Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo,



Kunnen jullie mij een extra tv box toesturen?

Gewoon een basic versie, hdd enzo is niet nodig.



Thanks!



Casper
Goedenavond,



Zou graag een 2de tv box aan willen vragen



Mvg Mitchell
ik wil 1 tv box omruilen voor een Interactieve TV BOX met HD recorder. waar kan ik dit doen?
@Sterre Mijn Huisgenoten van verdieping 2 tot en met 4 hebben allemaal last van internet problemen. zowel op de 5g als de 2g. De jongen op de 4e verdieping heeft een wifi versterker maar de versterker kan de verbinding soms niet ontvangen. De 2e en 1e verdieping hebben vooral last met net wel of net niet internet en de wifi op de telefoon ontvangen ze bijna nooit en als ze het wel ontvangen dan is dat voor een korte tijd en weinig bereik.
@fleur81 Het omruilen van het Draytek modem naar het Huawei modem is niet mogelijk. Natuurlijk helpen we je graag me het verbeteren van jouw DrayTek-Wifi!



@Casper123 Jazeker! Ik regel dit graag voor je. Ik heb zojuist meteen een TV Box zonder opnamefunctie voor je besteld. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Veel kijkplezier! :D



@mitta112 Ik ga ervoor zorgen dat jij een extra TV Box ontvangt! Wil je er een mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik 'm voor je bestellen.



@fambos Dat kan je bij mij aanvragen! Ik heb zojuist meteen 1 TV Box zonder opnamefunctie omgeruild voor een TV Box met opnamefunctie. Deze heb je binnen 5 werkdagen in huis. Vergeet je niet de TV Box zonder opnamefunctie naar ons terug te sturen?



@Myleneeee Bedankt voor je reactie. Op welke verdieping staat het modem? De eerste verdieping onder en de eerste verdieping boven het modem zouden goed bereik moeten hebben. Is het mogelijk dat je het modem naar een andere verdieping verplaatst? Probeer ook eens onze Wifi-tips, vooral het wijzigen van het Wifi-kanaal heeft veel effect!
@Sterre Het modem zit in de meterkast op de begane grond. We hebben toen aan de monteur gevraagd of hij ook ergens anders kon maar hij zei van niet.🤔 Ik weet ook niet of de kabel lang genoeg is om hem naar de 1e verdieping te krijgen. Er zit op de 1e verdieping alleen een coax aansluiting en geen lan uitgang. er zou dus een kabel moeten komen dan van de meterkast naar de 1e verdieping.
@Sterre tv box mag zonder opname functie zijn
@Sterre Er is al een keer een nieuw Draytek modem opgehangen dit helpt niet….terwijl de lijn die binnenkomt wel voldoende snelheid geeft. De beloofde snelheid wordt bij lange na niet gehaald. Ik begin nu serieus te denken aan een overstap aangezien zelfs een simpele vraag om een vervangend nieuw modem wordt afgewezen.
@Myleneeee Bedankt voor de toelichting! Ik begrijp dat jullie met meerdere appartementen/mensen gebruik maken van dezelfde internetaansluiting? In dat geval zou ik je eigenlijk adviseren om een goede router aan te schaffen en deze ergens centraal te plaatsen zodat deze als Wifi punt kan dienen. Op de router kan je dan ook nog netwerkkabels aansluiten zodat de verdieping ook gebruik kunnen maken van bekabeld internet (deze kabels moeten dan uiteraard wel naar de verdieping getrokken worden). Een andere oplossing is om 'Multi room' Wifi te nemen. Hierbij sluit je één apparaat aan op de modem en deze gaat dan als Wifi punt dienen. De andere apparaten plaats je door het gebouw en deze maken weer verbinding met het eerste apparaat zodat ze onderling een Wifi netwerk vormen. Een voorbeeld daarvan vind je hier.



@mitta112 Helemaal goed, de tweede TV Box komt jouw kant op!



@fleur81 Jammer om te horen dat je nog steeds klachten ervaart, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik heb je binnenkomende verbinding bekeken en deze lijkt inderdaad niet helemaal stabiel te zijn. Zou je mij toe kunnen lichten welke problemen je precies ervaart? Werkt je TV wel goed of ervaar je hier ook problemen mee? Zou je eens een speedtest willen doen zowel je bekabelde als je Wifi verbinding? Dan ga ik voor je aan de slag!
beste



ik wil graag mijn tvbox terug sturen?

ik heb deze niet nodig



vrg jongkind
@knirfie Het omwisselen van een Draytek voor een Huawei met mediaconverter is (nog) niet mogelijk. Gelukkig houden we de Draytek up-to-date en is dit ook een prima modem!



