Wat kost het me om het abo af te kopen?
Weet je zo voldoende?
Nee
Ik vraag ongeveer hoeveel de afkoopsom is. Voor Thuis betaal ik nu 35. Hoeveel is dat in oktober november december januari en februari?
Welkom op onze community!
Ik help je graag verder bij het beantwoorden van jouw vraag. Ik kijk gelijk met je mee!
In het systeem zie ik dat jouw huidige Internet + TV contract loopt tot 04-03-2025. Vanaf dat moment is het contract maandelijks opzegbaar met inachtneming van een maand opzegtermijn.
Indien je het abonnement vroegtijdig wil opzeggen, wordt er inderdaad een afkoopsom in rekening gebracht. Het exacte bedrag hier van durf ik niet te zeggen, het systeem berekent dit namelijk automatisch. De formule hiervoor is de resterende abonnementsmaanden (dus tot 04-03-25) x het aantal resterende maanden.
Mag ik vragen waarom je het abonnement wil opzeggen? Indien je problemen ervaart, help ik je graag verder op dit op te lossen. Ik wil graag dat jij kan genieten van onze diensten!
Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het mij dan weten? Ik sta paraat!
Ik heb nou namelijk een andere provider gevonden voor Thuis. Mobiele abo blijft voorlopig nog bij Odido.
Te lange tijd om dit af te kopen
Laat je het mij weten als je toch iets wil aanpassen? Dan regel ik het gelijk voor je!
Hoeveel is de afkoopsom? Ik wil graag het vaste nummer meenemen naar mijn nieuwe provider. Is dat mogelijk?
Betreft het nummerbehoud, dit kun je zeker aanvragen bij je nieuwe provider. Zij zullen de aanvraag dan voor je ingang zetten.
Hoi
Het abonnement loopt nog in okt, nov, dec 2024 en jan, feb, mrt 2025. Dus als je nu opzegt 6 maanden x je maandbedrag.
Is dat 6 x 45 =270
Als jouw maandbedrag 45 euro is, dan zal dat op een paar euro na dit kloppen. Nadat de aansluiting is overgenomen door de nieuwe aanbieder zal de afkoopsom pro rato in rekening worden gebracht.
Maak het maar in orde. Ik ga hiermee akkoord.
Betaal je nu 45 per maand? Of is dat het bedrag met korting?
en let op er komt nog een maand opzegtermijn bij en je eventuele klantvoordeel vervalt als je nog maar één abonnement op je adres hebt.
Nu succes met je beslissing en bij je nieuwe provider.
Tip misschien is het slimmer om je contract nog even uit te zitten daar bespaar je veel geld mee!
Zodra Odido Thuis weg is bij mij houd ik nog 2 abonnementen over; 2 mobiele abonnementen.
Je kan je nieuwe provider een aansluiting met overstapservice vragen. Dan gaat het afkoopsom vanzelf. Met 2 mobiele abonnementen behoudt je Klantvoordeel op die abonnementen!
Zojuist heb ik bij een DHL afgiftepunt bij mij in de buurt het retouren pakket daar afgegeven voor kostenloze verzending naar Schiphol. Mijn vraag is nu wat wordt er met de inhoud gedaan? De apparatuur ziet er nog perfect uit. Nooit een reparatie of wat gehad. Kan eventueel wat mij betreft aan een nieuwe Odido klant in bruikleen worden gegeven. Graag ontvang ik hier een reactie van.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.