken. Bij het afsluiten van je abonnement kan je kiezen voor 6 maanden extra korting of inderdaad een gratis tweede TV Box. Als je al gebruikt maakt van de 6 maanden korting en later een tweede TV Box toevoegt dan houd je je 6 maanden korting maar betaal je voor de tweede TV Box. Laat mij nog even weten wat je voorkeur heeft, dan stuur ik de nieuwe TV Box naar je op!



@jrwpullen De 4de TV Box komt naar je toe!



@W89 Wat leuk dat jullie samen gaan wonen! Om je abonnement kosteloos op te kunnen zeggen heb ik een verhuisbewijs nodig maar deze kan je jammer genoeg niet doorsturen via een privébericht op onze Community. Je kan ons het beste even een privébericht sturen via Twitter of Facebook met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, een verhuisbewijs (bijvoorbeeld de opzegging van je huur of een uitreksel van de gemeente) én per welke datum je het contract stop wil zetten, dan gaan we dit meteen voor je regelen.



@xibalba Als simpele Moderator kan ik je geen aanbod voor een verlenging doen 🙂 Je kan het beste even telefonisch contact opnemen via ons gratis nummer 0800 0419, hier zit één van mijn collega's voor je klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!



@barkie Dat kan zeker! Ik heb de TV Box zojuist omgeruild voor een exemplaar zonder opnamefunctie en deze komt naar je toe. Hier zit ook een retourdoos bij zodat je de huidige TV Box naar ons terug kan sturen.



@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!



@M_matsoe Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn, dus ook per 07-02-2019. Ik heb dit meteen voor je in gang gezet dus per 07-02-2019 stopt ook jouw Bellen pakket.



@antonl1911 I'm happy to provide you with more information! The changes you initiated on 6-12-2018 took effect on 04-01-2019. Your invoice was already made before that but don't worry, the amount that was overcharged will be corrected on your invoice from February!



@byang117 Ik heb je TV pakket opgezegd met een maand opzegtermijn, hij zal stoppen op 07-02-2018. Je ontvangt een retourdoos om je TV Box naar ons retour te sturen!



@Woutiejjj Ook voor jou heb ik je pakket aangepast. Per 07-02-2019 stopt je Bellen pakket en heb je één TV Box minder. Je ontvangt de retourdoos om de TV Box terug te kunnen sturen.


@mwd1985 Ik heb het Bellen pakket ook voor jou stopgezet per 07-02-2019!





Hartelijk dank. Ik zie echter dat de basis prijs voor internet 50 nu geen 32,50 euro, maar 33,05 euro is geworden en interactieve tv van 15,00 naar 15,25 per maand. Geen megabedragen, maar ik zou toch even willen checken waarom dit is en of dit wel klopt. Bedankt alvast.
@ellesvh Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit betreffende topic zodat we alles gebundeld kunnen houden. Ik kan het Bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Wat wil je doen met het TV pakket? Wil je de huidige TV Box met opnamefunctie omwisselen voor een TV zonder opnamefunctie of wil je het gehele TV pakket stopzetten? Laat het mij nog even weten, dan pas ik het graag voor je aan! :)



@MilouFvW Ik heb jouw TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn. Je maakte geen gebruik van een Bellen pakket dus hier hoefts niet aan gewijzigd te worden ;)



@DonMega Dit pas ik graag voor je aan maar ik heb jouw klantgegevens nog niet. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste cijfers van je rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan!



@mwd1985 Scherp gezien! 🙂 Dit komt niet door je pakket wijziging maar dit is een inflatiecorrectie van 1.7% voor dit jaar. Hierdoor stijgt je maandbedrag iets maar we passen deze correctie ook toe op eventuele korting die je ontvangt (niet te zien op My T-Mobile wel op je komende factuur). Zo ontvang je nu geen € 2,50 korting meer maar € 2,54 korting. Ik hoop dat ik het zo wat heb kunnen verduidelijken!
Gezien mijn kinderen steeds meer gebruik maken van media over internet en niet meer van televisie wil ik graag 1 tv-box inleveren. scheelt ook weer 5euro/maand.
GGraag een tv pakket zonder opname functie. Gr ellesvh
Hallo,



ik wil graag me tv opzeggen want ik kijk veel te weinig maar wil wel me internet behouden Groet Jos
Graag ontvang ik een tweede tv box zonder opname functie



Alvast bedankt!
Hallo!



Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement uitzetten. Alvast bedankt voor het aanpassen 😉



MVG VWs2019
Hi! Wij hebben momenteel naast onze Interactieve TV Box nog twee extra boxen; die wil ik graag terugsturen en opzeggen. Kan ik hiervoor instructies ontvangen?



