Skip to main content

23-7-2024 geen internet verbinding in Almere buiten Faunabuurt 1338

  • 23 July 2024
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Geen internet verbinding in Almere buiten 1338.  Er zijn meer meldingen gemaakt in de community.  Geen werkzaamheden of storing bekend ?  Odido kunnen jullie  helpen  of tenminste aangeven wat aan de hand is?  

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Op dit tijdstip worden geen updates geplaatst. Als dit morgenochtend nog speelt zal er een melding worden geplaatst.

Reputatie 2

Afgelopen zaterdag op zondagnacht rond 23:30 viel internet en tv thuis ook al uit .. Nu weer in de faunabuurt inderdaad .. Appart

Reputatie 7
Badge +3

@Said Awati @J.hemelrijk Sorry voor dit ongemak! De problemen met Internet, TV en Vast Bellen zijn inmiddels hersteld.

Mocht je hier nog last van ervaren dan adviseer ik het modem op de volgende manier een herstart te geven: Reboot modem | Odido community

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen? Ik help graag! 

Reputatie 2

Het werkt weer.. Hopelijk gebeurd dit niet te vaak..nu 2 keer in 3 dagen tijd.. Vr gr 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @J.hemelrijk, logische zorg, en daar hebben we samen met de netwerkbeheerder ook zeker wat aan gedaan! Er was namelijk een probleem met de stroomvoorziening bij een wijkcentrale van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. De netwerkbeheerder heeft dit samen met de stroomleverancier Liander opgelost door een aantal onderdelen te vervangen. De kwaliteit van de wijkcentrale is goed nagekeken en daarom verwachten we dat de wijkcentrale nu heel lang stabiel en goed online zal blijven.

Wij zullen de situatie ook de komende tijd goed monitoren. In ieder geval ziet de wijkcentrale er nu uitstekend uit en ik wens je nog heel veel plezier met het Internet toe! 😄

Reputatie 2

Goed om te horen , ben ook eigenlijk geen storingen gewend in de ruim 12 jaar dat ik klant ben.. Goed bezig👍👍

Reageer