Skip to main content

Abonnement toevoegen in app

  • 23 oktober 2023
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Ik heb nu Odido en ben net verhuist. Sinds de verhuizing probeer ik nu mijn abonnement toe te voegen aan de app, want er staat nog niks in. Zodra ik klik op toevoegen, krijg ik meteen de melding inloggen mislukt. Als ik gewoon naar de website ga en daar inlog, staat er dat mijn abonnement beëindigt is en als ik daarop klik krijg ik weer een foutmelding. Dit gebeurt nu al meerdere weken

Uitgelichte reactie

31 oktober 2023

Hey @Tonald Drump, het lijkt erop dat je je oude abonnement nog gekoppeld staat. Deze heb ik ontkoppeld. Als het goed is moet je het nu kunnen koppelen, het kan ook zijn dat je de foutmelding: “Te veel records gevonden”, nu krijgt. Dit kan komt doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement te koppelen, dan kun je de koppeling maken en daarna het rekeningnummer weer terug veranderen. Als je je mobiele abonnement van je vrouw wilt toevoegen, dient deze op jouw naam te staan. Anders kan je het niet koppelen.

7 reacties

Ben1906
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 23 oktober 2023

Ik volg even mee. Ik kan het adres niet wijzigen. Er staat dat er een bestelling is 🤷🏽‍♂️


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 oktober 2023

Vreemd, wat is hier nou aan de hand? 


Ben1906
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 29 oktober 2023
Tonald Drump schreef:

Vreemd, wat is hier nou aan de hand? 

Ik ben gebeld door Odido naar aanleiding van een bericht hier. Was binnen 5 minuten door de aardige medewerker geregeld!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2023

Ik heb ze ook aan de lijn gehad. Antwoord was dat het een bekend probleem is met de app sinds ze Odido zijn. Timing viel precies samen met mijn verhuizing, maar blijkbaar staat het daar los van


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 30 oktober 2023

Hoi @Tonald Drump, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Welk abonnement zou je willen toevoegen, gaat het om een Mobiel abonnement of om Internet + TV? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 oktober 2023

Hoi @Ishana van Odido

De situatie is nu erg vreemd. Als ik inlog in de app en ik wil mijn internet en tv abbo toevoegen, dan krijg ik direct de melding dat inloggen mislukt is, terwijl ik al ingelogd ben. Ook zou ik het mobiele abbo van mijn vrouw willen toevoegen, maar zover kom ik niet eens. 

 

Daarnaast kan ik inloggen op de website van odido, waar ik te zien krijg dat mijn abonnement opgezegd zou zijn, wat niet zo is. 

 

Van beide zaken heb ik een screenshot bijgevoegd. 

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13823 reacties
  • 31 oktober 2023

Hey @Tonald Drump, het lijkt erop dat je je oude abonnement nog gekoppeld staat. Deze heb ik ontkoppeld. Als het goed is moet je het nu kunnen koppelen, het kan ook zijn dat je de foutmelding: “Te veel records gevonden”, nu krijgt. Dit kan komt doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer aan je abonnement te koppelen, dan kun je de koppeling maken en daarna het rekeningnummer weer terug veranderen. Als je je mobiele abonnement van je vrouw wilt toevoegen, dient deze op jouw naam te staan. Anders kan je het niet koppelen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen