Hoi, ik ben door jullie gebeld met een voorstel om mijn abonnement te verlengen. Ik zou hierover nadenken en dan door jullie worden teruggebeld. Ik ben hierover niet teruggebeld door jullie. Ik heb zelf het 06 nummer gebeld waarmee jullie mij hadden gebeld, alleen die wordt niet opgenomen. Ook heb ik een paar kleer de klantenservice gebeld, maar na +20 min in de wacht heb ik het opgegeven.
Het kost erg veel moeite om mijn abonnement te verlengen, ik overweeg sterk het abonnement op te zeggen als ik geen contact kan krijgen met Odido.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Wil je je thuis abonnement of mobiel abonnement verlengen?
Voor mobiel vind je alle aanbiedingen op de website en voor thuis bel je met de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092, bellen naar de verkoopafdeling op telefoonnummer 0800 0419 kan ook.
Het gaat om internet en tv.
ik heb beide nummers meerdere keren op verschillende tijdstippen gebeld.
na 20 minuten wachttijd vond ik het steeds welletjes.
je komt er gewoon niet door.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.