Thanks @Waqqas , ik heb ze gelezen.
Hi @unicanl, welkom op de T-Mobile Thuis Community! Je hebt helemaal gelijk dat je voorwaarden van tevoren eerst wil doornemen. Ik heb dit meteen intern aangekaart, heel scherp van je. Merci voor het doorgeven en ik kom er bij je op terug als ik hoor dat wij dit hebben kunnen aanpassen. Dan gaan namelijk alle credits naar jou. Mocht je ook nog andere vragen hebben, stel die dan zeker. Ik help je graag!
Thanks @Lisa. Bedankt voor het snel oppakken fijne dag!
Hi @unicanl, heel graag gedaan! Jij nogmaals bedankt voor het signaleren. Ik en een collega hebben dit gelijk tot in de puntjes uitgezocht en getest. Het blijkt toch dat aan onze kant alles goed staat, dus wellicht dat er iets niet helemaal goed ging. Het zou bij andere klanten in principe dus wel goed moeten gaan. Mocht jij nog eens iets signaleren, laat het dan zeker weten. Dat stellen wij altijd erg op prijs. Maak er zelf ook een top dag van!