Skip to main content
Beantwoord

Abonnement internet+Tv beeindigen

  • 28 June 2024
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Beste,

 

Ik ga per 16 augustus verhuizen. Bij de odido over verhuis check wordt aangegeven dat op mijn nieuwe adres geen internet aansluiting ligt met odido. Graag wil ik vragen hoe ik mijn internet kan beëindigen via e-mail of online zodat ik op zoek kan naar een nieuwe provider die daar wel een aansluiting heeft.

 

Ik zag dat ik werd gerefeerd naar een telefoonnummer, echter ben ik doof. Ik kan niet bellen.

 

Met vriendelijke groeten

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Bjorn J  lees alles over verhuizen. ⬇️

veel succes. En fijn weekend

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Bjorn J, ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je hiermee verder te helpen. Ik zie dat je al contact met ons hebt opgenomen via chat en mijn collega het abonnement voor je heeft kunnen opzeggen. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten. Ik help je met liefde verder! 

Klopt, echter heeft deze het meteen verprutst door het een maand te vroeg af te sluiten.. dus weer contact opgenomen dat 15 aug de laatste dag is. Dus niet 15 juli 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Bjorn J, geen zorgen! Ook dit is doorgezet naar de afdeling die dit in orde kan maken en wordt zo snel mogelijk geregeld. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar!  Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido 

 

Hoi… Ik heb nog steeds geen bevestiging. Het annuleren van mijn abonnement kon snel, maar zoals eerder vermeldt… een maand te vroeg ingevoerd door jullie collega. Ik heb duidelijk aangegeven per 15 augustus. Niet 15 juli.

 

Nu krijg ik een mail dat mijn case nog niet afgerond is want het duurt allemaal langer dan verwacht.. Het is een simpele datum aanpassen naar de datum die ik jullie heb doorgegeven. Ik zit straks een maand zonder internet door de klunzigheid van jouw collega bij de odido chat. Ik wil graag dat het per direct wordt opgelost ipv mijn case uit te stellen tot iemand denkt : '’Ik ben klaar met pauze nemen'’.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bjorn J, geen zorgen! Ik heb mijn collega van de technische dienst direct aan de mouw getrokken. Er was een issue in het systeem waardoor we niet gelijk de datum aan konden passen. Inmiddels is dat opgelost en is het ook gelukt om de plandatum te verschuiven naar 16-8. Dit staat nu dan ook helemaal goed en word je niet te vroeg afgesloten. Mocht je uiteraard verder nog vragen hebben, dan sta ik hier voor je klaar!

Reageer