Skip to main content

Ik heb een mobiel abonnement en internet thuis abonnenment.

maar ik kan niet thuis abonnement kopelen.

krijg ik melding onder:

 

De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Welkom op onze community! ​@jli_2 

Ik help je graag verder, zodat je gebruik kan maken van alle voordelen die jouw Mijn Odido omgeving biedt! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Echter zie ik dat de geboortedatum die je hebt ingevuld op jouw community profiel niet overeenkomt met wat er bij ons bekend is in het systeem. Wil je dit nog eens nagaan? 

Mocht de geboortedatum wel kloppen, wil je mij dan in een privébericht  een kopie van je ID kaart/paspoort sturen? Op deze pagina van de Overheid lees je precies hoe je dit op een veilige manier kunt doen: Hoe maak ik met de KopieID-app een veilige kopie van mijn identiteitsbewijs? | Rijksoverheid.nl

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan help ik je meteen verder! 


Reageer