Skip to main content

Graag hulp bij het overzetten van 2FA naar nieuwe telefoon zonder oude telefoon (deze is stuk).

Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan:

Eerst de helpdesk gebeld, de helpdesk medewerker kon mij niet helpen en vertelde me dat ik naar een Odido shop moest en dat ze me daar, op vertoon van mijn ID verder konden helpen. Ik ben naar de shop in Leeuwarden geweest en daar hadden ze geen idee waar ik het over had.

Ze hebben vervolgens zelf gebeld en ze beloofden me dat ik teruggebeld zou worden door ICT, wat dus niet is gebeurd.

Graag zou ik ook mijn verificatie methode omgezet willen hebben naar SMS zodat ik weer kan inloggen, daarna kan ik zelf hopelijk de authenticatiecode zelf weer aanpassen naar de app op mijn nieuwe telefoon 

 

Bij alle andere accounts waarvoor ik 2FA voor gebruik kon ik dat direct zelf aanpassen, aangezien mijn email en telefoonnummer al bekend is bij Odido moet het toch niet zo moeilijk zijn?

Hi @Geertkeizer, welkom op onze Community!

Dit moet inderdaad officieel via de shop gaan, erg vreemd dat ze daar niet weten wat ze moeten doen. Ik ben voor je gaan kijken en het nummer wat bij ons bekend is eindigt op 832. Is dit het juiste nummer en mag het daarop overgezet worden?


Ja, dat is het juiste nummer inderdaad.


Top, ik heb hem omgezet @Geertkeizer, het kan een paar minuten duren voordat het verwerkt is. 


Super bedankt, het is me gelukt om in te loggen.


Geen dank @Geertkeizer


Reageer