Skip to main content

Hoi, ik ben door jullie gebeld met een voorstel om mijn abonnement te verlengen. Ik zou hierover nadenken en dan door jullie worden teruggebeld. Ik ben hierover niet teruggebeld door jullie. Ik heb zelf het 06 nummer gebeld waarmee jullie mij hadden gebeld, alleen die wordt niet opgenomen. Ook heb ik een paar kleer de klantenservice gebeld, maar na +20 min in de wacht heb ik het opgegeven. 
Het kost erg veel moeite om mijn abonnement te verlengen, ik overweeg sterk het abonnement op te zeggen als ik geen contact kan krijgen met Odido.

Hallo ​@thomashans 

Wil je je thuis abonnement of mobiel abonnement verlengen?

Voor mobiel vind je alle aanbiedingen op de website en voor thuis bel je met de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092, bellen naar de verkoopafdeling op telefoonnummer 0800 0419 kan ook.


Het gaat om internet en tv.

ik heb beide nummers meerdere keren op verschillende tijdstippen gebeld.

na 20 minuten wachttijd vond ik het steeds welletjes.

je komt er gewoon niet door.


Hi ​@thomashans, sorry voor dit ongemak! Geen zorgen, ik check of ik wat voor je kan betekenen rondom de verlenging. Zou je alleen de verificatie in je Community compleet willen maken door je geboortedatum in te vullen? Laat het weten als dit is gedaan!


Geboorte datum aangepast.


Hoi ​@thomashans, super leuk dat je interesse hebt in een verlenging! 😄 Ik kan hier zelf geen antwoord op geven, maar mijn collega's van de verlengafdeling staan voor je klaar. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Mocht je het via deze weg willen, staan mijn collega's maandag ook hier voor je klaar om dit na te gaan! Groetjes, Ishana


Ik heb vandaag wederom geprobeerd contact te krijgen via bovenstaande nummer.

na 20 minuten in de wacht heb ik opgehangen.

ik heb vorige week tevens een contact formulier ingevuld op de Odido site, met de vraag contact met me op te nemen.

als ik deze week niets hoor van Odido ga ik overstappen naar ziggo. 


Reageer