Echter ondersteund de Draytek geen 5GHz of 802.11ac. Ik heb de laatste tijd met mijn smartphone en Nintendo Switch continu connectie problemen, waarschijnlijk doordat de 2.4GHz hier compleet vol zit.
@Jisca Begrijp ik het goed dat je dan het TV abonnement helemaal stop wil zetten? Stuur mij even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!



@knirfie Je kan behoorlijk wat apparaten tegelijkertijd verbinden via Wifi (bij veel geliujktijdig datagebruik zal de snelheid uiteraard wel minder worden) dus ik verwacht niet dat de hoeveelheid apparaten het probleem is. In ons Wifi topic vind je een flink aantal stappen die je uit kan voeren om je verbinding zo optimaal mogelijk te maken dus neem hier zeker even een kijkje!
Hi. I was wondering how can I cancel my Tv and fixed phone subscription? I don’t use them and just an internet connection would be enough for me. Thanks.


@BBo





Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!



Sander

Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...



Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.




Nogmaals ruim twee maanden later en nog steeds geen enkele reactie. Ik heb (zie dit forum) mijn telefoonabonnement opgezegd op 4 oktober dus wil graag vanaf 4 november gecrediteerd worden. Daarnaast zou mij als trouwe abonnee een nieuw aanbod worden gedaan maar ook op dat gebied geen enkele voortgang. Bijzonder hoe klanttevredenheid in korte termijn kan omslaan (vertrouwen komt te voet en gaat te paard).

Dus nogmaals: neem contact op, mijn gegevens hebben jullie, en een mail mag ook.
goedemorgen, momenteel hebben wij de tv box standaard maar we willen graag de tv box met opnamefunctie. Bedankt voor de reactie. Groetjes Briëlle
Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!



Hello,



I'm under the same situation, how can I proceed to change my subscription to keep only the internet service? Is it possible to return the TV service under the same condition later?



Thank you in advance.



Juliano
@Mehrdad ad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.



@BBo Mijn collega's hebben je een aantal keer geprobeerd te bellen maar je niet kunnen bereiken. Het duurt nu wel erg lang, om te zorgen dat we elkaar niet blijven mislopen kan je het beste even telefonisch contact opnemen met ons gratis nummer 0800 1603. Hier zit één van mijn collega's klaar om de mogelijkheden met je door te nemen!



@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!



@Juliano021 Do you mean stop the subscriptions now and return the TV set later once the TV subscription ends? Yes that's very much possible, you can return the TV set after your TV subscription has ended of course, that's no problem 🙂
@Mehrdad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.



Hi Brian. Thanks for your reply. Yes, please. Shall I return the TV box or I can keep it till end of my contract? (Maybe later I subscribe for TV again 😉 )
@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!





Brian super! Graag
Hoi @Mehrdad, ik heb per 21-1-2019 je TV en telefonie-abonnement stopgezet. De bevesting zit inmiddels in je inbox!



Hoi @Btjuh, de nieuwe TV Box (met opnamefunctie) komt jouw kant op. Tesamen met een retourdoos om de andere terug te sturen.
Hoi,



Bij deze wil ik graag zsm de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten:



Interactieve TV abonnement

Interactieve TV Box

Vast Bellen Start.



Bij voorbaat dank.
Wij willen graag onze tv box omruilen voor een box waarbij we kunnen opnemen en pauzeren ( als er geen extra kosten bij komen voor t omwisselen. Kosten per maand erbij waren 5 euro geloof ik? ) Waar kunnen we dit doen?
Hallo,



Ik wil mijn vaste telefoon lijn stopzetten. Kunnen jullie dat voor mij regelen?
Goedemiddag,



Ik wil graag per ommegaande de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten.



Interactieve TV abonnement

FOX Sports Eredivisie

Interactieve TV Box

Vast Bellen Start.



Hiermee maak ik alleen nog gebruik van Internet 50 met klantvoordeel.



Bij voorbaat dank.
Goedemiddag,



Bij het afsluiten van mijn T-Mobile Thuis abonnement voor Internet, TV en Bellen, heb ik een half jaar geleden ook voor de optie bellen gekozen zodat ik de eerste maanden gebruik kon maken van extra korting. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten per vandaag?