Hi @mra4eva, dank voor deze uitleg. Is het oké als ik in het Nederlands communiceer, omdat je originele bericht in het Nederlands was? Of heb je liever Engels? Hoe dan ook help ik je verder.
Ik zie in de geschiedenis van je abonnement geen bevestiging van de opzegging. Ik zie wel contact over een opzegging per 1 juli, maar omdat de situatie ons niet volledig duidelijk was hebben wij gevraagd om een verhuisbewijs. Dit is een officieel document waarop wij kunnen zien dat je inderdaad op een nieuw adres woont of dit oude adres hebt verlaten. Dit document hebben wij nooit gekregen. Om deze reden is je abonnement uiteindelijk later opgezegd omdat een andere provider onze lijn op dit adres heeft overgenomen. Waarschijnlijk gaat dit om nieuwe bewoners die een provider hebben afgesloten. Hoe zit het met dit document en waarom hebben wij deze niet ontvangen? Zonder verhuisbewijs mogen wij nooit zomaar je abonnement opzeggen.
Het is nu te laat voor de retour, maar je mag het alsnog regelen als je dat wilt. Stop hiervoor een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail!