Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo



ik zou graag mijn tv en huis telefoon willen opzeggen maak er nauwelijks gebruik van.



Groetjes



youssef
Goeiemiddag (en nog de beste wensen!),



Enige tijd geleden hebben we een alles-in-één abonnement afgesloten waar we eigenlijk enkel internet wilden omdat dat op het moment voordeliger voor ons bleek te zijn. Nu zijn we bijna aan het einde van het halfjaar waarin de korting geldt en nu zou ik graag vóór het begin van het tweede halfjaar het Televisie én Vaste Telefonie deel willen laten vallen van mijn abonnement en enkel het internet willen behouden. Kunt u mij hiermee verdere helpen?



Alvast bedankt.
Hoi



Ik wil graag mijn TV abbonement uitzetten van mijn Tmobile thuis pakket want ik gebruik het niet meer
Hoi, ik zou graag mijn tv dienst van T-Mobile thuis willen uitzetten! Zou dit mogelijk gemaakt kunnen worden??



Gr Bouwe
Hoi,



Zouden jullie interactieve tv willen activeren, alvast bedankt!



Groeten, Mark
Goedendag,



ik wil iets toevoegen aan de afspraak die ik 15 januari heb staan voor de installatie, namelijk: een nieuwe afstandsbediening voor het tv kastje want de terugspoelknop heeft nooit gewerkt. Is dit nog mogelijk?



En dan nog een extra vraag: kunnen we upgraden naar een kastje met opnemen? Zo ja, hoeveel kost dat extra?



Ik hoor het graag, thanks!
Hi!



Ik wil graag een derde tv box bestellen, kunnen jullie mij helpen?



Gr.
Hoi T mobile ik ben tevreden over t mobile thuis, maar gebruik de vaste telefoon en de opname functie niet. deze wil ik graag opzeggen.
Hoi @Stickeric, dat maak ik graag voor je in orde! Met een maand opzegtermijn heb ik vast Bellen uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox!



Hi @aicha1967, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Je kunt de twee TV Boxen retourneren middels de retourpakket dat jouw kant opkomt. je kunt ook een doosje van de super gebruiken of een oude schoenendoos. Dat kan met het adres uit dit topic: retourpakket.
Graag ontvang ik een tweede tv box

Wat verschilt het in prijs met of zonder interactief?
Hi @Youssefb85, ik heb vast Bellen en TV (en het extra TV pakket) per 2 februari uit je pakket gehaald. Zie inbox voor de bevestiging. Je ontvangt binnenkort een retourdoos voor de TV Box.



Hi @Pjoxy, daar help ik je graag bij! Ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!



Hoi @Jasper176, ik heb het direct voor je in orde gemaakt, zie e-mail. Per 2-2 stopt jouw TV abonnement. De retourdoos komt eind van de maand jouw kant op!



Hoi @bouwesch daar help ik je graag bij, maar ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!



Hoi @Smietz, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat de wijziging in behandeling is. Alles wordt in orde gemaakt!



Hoi @Sahit, ik help je graag met jouw twee verzoeken! Allereerst de afstandsbediening. Graag probeer ik eerst de stappen uit dit topic: afstandbediening reset. Ik hoop dat deze hiermee direct weer volledig werkt. Helpt het niet, laat het mij dan weten! Je kunt inderdaad de TV Box omruilen (dan krijg je overigens ook een nieuwe afstandsbediening). Dit kost € 5,- per maand meer voor de opnamefunctie. Laat mij weten of je dit wenst!



Hoi @MarlinHooijer, dat regel ik graag voor je! Wil je een TV Box met (€ 10,- extra per maand) of zonder (€ 5,-) opnamefunctie? Wil je ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen, dan heb ik alles compleet!
Hoi @kaaaa,



Een extra TV Box met opnamefunctie kost € 10,- per maand extra. Eentje zonder opnamefunctie kost € 5,- per maand. Welke zal het worden? 🙂
Hallo,



Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen. Zouden jullie het vast bellen willen uitzetten? Alvast bedankt!
Is het mogelijk om met de normale box uitzending gemist te kijken? Zo ja dan is de normale box voldoende

Is een 2etv box bij een all in abonnement niet gratis?
Hallo,

Ik wil een 4e interactieve tv box bestellen (zonder opname).
Hi,



Ik wil graag m'n abonnement opzeggen wegens samenwonen. Kan dat via deze weg?
Hallo,



Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe contract voor internet. Televisie en bellen heb ik niet meer nodig. Ik ben tevreden met glasvezel van T-Mobile, maar ga graag nog wat stappen omhoog qua snelheid.

Hebben jullie een leuk aanbod om te verlengen en te wijzigen?



mvg
Beste T-Mobile,



Ik heb een Interactieve TV Box met harddiskrecorder, maar deze zou ik graag willen opzeggen voor één zonder harddiskrecorder (dit gebruik ik nooit). Kunnen jullie dit regelen?
Goedemiddag medewerker(s) van T-mobile,



Graag zou ik vast bellen uit mijn alles in 1 abonnement willen opzeggen, daar ik geen gebruik maak van de vaste lijn.



Ik hoor graag hoe verder, bedankt!
Hallo,



Ik wil graag het vast bellen stopzetten. Kan dit per datum dat de korting verloopt?
Hoi @MarlinHooijer,



Bedankt voor de gegevens. De TV Box is onderweg! 🙂
Why are you trying to withdraw 57.5 EUR for the January if I removed my TV and calls on 6 of December?
Goedenavond,



Graag zou ik mijn TV abonnement willen opzeggen. Ik gebruik de box nauwelijks. Internet wil ik wel behouden.



Groeten,
Hallo,



Ik zou graag 1 TV Box minder willen en opzeggen van vast bellen want dat gebruik ik uiteindelijk niet.



mvg,



Wouter
Hoi! Afgelopen jaar in mei heb ik mobile thuis contract afgesloten. Toen was het financieel gezien, een mooie deal. Helaas zit de periode met korting er nu al tijdje op en ben ik genoodzaakt om de tv af te sluiten en indien die nog open staat ook de vaste telefoonlijn. Kan dat via dit forum gewijzigd worden dat ik enkel internet behoud?



Vriendelijke groetjes milou