Skip to main content

Ik wacht al 2 weken voor de klantvoordeel. Er staat het is nog in behandeling. De aanvraag is op 28 juli aangevraagd. Is het normaal of is er iets aan de hand?

Het thuis abonnement is nu aangemeld voor thusivoordeel, bedankt!
@Boris “Weet dat wanneer het Klantvoordeel weldra is verwerkt, ik de misgelopen kosten alsnog aan je zal vergoeden. Vind ik namelijk wel zo netjes.”
Als je dit voor elkaar krijgt dan helemaal top! :smiley:


Hoi @Noormanman, graag maak ik dit in orde voor je, Boris is namelijk aan het genieten van een zeer welverdiende vakantie! 😊 

Per wanneer heb jij Klantvoordeel aangevraagd? Ik zie een datum van 6 september staan, klopt dat? Zodra ik de exacte aanmeldingsdatum weet, kan ik de volledige periode voor je vergoeden.


Ja, 6 september zal wel kloppen.


Hoi @Noormanman, top dankjewel voor je terugkoppeling! Ik heb de vergoeding aangemaakt, je ontvangt hier zo dadelijk nog een bevestiging van per e-mail zodat je inzichtelijk hebt hoeveel er vergoed gaat worden. De vergoeding wordt op een volgende factuur verrekend met je maandbedrag!


Reageer