Ik probeer het account van mijn vrouw aan mijn account te koppel. Ik krijg de foutmelding “er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”.
Ik heb al naar de helpdesk gebeld maar deze lukte het ook niet. Kan iemand mij helpen?
Ik probeer het account van mijn vrouw aan mijn account te koppel. Ik krijg de foutmelding “er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”.
Ik heb al naar de helpdesk gebeld maar deze lukte het ook niet. Kan iemand mij helpen?
Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.
Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.
Hoi Teresa, de abonnementen staan niet op dezelfde naam. De bedoeling was om de abonnementen te koppelen i.v.m. odido unlimited samen. Kan ik hier gebruik van maken of moet ik mijn vrouw haar abonnement op mijn naam overzetten? ik stuur jou het mobiele telefoonnummer van mijn vrouw en mijzelf prive naar jou.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.