Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Goedemiddag.



Ik wil graag de 'vast bellen' optie van mijn abonement stopzetten, omdat ik hier 2,50 euro/maand voor betaal, maar deze optie in de praktijk niet gebruik. Kennelijk is dit niet mogelijk via de website, dus vandaar mijn verzoek via deze omweg.
@gelbe Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met een collega, mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!



@M.Hendrickx Ik wissel de Tv Box graag voor je om! De TV Box met opnamefunctie is inderdaad € 5,- per maand meer. De TV Box komt jouw kant op, je huidige TV Box kan je dan terug sturen via de retourdoos die je ook van ons ontvangt!



@NicoKruithof Dat kan zeker! Ik kan het telefoon abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopzetten. Nog even voor de volledigheid, als ik het abonnement stop zet dan komt je huidige vaste nummer ook te vervallen. Als dit geen probleem is laat het mij dan nog even weten, dan zet ik het abonnement voor je stop!



@agrasli Ik heb de pakketten voor je stopgezet met een maand opzegtermijn. Je ontvangt een retourdoos van ons om de TV Box terug te kunnen sturen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!



@M_88 Ik heb het telefonie pakket voor je stopgezet! Dit gaat met een maand opzegtermijn dus hij stopt per 28-01-2019.
Hi T-Mobile,



Ik wil graag mijn vast bellen uitzetten en mijn internet naar 50 mb's wijzigen.



Is dit mogelijk?



Met vriendelijk groet,



Elwin Wu
Hoi t-mobile,



Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement aanpassen. Ik betaal hier al jaren een tientje in de maand voor maar kwam er zojuist achter dat de actuele prijs nu 7,50 is. Kunt u deze prijs voor mij verlagen?
Hi,



Ik heb een half jaar geleden een t-mobile thuis abonnement (tv, telefoon, internet) afgesloten, aanbieding is ondertussen afgelopen.



Graag wil ik de tv en telefoon uitzetten.



Groetjes Jaleesa
Hi Star,



I would like to cancel my subscriptions listed below, could you please help me?


  1. Interactieve TV
  2. Interactieve TV Box
  3. Dial
In the end I want to pay for the internet only as I do not need other service at all.

Thanks,



Best,

Shuo
Hoi,



ik heb een half jaar geleden een combinatieabonnement bij jullie afgesloten incl. vast bellen vanwege de korting. De kortingsperiode is inmiddels verlopen en vast bellen gebruik ik niet, dus kunnen jullie vast bellen in mijn abonnement uitschakelen? Of nog beter, gebruikers de mogelijkheid geven dit zelf uit te kunnen schakelen ipv dit via een forum te moeten regelen.



Groet,

Frank
Hoi,

Ik zou graag het onderdeel Telefonie uit mijn abonnement willen, aangezien mijn korting volgende maand afloopt en ik het niet meer gebruik. Kunnen jullie dat fiksen?



Tnx!

Gr,

Bob
Ik wil graag mijn tv box omruilen voor een box met opnamefunctie. Bedankt!
Hallo,



ik wil graag 2 TV boxen opzeggen en retourneren. Dat retourneren kan ik per direct regelen (afgeven bij Postnl, maar waar kan ik aangeven dat ik het abonnement voor deze 2 extra tv boxen wil stopzetten?
Goede Morgen,



zouden jullie mijn TV-abonnement uit willen zetten



Gr MFaas
Hoi ik wil graag de tweede interactieve tv box uit mijn abonnement halen. We gebruiken hem niet.

Groeten

Erwin
Ik merk nu ik vandaag het installatiepakket heb gekregen dat ik het 'opnemen' ben vergeten aan te vinken. Gelukkig is de installatie pas 8/1, dus niks aan te hand. Willen jullie bij mijn abonnement de tv-box veranderen in 'TV Box met HD recorder' . Ik heb hiervoor al gelezen dat dit 5 euro p/m extra is. Hartelijk dank alvast.
@DvH_45 Het is zeker zonde om hiervoor te betalen als je het niet gebruikt. Geen zorgen, ik heb Vast Bellen direct uit jouw abonnement verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail! 😀



@Wuuuuuuh Ik maak deze aanpassingen graag voor je in orde! In ruil hiervoor ontvang ik graag jouw persoonlijke gegevens. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mijn dank is groot!



@Zwolsch54 Goed dat je navraagt! Ik heb het meteen voor je gecheckt. Op dit moment neem jij Unlimited Vast Bellen af voor € 10,00 per maand. Hiermee kan jij onbeperkt bellen met vaste nummers binnen Nederland. Om jou een lager maandbedrag te geven kan ik jou omzetten naar Vast Bellen voor € 2,50 per maand. Met dit abonnement betaal je los voor je gesprekken, vanaf € 0,13 per minuut. Maak ik je hier blij mee? Laat het mij weten!



