Skip to main content

Ik probeer mijn Thuis Internet+TV abonnement aan mijn Odido-account toe te voegen, maar ik loop telkens tegen bovenstaande foutmelding aan. Zowel via de app als via de webpagina. Ik vermoed dat het te maken heeft met een oud Internetabonnement op mijn oude adres, hoewel ik dacht dat allemaal te hebben ontkoppeld.

Account werkt verder prima voor mijn mobiele abonnement. Ik heb de helpdesk al eens gebeld, maar dat heeft niet tot een oplossing geleid. Ik zag hier dat meerdere mensen dezelfde fout kregen, dus ik hoop dat jullie me hier wel verder kunnen helpen.

Hey @BuurmanMark, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben direct voor je gaan kijken. Dit kwam inderdaad door je oude abonnement. Deze heb ik eruit gehaald en als je nu inlogt in Mijn Odido dan zul je je huidige abonnementen zien staan. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 


Ik heb hetzelfde probleem dat ik mijn thuis abbonement niet aan mijn mobiele kon koppelen. Toen ik contact op had genomen (al een tijdje geleden) toen was het een bekend probleem en zou ik een bericht krijgen als dat opgelost was. 

Maar als ik jou zo hoor Tommy, dan kun je dat makkelijk veranderen? Zou fijn zijn!

@Tommie van Odido 


Hoi @Tommie van Odido , bedankt!

Half succes helaas. Nu is inderdaad mijn Internet + TV abonnement gekoppeld, maar is de koppeling met mijn mobiele abonnement verdwenen. Als ik die opnieuw probeer te koppelen krijg ik weer dezelfde foutmelding als eerst.


Hi @Lkeizer, bij jou is er iets anders aan de hand. Er staat namelijk een inactief account in ons systeem waardoor je het abonnement niet kunt koppelen. Dit zal een specialist moeten verwijderen, dat kan ik jammer genoeg niet doen.

 

Hey @BuurmanMark, ik heb beide abonnementen nu ontkoppeld. Zou je ze opnieuw kunnen koppelen? Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in de app. 


Hoi @Tommie van Odido, oke bijzonder. Hoe kan dit geregeld worden? Aangezien toen ik contact opgenomen had met de klantenservice (telefonisch) ze aangaven dat het vanzelf opgelost zou worden. Dit is, gok ik zo, al een maand of 2 geleden.


Hoi @Tommie van Odido, dat maakt het helaas niet beter. Als ik mijn mobiele abonnement probeer te koppelen krijg ik nog steeds de eerste foutmelding:
‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’

Als ik mijn Internet + TV probeer te koppelen krijg ik een andere foutmelding:

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Van zowel mijn adres als mijn geboortedatum ben ik vrij zeker, maar ik heb ze voor de zekerheid nog eens tegen de bevestigingsmail gecontroleerd. De gegevens die ik invul komen overeen zoals ze in de bevestiging stonden.


Hi @Lkeizer, ik heb het voor je doorgezet naar onze specialisten. De wachttijd is hier wel iets langer maar hopelijk is het daarna eindelijk opgelost!

 

Hey @BuurmanMark, dat is inderdaad vreemd. Ik heb nog een oude koppeling kunnen vinden van je mobiele abonnement en deze verwijderd. Zou je beide abonnementen nog een keer willen proberen te koppelen in een webbrowser? 


@Tommie van Odido Helaas, ik krijg nog steeds dezelfde foutmeldingen. Ondertussen heb wel een SMS gehad dat mijn klantvoordeel is beëindigd.


Probeer je je abonnementen te koppelen in de app? Ik zie nu namelijk geen account meer op jouw e-mailadres. Lukt het om in de webbrowser in te loggen? Ander moet je een nieuw account aanmaken met hetzelfde e-mailadres @BuurmanMark


@Tommie van Odido Ja, ik log gewoon in via de webbrowser. Dat gaat goed, maar dan heb ik maar twee opties: een nieuw abonnement afsluiten of een bestaand abonnement toevoegen.

