Skip to main content

Recent heb ik mijn internet snelheid verhoogd. Momentele maak ik nog gebruik van het Zyxel T50 modem welke ik al enkele jaren in gebruik heb. Om optimaal gebruik te maken van mijn hogere snelheid zou ik graag mijn modem willen upgraden naar een nieuwer type.

Waar kan ik het omruilen / aanvragen van een nieuwer modem regelen?

Alvast bedankt!

@WSchravesande Daar help ik natuurlijk graag bij! Ik ben het met je eens dat dit modem aan vervanging toe is. 

Ik heb daarom meteen een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

@WSchravesande Daar help ik natuurlijk graag bij! Ik ben het met je eens dat dit modem aan vervanging toe is. 

Ik heb daarom meteen een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

@Teresa van Odido Bedankt voor de snelle reactie, en het verzorgen van een nieuw modem!

Heel graag gedaan uiteraard! ​@WSchravesande 

Reageer