Skip to main content

№ 75012046

Hallo. Op 19-12-2024 schreef ik een opzegging van mijn abonnement wegens verhuizing vanaf 15-01-2025. Ik heb een reactie ontvangen dat het uitschrijvingsproces is gestart. Maar toen kreeg ik een factuur ter betaling voor januari 2025. Op 01-06-2025 kreeg ik van jullie bericht dat het abonnement met mij meeverhuist naar een nieuwe woonplaats, maar daar heb ik niet om gevraagd. Ik wil mijn abonnement vanaf 15-01-2025 opzeggen. Waarom is er geen eenvoudige en duidelijke afmeldmogelijkheid op de site? Met groet, Anzhelika

Hoi Anzhelika, leuk dat je gaat verhuizen! Minder leuk dat je ons gaat verlaten, maar we willen dit uiteraard soepel voor je afsluiten. Zet je je klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de situatie en de status van je opzegging! 😊


Reageer