Skip to main content

Medio September heb ik via de klantenservice mijn abonnement opgezegd in verband met verhuizing naar het buitenland. Ook in overleg met de klantenservice al mijn apparatuur terug gezonden naar het antwoordnummer in/op schiphol.

Keurig werd e.e.a. verrekent in mijn faktuur van september...dacht ik!

Nu krijg ik, zonder apparatuur en m.i. geen abonnement meer toch weer een rekening Oktober?

Dit lijkt mij in het geheel niet correct toch?

Graag reactie(s)

Groetjes

Hallo @frits365 

Na het opzeggen heb je nog een maand opzegtermijn, het kan zo zijn dat de kosten voor de hele maand oktober in rekening worden gebracht maar achteraf de kosten voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van het abonnement worden teruggestort.

Heb je verder ook een bevestiging van de annulering?


Ook de bevestiging, die mij was beloofd, niet ontvangen . Dan denk je het met de juiste T-mobile medewerker te hebben geregeld maar niets dus. Wel een compensatie factuur in September maar in Oktober weer de volle mep.

 


@frits365 

Maar je hebt dus wel een mail ontvangen over hoe en wat je moet terugsturen? Dat is ook de bevestiging volgens mij.


Reageer