Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag voor klantvoordeel duurt te lang


Toon eerste reactie

29 reacties

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2021

Het thuis abonnement is nu aangemeld voor thusivoordeel, bedankt!
@Boris â€œWeet dat wanneer het Klantvoordeel weldra is verwerkt, ik de misgelopen kosten alsnog aan je zal vergoeden. Vind ik namelijk wel zo netjes.”
Als je dit voor elkaar krijgt dan helemaal top! :smiley:


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 20 september 2021

Hoi @Noormanman, graag maak ik dit in orde voor je, Boris is namelijk aan het genieten van een zeer welverdiende vakantie! 😊 

Per wanneer heb jij Klantvoordeel aangevraagd? Ik zie een datum van 6 september staan, klopt dat? Zodra ik de exacte aanmeldingsdatum weet, kan ik de volledige periode voor je vergoeden.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 september 2021

Ja, 6 september zal wel kloppen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 21 september 2021

Hoi @Noormanman, top dankjewel voor je terugkoppeling! Ik heb de vergoeding aangemaakt, je ontvangt hier zo dadelijk nog een bevestiging van per e-mail zodat je inzichtelijk hebt hoeveel er vergoed gaat worden. De vergoeding wordt op een volgende factuur verrekend met je maandbedrag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen