Skip to main content

Hallo,

In januari is mijn T-mobile thuis abonnement van start gegaan(actief), ik heb al een mobile abonnement. Het lukt mij echter niet om het thuis abonnement in mijn overzicht toe te voegen(app en browser). Ik krijg de melding adres onjuist. Nu heb ik geen inzage in mijn overeenkomst of facturen. 

Hi @Thomas-18, welkom op onze Community. Heb je toevallig het mobiele abonnement op een ander adres staan? 


Hoi Tommie,

Op het factuur van mijn mobiele abonnement staat hetzelfde adres.

 

met vriendelijke groet,

Thomas 


 


Hi @Thomas-18, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit euvel doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan hier een blik op werpen en hopelijk kunnen ze het oplossen! 


Ik heb helaas hetzelfde probleem, 4 weken terug al contact gehad en de Technische dienst zou dit oppakken helaas tot de dag van vandaag niks gehoord @Tommie 


Hi @Andy737hv, kan je proberen je account te koppelen met een ander e-mailadres? Lukt dit ook niet, geef mij dan een seintje.


Reageer