Aanleg glasvezel, Ziggo probeert nu klanten te strikken

  • 24 February 2023
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Bij mij in de wijk (postcodegebied 1441; Gors-Zuid, Purmerend) wordt nu glasvezel aangelegd door T-Mobile. Ik wil daar ook graag gebruik van gaan maken, en dat gaat verder ook wel goedkomen. Echter: Ziggo is de inwoners van de wijk nu gaan bestoken met post (krantje, aanmeldblaadje, etc) om klanten af te vangen naar haar "geweldige" giganet (braak), met ook de mededeling dat daarvoor "de straat niet open hoeft".

Ik denk dat het slim is om snel een mailing rond te doen hier in de wijk over de in aanleg zijnde glasvezel van jullie, dat dit beter is dan het ziggo netwerk, en hoe en wanneer je daarvoor kunt aanmelden. Voordat Ziggo straks onwetende lieden afvangt en het glasvezelproject daarmee wellicht minder laat renderen. My two cents...

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Rene.W, bedankt voor jouw waardevolle feedback! Ik zal dit doorzetten naar onze marketeers zodat zij er samen met onze glasvezelexperts naar kunnen kijken en een adequate oplossing hiervoor kunnen bedenken. Meestal wordt er al geflyerd wanneer de aanleg bekendgemaakt is, maar het kan nooit kwaad er een extra paar ogen naar te laten turen. Nogmaals bedankt en ik hoop je snel bij ons online te zien! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rene.W, bedankt voor jouw waardevolle feedback! Ik zal dit doorzetten naar onze marketeers zodat zij er samen met onze glasvezelexperts naar kunnen kijken en een adequate oplossing hiervoor kunnen bedenken. Meestal wordt er al geflyerd wanneer de aanleg bekendgemaakt is, maar het kan nooit kwaad er een extra paar ogen naar te laten turen. Nogmaals bedankt en ik hoop je snel bij ons online te zien! 😄

Reageer