Beantwoord

5 weken geen internet en tv

  • 18 April 2024
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Al 5 weken lang heb ik geen internet, geen tv en geen telefoon, alleen een rood knipperend  ONT lampje. Ik heb gebeld, en gebeld, en gebeld. Na 1 week monteur die vaststelde dat het echt niet werkt, en alle apparatuur Ok is. Hij vertelde mij dat het maximaal een week zou duren, vond ik toen belachelijk lang.

Maar sindsdien zijn we 4 weken verder. Er werkt nog steeds niets. Ik bel meerdere keren per week en krijg dan medewerkers aan de telefoon die het heel vervelend vinden (geloof ik oprecht). Er wordt een ticket aangemaakt, en weer, en opnieuw etc. Maar er gebeurt NIETS!

Na 27 (!!!!) dagen is het doorgezet naar Artemis en die zouden zich melden, dat is inmiddels een week geleden. En ook deze week is er ondanks alle beloftes NIETS gebeurd. Er heeft zich niemand gemeld en er werkt nog steeds niet.

Ik wordt hier inmiddels wanhopig van. Iemand engi idee hoe ik door kan dringen tot Odido, zodanig dat ze dit daadwerkelijk oplossen?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 April 2024, 14:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Antonia01, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Weet dat ik er alles aan wil doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben alles voor je na gaan kijken en ik zie dat het eerst nog niet duidelijk was waar de oorzaak van het probleem zat. Toen we erachter zijn gekomen dat het bij de netwerkbeheerder zit, hebben we deze direct voor je aangestuurd. Zij hebben op hun beurt de onderaannemer Artemis ingeschakeld die dit voor je zullen oplossen. Op dit moment zijn we echt van hun afhankelijk totdat zij de verbinding weer kunnen herstellen. Als ik dit op een andere manier voor je had kunnen oplossen had ik dit zeker voor je gedaan! 

Heb je een simkaart van Odido of Ben tot je beschikking? Dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt internet totdat dit helemaal opgelost is. Zo hoef je in de tussentijd niet helemaal zonder internet te zitten. Laat je het me weten als ik zo'n voucher voor je kan regelen? 

Hallo Nora, 

het probleem ontstond op de dag dat KPN glasvezel heeft aangelegd in de stoep  voor het huis. Het was dus vanaf dag 1 duidelijk dat het niet de meest onwaarschijnlijke optie is dat het iets met het netwerk te maken heeft. Toch is het pas na 27 (!!!!) dagen doorgezet naar Artemis. 

Overigens was mij ale eerder aan de telefoon gezegd dat het was doorgezet naar ODF er werd mij aangeraden daar zelf ook een keer naar te bellen. Gedaan, en ODF had nog helemaal  geen  ticket over mijn probleem.

Die voucher is mij al meerdere keren aangeboden, maar dan moet ik een simkaart kopen en die in plaats van mijn eigen simkaart in mijn telefoon stoppen. Mensen denken nu al dat ik stiekem ben verhuisd omdat mijn vaste telefoon niet werkt. Lijkt me niet handig als ik dan ook nog mobiel niet meer ben te bereiken.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Antonia01, ik begrijp je reactie volkomen! Ik had je dan ook graag een ander antwoord gegeven, maar op dit moment ben ik afhankelijk van de andere partijen. Mocht je toch een voucher willen, kun je gerust een reactie achterlaten. Ik stuur het dan meteen op! Groetjes, Ishana

Nog steeds geen internet, nog steeds geen informatie over wanneer dan wel. 

 

Wordt hier volstrekt moedeloos van.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Antonia01, we hebben het doorgezet naar de onderaannemer Artemis. Zij hebben het erg druk op dit moment en daarom duurt het wat langer. Mijn excuses voor het ongemakt. Zij nemen contact met je op zodra ze er aan toe komen! 

Reageer