Skip to main content

Het bestaande abonnement van TV + internet (thuis) is overgezet op mijn naam en nu lukt het niet deze toe te voegen aan mijn Odido, waar mijn mobiele nummer al in staat. Ik heb geen idee welk abonnement er afgesloten is en wil dat graag zien.
Ik krijg de melding dat het adres niet klopt. Maar dat klopt uiteraard wel. 

ik hoor graag welke stappen ik moet nemen om het abonnement wel toegevoegd te krijgen en daarmee voor mij ook inzichtelijk wat het abonnement nu precies is. 

Hallo @JaBra ,

Ik zie dat dit je al een tijdje op antwoord wacht. Het lijkt erop dat je topic er tussen door is geglipt.
Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dan zal ik een moderator taggen en vragen of deze je wil helpen, de moderator meld zich vanzelf.
Hallo @Tommie van Odido , kan je verder helpen?


Hallo @soepkip67,

Het is inmiddels opgelost. Ik kon dit bericht niet meer vinden en heb een nieuw bericht geplaatst en daarop is een snelle actie gekomen van Tommie.

Dank voor het signaleren!


Als je je eigen berichten niet kunt vinden:  klik op je naam en je vindt al je berichten


Reageer