Op 5 oktober hebben wij ons abonnement gewijzigd. De spullen die we in bruikleen hadden hebben wij ook binnen 30 dagen opgestuurd. Echter krijgen we nu een factuur binnen voor november met nog het oude bedrag.Vanaf wanneer gaat de wijziging in?
Hallo
Wanneer was je oude abonnement afgelopen en is de nieuwe al ingegaan?
Je betaald altijd achteraf.
Meestal staat op de mail en het factuur wat er aangepast is?
Wil je dat eerst even nakijken?
Als je nog hulp nodig hebt helpen de moderators is verder.
Fijn weekend!
Hallo
Op 5 okt hebben we abonnement gewijzigd van Internet en TV naar alleen internet. Ik vind het wel vreemd dat je dan binnen 30 dagen de box moet terugsturen maar nog wel oktober en november hiervoor moet betalen... Het zou dan beter zijn om te communiceren naar de klanten; vanaf december betaalt u het nieuwe tarief, voor eind nov moet de box teruggestuurd zijn.
Er staat overigens nergens in de mails verwerkt vanaf wanneer het nieuwe abonnement in zou gaan. Op 5 oktober wel een mail ontvangen met daarin gegevens over het terugsturen en dat het abonnement is gewijzigd.
Als ik in mijn odido nu klik op de optie tv, staat er ook vermeld dat we dit nu niet hebben in ons huidige abonnement. Dus ook daar lijkt het alsof de wijziging wel is doorgevoerd maar het dus nog wel op de factuur van november staat.
Zet in het prive deel van je forum account je klantnummer en geboortedatum. (Kunnen wij klanten niet lezen) zodat de moderators als ze aanwezig zijn gelijk een onderzoek kunnen starten.
Sorry dat ik niets voor je kan doen verder!
MVG.
Hoi
Een mooie zondag toegewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.