@Jaleesa B Geen probleem! Je hebt optimaal van de 6 maanden korting kunnen genieten, dus ik maak deze wijziging graag voor je in orde. Wil je mij van jouw gegevens voorzien? Het gaat om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Tot snel! 👋🏼



@yazone Sure I can Shuo! I am happy to help. Can you please send me a private message? I would like to receive your zipcode, housenumber, date of birth and the last 4 digits of your bankaccount. When the verification is complete, I can make the changes for you!



@Frenk10 Natuurlijk wil ik dat! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat jouw 6 maanden korting op 03-01-2019 zal verlopen. Zonde natuurlijk, om korting mis te lopen. Ik heb Vast Bellen daarom per 03-01-2019 verwijderd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail. Hier lees je ook jouw nieuwe maandbedrag!



@McFawkes Je hebt helemaal gelijk! Op 10-01-2019 zal jouw korting aflopen. Ik heb Vast Bellen per deze datum voor je verwijderd, zodat je geen korting misloopt. Goeie deal, zeg ik zo! 😉



@Autobaan Goed om te lezen dat je in de weer wilt gaan met het opnemen van programma's! De omwisseling regel ik graag voor je. Stuur je mij in ruil een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ik kijk er naar uit!



@Dimitri Drijver Geen zorgen Dimitri, dit ga ik voor je regelen! Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens, verwijder ik de twee TV Boxen voor jou. Je krijgt dan automatisch een retourdoos van mij, zodat je de apparatuur gratis en gemakkelijk kunt retourneren. Alle informatie rondom het retour proces check je in deze video!



@Mfaas Zeker! Ik heb jouw Interactieve TV pakket én jouw twee TV Boxen met een maand opzegtermijn verwijderd. Per 29-01-2019 kan je hier geen gebruik meer van maken. Natuurlijk ontvang je nog een retourdoos, waarin je de TV Boxen kunt retourneren. Check de link hierboven om de video over ons retour proces te bekijken. Ook krijg je van mij nog een bevestiging per e-mail, waarin je jouw nieuwe maandbedrag ziet!



@ernstigedaap Dan is het zonde om deze te behouden! 😉 Ik heb de tweede TV Box meteen uit jouw abonnement verwijderd. Ook jij ontvangt een retourdoos voor het terugsturen van de box. De bevestiging van de verwijdering lees je terug in jouw e-mail. Heb jij nog vragen over het retour proces? Bekijk dan ook de video in de bovenstaande link!
ik wil graag twee TV-boxen inleveren. Deze worden nauwelijks gebruikt. kunnen jullie mij retourdozen sturen?
Ik heb een T-Mobile thuis abonnement. Ik gebruik de vaste telefoonlijn niet meer en wil deze graag beëindigen. Internet en TV wil ik behouden maar kan dit niet via de site zelf regelen. Kunnen jullie een nieuw aanbod doen?
Hoi! Ik heb een T-Mobile Thuis-abonnement en ik wil daar graag Vast Bellen Start bij. Kunnen jullie dat regelen? Groetjes, Dennis.
Hallo, Ik wil mijn standaard tv box vervangen met het tv boxje dat kan opnemen. Maar ik wil graag eerst weten hoeveel dat mij extra per maand gaat kosten...ik heb namelijk de standaard box gratis in mijn pakket.



Bijvoorbaat dank!
Hallo @Spongemonger

Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.
Beste,



Ik heb een glasvezel account met vast bellen en tv. Ik wil graag alleen gebruik maken van internet en dus tv en vast bellen beëindigen. Hoe moet ik dit doen?



Met vriendelijk groet,



Ivor
Hallo @Spongemonger

Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.




Bedankt voor je reactie. Als het maar 5 euro extra kost dan wil ik het wel omruilen.
Goedemiddag,



Ik zou graag vast bellen en TV uit mijn abbonnement willen verwijderen of een aanbieding voor verlenging van TV en internet.



Mvg Lean Dijkstra
Hoi @Tjitze, mijn collega heeft je vraag in dit topic gezien en heeft nog een vraag voor je: TV Boxen. Geef je hem daar antwoord?



Hoi @Peter2m, dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt met een opzegtermijn van één maand. Je hebt een bevestiging in je inbox zitten!



Hoi @DennVer, dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je hebt hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen. Je kunt eventueel nog wijzigingen doorvoeren via My T-Mobile Thuis om je voicemail in te stellen of je gegevens beschikbaar te maken voor de digitale telefoongids.



Hoi @Spongemonger, zojuist heb je een e-mail gehad met de wijziging! Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie en een retourdoos om de oude terug te sturen.



Hoi @Ivor, met een maand opzegtermijn heb ik allebei uit je abonnement gehaald. Je ontvangt nog een retourdoos voor de TV Box.



Hoi @leandijkstra, dan is de beste optie om direct contact op te nemen met ons via telefoon, Facebook of Twitter. Op die manier kunnen we kijken wat voor een verlengaanbieding we kunnen geven en welke diensten je graag meeneemt.
Hallo de kortingsperiode is afgelopen en wil graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement want ik gebruik het toch niet.
Hoi, ik wil graag 2 van mijn 4 tv boxen opzeggen.

Met vriendelijke groet,

Aicha Azzaoui