Sinds 10:15 ( 5 juli 2022 ) is er geen T mobile thuis internet in Hoevelaken.
Volgens de storing site is er niks aan de hand. Wie heeft er nog meer last van ?
Sinds 10:15 ( 5 juli 2022 ) is er geen T mobile thuis internet in Hoevelaken.
Volgens de storing site is er niks aan de hand. Wie heeft er nog meer last van ?
Hallo
Betreft dit een DSL of glasvezel verbinding?
Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?
Hoi
Fijn dat je hiervoor een topic hebt opgericht, dat moet natuurlijk opgelost worden!
Wij hebben verder geen meldingen over Hoevelaken ontvangen. Ik neem aan dat je het modem en een eventuele Media Converter al van het stroom af hebt gehaald? Zou je foto’s kunnen delen van de lampjes op het modem en een eventuele Media Converter?
Graag had ik meteen een persoonlijke analyse voor je uitgevoerd, alleen zo te zien heb je jouw thuis voor T-Mobile abonnement nog niet gekoppeld aan jouw thuis account. Daarom raad ik je graag aan om mij een privébericht te sturen met de volgende informatie:
Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen!
Bedankt !
Het is opgelost ! Het probleem zat hier in het glasvezelnetwerk van Hoevelaken. Voor sommige straten lagen alle providers er uit.
Het lag dus zeker niet aan T-mobile.
Sinds 10:15 ( 5 juli 2022 ) is er geen T mobile thuis internet in Hoevelaken.
Volgens de storing site is er niks aan de hand. Wie heeft er nog meer last van ?
Ik heb al 2 dagen geen thuis internet en TV. Guidion kan pas morgen langskomen om te kijken, wat ik heel jammer vind. Dit maakt thuiswerken echt onmogelijk. Glasvezel is sinds kort bij mij aangelegd, dus het zou daaraan kunnen liggen. Een aantal vna mijn buren die ik gesproken heb, hebben ook al sinds twee dgaen geen internet en tv. Sommige zitten bij een andere provider. Ik vind het raar dat ik niks hierover kan vinden bij storingen. dat zou wel handig zijn voor de registratie en monitoring!!!!
postcode 1052 ZP
ik kan geen topic plaatsen...vandaar mijn reactie hier.
Hallo
Ik zag net in je eigen topic: sss dat je daar al verder gegaan bent.
Heel goed, dan krijg je daar verder antwoord als het nodig is.
Goede avond heb al bijna een uur geen internet verbinding los lampje blijf rood knipperen . T-Mobile thuis gebeld. Maar die is al dicht .
Ook de instructies gevolgd van het filmpje nog steeds niks kan iemand me misschien helpen mee en of weten jullie een ander manier hoe in vandaag nog T-Mobile klantenservice kan bereiken.
Vorige week was het de wifi vandaag internet pf
Hallo
Kun je eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en van de witte Huawei ONT op 1 foto plaatsen?
En helpt het om de Huawei ONT even van het stroom te halen?
Goede middag ik ga nu kijken hoe ik die foto maak en stuur.
Ja heb al meerdere keren aan en uit gedaan maar helaas niks.
Goedemiddag
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Goede morgen Jason .
Nee ik ben helaas Lebara als telefoon provider.
Ik heb wel net een collega van u gesproken van T-Mobile.
En die heeft me een het ander uitgelegd .
Dus is maar afwachten dan..
Heel erg bedankt voor u aanbod.
We kunnen niks doen dan nog even wachten.
Vriendelijke groeten shary
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.