Dank!
@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!




en waarom is de korting die ik op de TV boxen had per direct gestopt nu moet ik dus voor de laatste maand 10 euro extra betalen
Beste,



ik zou graag mijn vast bellen start abonnement per direct willen stopzetten. Kunt u dit voor mij regelen?



Met vriendelijke groet,



N Mulder
Hallo,



Ik heb een alles-in-een abbo met vast bellen. Ik maak geen gebruik van de vaste telefoon dus het mag bij deze uit het abonnement worden gehaald.



Dank.
hi,

ik gebruik vast bellen niet. Kunnen jullie dat verwijderen uit mijn abonnement.

groet,

Sander
@Bastiaansen

Die nieuwe Youtube-generatie toch! Wel fijn voor je portemonnee.😁 Ik heb 1 TV Box uit je pakket gehaald per 11 februari (1 maand opzegtermijn).



@ellesvh

Your wish is my command! De ruil is doorgevoerd en een nieuwe TV Box zonder opnamefunctie komt zo spoedig mogelijk jouw kant op.



@Jos tv

Blijkbaar is mijn collega mij te snel af geweest en dit voor je in orde gemaakt. Wordt je gebruikersnaam nu: "Jos zonder tv"? 😉



@kaaaa

Ook jouw wens is al in vervulling gebracht zie ik. Dubbel zoveel kijkplezier!



@VWs2019

Ook hallo! 11 februari gaat Vast Bellen uit bij je. Scheelt weer een zakcentje!😉 MVG Piotr



@Venix

Die kun je zeker krijgen!


  1. Per 11 februari verdwijnen je twee TV Boxen uit je pakket.
  2. Van mij ontvang je binnenkort twee retourdozen.
  3. Neem afscheid van de TV Boxen en stuur ze terug naar ons.
En klaar is kees!😄



@Mfaas

Hmm dit zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Zie je dit terug in je My T-Mobile Thuis of op je factuur? Op je factuur zou namelijk de kortingsperiode wél meegenomen moeten worden. Is dit niet het geval? Trek dan even aan de bel!



@mulder45

Maar natuurlijk! Per 11 februari staat vast bellen uit.



@Drowsy

No problemo! Zou je mij hiervoor via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan regel ik dit voor je.
Ik wil graag mijn vaste telefoon abonnemet stopzetten.
Hi,

Kan je mijn televise abonnement even uitzetten? (ik heb geen kastje)

Bedankt,

Frederik
Hoi. Ik wou graag een extra tv box voor op de slaapkamer. Kan dit zo en wat zijn de kosten?
Goedemiddag ik wil graag mijn tv kast terug sturen ik heb er nu 2 maar ik heb er maar 1 nodig
Hallo,

Ik heb vorig jaar in eerste instantie alleen internet besteld, later besloot ik om toch ook de tv uit te proberen. Dit bevalt mij echter niet en wil het tv abbonement graag beindigen. Over het internet ben ik zeer tevreden. Verder zie ik dat ik nooit de zes maanden

pakket korting gehad heb.
Hoi, Wil je bij mij vaste telefonie en TV voorlopig stopzetten?

Bedankt
@jaap te nb Hi Jaap, ik heb je Vast Bellen abonnement stopgezet met een maand opzegtermijn per 13-02-2019!



@fgrootendorst Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je zelf om een TV abonnement zonder TV Box hebt gevraagd. Ook staat er nog een afspraak met onze installateur open maar zo te zien heb je de modem zelf al aangesloten. Ik hoor graag wat de bedoeling is, dan pas ik het abonnement voor je aan!



@Emmuli Mijn collega heeft al een TV Box voor je toegvoegd en deze komt naar je toe!



@Ansb Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?



@tussenbroek Jammer om te horen dat het TV pakket je niet bevalt! Ik kan het TV pakket weer voor je uitzetten, ook van jou heb ik dan je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig via een privébericht! Het klopt dat je geen extra korting hebt ontvangen, deze wordt alleen toegepast wanneer je een Internet + TV of Alles-in-één pakket kiest bij je aanmelding. Als je je pakket later wijzigt dan ontvang je geen korting.



@Hageman Dat is zeker mogelijk! Als ik je Bellen pakket stop zet dan komt je vaste telefoonnummer alleen wel te vervallen. Als je het pakket later weer aan wil zetten en je nummer wil behouden dan kan je het pakket beter aan laten staan. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!


@Brian Klopt, maar ik wil graag dat je mijn televisie abbo voorlopig stopzet. (wilde alleen voor de duidelijkheid vermelden dat ik geen kastje heb zodat je niet vraagt of ik die wil terugsturen...) inderdaad heb ik geen installateur meer nodig. bedankt
Hoi, Ik wil graag mijn vast bellen abonnement stopzetten. Alvast bedankt!
@Brian Daar ben ik mij van bewust, vaste nummer mag vervallen