Ik heb nu Odido en ben net verhuist. Sinds de verhuizing probeer ik nu mijn abonnement toe te voegen aan de app, want er staat nog niks in. Zodra ik klik op toevoegen, krijg ik meteen de melding inloggen mislukt. Als ik gewoon naar de website ga en daar inlog, staat er dat mijn abonnement beëindigt is en als ik daarop klik krijg ik weer een foutmelding. Dit gebeurt nu al meerdere weken
Ik volg even mee. Ik kan het adres niet wijzigen. Er staat dat er een bestelling is ‍♂️
Vreemd, wat is hier nou aan de hand?Â
Vreemd, wat is hier nou aan de hand?Â
Ik ben gebeld door Odido naar aanleiding van een bericht hier. Was binnen 5 minuten door de aardige medewerker geregeld!
Ik heb ze ook aan de lijn gehad. Antwoord was dat het een bekend probleem is met de app sinds ze Odido zijn. Timing viel precies samen met mijn verhuizing, maar blijkbaar staat het daar los van
Hoi
Hoi
De situatie is nu erg vreemd. Als ik inlog in de app en ik wil mijn internet en tv abbo toevoegen, dan krijg ik direct de melding dat inloggen mislukt is, terwijl ik al ingelogd ben. Ook zou ik het mobiele abbo van mijn vrouw willen toevoegen, maar zover kom ik niet eens.Â
Â
Daarnaast kan ik inloggen op de website van odido, waar ik te zien krijg dat mijn abonnement opgezegd zou zijn, wat niet zo is.Â
Â
Van beide zaken heb ik een screenshot bijgevoegd.Â
Â
Â
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.