Ik kan verder niets instellen, alleen mijn wachtwoord veranderen of tweestapsverificatie uitzetten. Ik kan dus niet eens het account opheffen of het e-mailadres veranderen.


@Tommie van Odido Ik kreeg vanavond een SMS dat ik weer thuisvoordeel heb, dus ik heb nog eens geprobeerd mijn abonnementen te koppelen.

Er zit iets van voortgang in: bij het koppelen van Internet + TV krijg ik niet meer de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn, maar nu dezelfde algemene foutmelding als die ik krijg bij het koppelen van mijn mobiele abonnement.


Hoi @Tommie van Odido, hier exact hetzelfde probleem. Ik kan mijn Internet+TV abo niet koppelen aan mijn Odido account. Oorzaak waarschijnlijk ook een ouder (gecancelled) abonnement.

Kun je het voor mij ook oplossen?


@Tommie van Odido Het is ondertussen al weer een tijdje geleden sinds de late reactie. Ik heb het net nog eens geprobeerd, maar ik krijg nog steeds foutmeldingen. Is er al enig zicht op over wanneer dit opgelost gaat worden?


Ik heb het voor je doorgezet naar onze specialisten @BuurmanMark. Ik krijg het jammer genoeg niet zelf opgelost. Houd er rekening mee dat dit wat langer kan duren, op dit moment zitten de specialisten op een verwerkingstijd van 25 werkdagen. Hopelijk kunnen zij dit oplossen!

 

Hi @bartmanz, welkom op onze Community!

 Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je oude aanvraag nog gekoppeld stond. Dit heb ik ontkoppeld en als het goed is moet je nu je abonnement kunnen inzien. Kan je mij laten weten of je je abonnement nu kunt bekijken? Alvast bedankt.


Ah, ok, afwachten dan maar. In elk geval bedankt voor alle moeite @Tommie van Odido !


Geen dank, alvast fijne feestdagen @BuurmanMark🎅🏻 


@Tommie van Odido Ik zie hem nu in mijn lijstje met abonnementen staan. Thanks!


Hoi,

Hier ook het probleem met het niet kunnen koppelen van een abbonement, in dit geval gaat het om internet+ tv  koppelen in de app. Ik krijg dan 

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Mijn mobiel abbo staat er als enige wel in de app. Graag een oplossing. Heb de klantenservice hierover ook gebeld. Het is doorgezet omdat het ook niet lukte om het voor mekaar te krijgen.

Mvg,

Chris

 


Hoi @Chriscross76, ik help je graag om je Mijn Odido account snel op de rits te krijgen! Ik ben je gegevens ingedoken en ik zie dat je voor zowel je Odido Internet + TV abonnement en je Mobiele abonnement twee aparte accounts met twee aparte e-mail adressen hebt aangemaakt. Omdat je Internet + TV abonnement aan een ander account was gekoppeld kon je het Internet + TV abonnement niet toevoegen aan het account waar je Mobiele abonnement aan vast zit. Om dit op te lossen heb ik het account waaraan je Internet + TV abonnement vast zat verwijderd. Graag raad ik je aan om nogmaals het abonnement toe te voegen via: abonnement toevoegen.

Ditmaal zal je meteen success hebben, ik wens je alvast veel plezier met je account toe! 😃


Hoi,

Het werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds de fout melding. Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens. Heb het in de mobiele  app geprobeerd en via de laptop, beide dezelfde fout.

Mvg

Chris


Hoi,

Ik heb het wederom geprobeerd door het mobiele account te verwijderen en de app te verwijderen. Daarna op de laptop Firefox browser geprobeerd om via odido accounts toe te voegen ..tv + internet geeft nog steeds de foutmelding en kan niet worden toegevoegd. Iemand nog andere ideeën?

 

Mvg Chris 


@Chriscross76 Dank je wel voor de genomen moeite en je terugkoppeling! 

Zoals @Cal van Odido al aangaf zijn er twee verschillende e-mailadressen bekend bij ons, wil je mij in een privébericht vertellen met welke je een account probeert aan te maken? 

Ik kijk dan gelijk met je mee! 


Reageer